Wauw, nooit gedacht dat ons vierde kindje een jongen zou zijn! We verwachten dus een derde zoon! Waar ik bij de 2e zoon al moeite had met een naam bedenken, kom ik er nu dus echt niet meer uit, haha! Onze kinderen hebben alledrie een voornaam en tweede naam gekregen, wat betekent dat ik al vier hele mooie jongensnamen heb vergeven. J.onathan A.lexander B.enjamin V.ictor Nu is er geen inspiratie meer voor een derde zoon. Wie kan mij op weg helpen met een mooie naam die in deze lijn past? Alvast bedankt voor het meedenken!
Christia(a)n Daniël Fabian Lucas Leander Samuel Sander/Xander Sebastiaan Steven/Stephan/Stefan Thijmen Thomas Tristan
Mooie namen hebben jouw jongens. Misschien zit hier iets bij : Gabriël Iskander Melchior Raphaël Elias Lionel : gewoon op z'n Ned uitgesproken4 Casimir Eduard Olivier Silvester Matthias Evander : gewoon op z'n Ned uitgesproken Leonard Lysander Simeon
Mooie namen! Bij ons stond Maurits heel hoog op het lijstje. Verder vind ik dit ook nog leuke namen: Olivier Martijn Mathijs Philip
Allevier jouw namen stonden op ons lijstje! Dit was de rest, misschien zit daar iets tussen: David Marcus Adam Olivier Oscar Felix Arthur Ruben Tobias Robin Abel Casper Lucas Daniël Simon Thomas Hugo Nathan
Ik moest ook gelijk aan Samuel denken Andere opties: Simon/Simeon Jozua Nathaniel Daniël Florian Sebastian Matthias
Als je wat eerste namen betreft in stijl wil blijven, vind ik de volgende namen leuk: David Matthias Levi Noah Emanuel Voor een tweede naam vind ik leuk: Bastiaan, Christian, Constantijn.
Wat leuk dat jullie allemaal met zoveel namen zijn gekomen! Er staan zeker mooie tussen. Mijn favoriet is nu Samuel! Man en oudste dochter willen graag Valentijn. Ik vind Maxim ook erg leuk. Wat is jullie mening over of associatie met deze naam?
Samuel Valentijn Ik zeg doen! Maxim, vind ik persoonlijk wat minder. Niet dat hij niet mooi is, maar vind hem wat vrouwelijk.