Ben het helemaal met je eens. Toen ik besloot om nagelstyliste te worden dacht ik ook.. " Waarom zo duur doen?" Totdat ik inderdaad een opleiding ging volgen en erachter kwam dat die smileline niet vanzelf kwam.. En dat er een hele hoop mis kan gaan ook bij het aanbrengen van nagels (ziektes/ hygiene..) Als je zo graag styliste wilt worden; ga dan een erkende opleiding volgen.
Balen, het gaat niet door. Ze had al een andere afspraak staan. Nu kan ik zaterdag gaan!! Daar heb ik wel echt zin in hoor!
Ik ben het ook helemaal met je eens! Maar je weet hoe ik zelf ben begonnenen kijk nu ff op ons forum heb leuk nieuws Conny
Dank voor jullie reacties. Ik weet het dat het scholing vereist, tuurlijk weet ik dat. Maar ik heb zo'n nagelbijthanden, tis echt vreselijk. Ik desinfecteer ze eerst, wassen wassen wassen en met primer voordat de acryl erop gaat. Tis dat ik geen geld heb om telkens naar de nagelstyliste te gaan. En ik zou het NOOIT bij iemand anders doen. Tis echt voor mijn hobby. En dat van de ziektes, ik besef het me echt. Tot nu toe gaat alles goed. Maar ik weet het.
@Loe met de primer moet je ook heel voorzichtig zijn,het ontvet je nagels maar het is ontzettend chemische spul en niet goed voor je eigen nagels als je teveel gebruikt.
whaaa :x ik kom er niet op, de server ligt helemaal plat. Ik ben benieuwd, maar ik heb denk ik een vermoeden
Hoi, Ik heb inmiddels weer nagels! Het ziet er heel erg mooi uit, ik ga proberen er een foto bij te doen. De foto is niet super gelukt, in het echt zien mijn nagels er mooier uit vind ik.
Hoelang blijven de gelnagels ongeveer mooi zitten? Heb het hiet namelijk wel eens in de buurt gedaan bij een beginnende nagelstyliste. Nou de eerst nagel viel er na 3 dagen af en de rest volgde...Lag dat dan aan haar kunnen of kan het zijn dat de nagels niet goed 'pakken'?
Ik ben geen nagelstyliste, maar ik denk dat het dan aan haar ligt of je hebt iets gedaan waardoor ze eraf vallen... Ik heb ze vanaf zaterdag en ze zitten er nog gewoon op en ik poets gewoon, kleed mijn kindjes ermee aan en alles.
Volgens mij ligt het maar net aan je hormonen, het product, hoe ze gezet zijn en hoe je ermee omgaat...