darmklachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jorietje, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi dames,

Klein vraagje, last van je darmen (maar dan nogal vaak naar de wc voor de grote boodschap) zou dat ook een zwangerschapsverschijnsel kunnen zijn? Sorry voor de details, maar tis geen dikke ontlasting, maar meer diarree-achtig.
    Ik lees wel overal last van opstopping, maar daar heb ik totaal geen last van..

Wij hebben een IUI behandeling gehad en zou t weekend ongeveer ongesteld moeten worden (of eigenlijk niet dus) en sinds gister heb ik hier dus last van en ja, dan gaan de hersentjes gelijk werken en afvragen of het één met het ander te maken zou kunnen hebben..

gr,
    Joriet

2. doesi

doesi Lid

10 sep 2008
    64
    0
    0
    drenthe
    hey

ik heb er geen antwoordt op dus lees even mee!

hopelijk heb je goed nieuws dit weekent!

groetjes

3. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

29 jul 2010
    115
    0
    0
    Het gekke is dat ik dat van de week ook steeds had en dat was precies rond de innestelling (als die heeft plaatsgevonden??) En als je googlet op innestelling en diarree kom je veel meer ervaringen tegen.

4. mamma2

mamma2 Lid

27 mei 2010
    13
    0
    1
    ja dat kan bij allebei de zwangerschappen heb ik las van de darmen gehad bij mijn zoontje obstipatie en bij mijn dochter diaree. ben benieuwd spannend

5. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

29 jul 2010
    115
    0
    0
    Oh dna hou ik mijn hart vast...
    Ik heb erge darmproblemen en rond mijn menstruatie/eisprong is het altijd al rennen dus dat belooft wat...:(

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hm dan krijg ik toch een piepklein beetje hoop...
    Normaal voor mijn menstruatie heb ik er geen last van, dan heb ik alleen gevoelige tepels
    en die heb ik nu nog niet gehad..
    Pfff waarom weet je niet veel sneller of je wel of niet zwanger bent, wordt gek van dat
    wachten en ik weet zeker dat ik niet de enige ben ;)

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik ben gelukkig niet de enige die dit heeft zie ik. ;) Ik kreeg gisteren avond ineens een soort van aanval, dacht echt dat ik opeens hevige koorts had, zo gloeide ik. Uiteindelijk bleek mijn temp perfect te zijn (36.9), maar had wel diarree. Vandaag ook nog erg onrustige darmen en ook ik zit nu zo ongeveer rond de innesteling.
    Ik duim heel hard voor ons allemaal meiden!

8. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Oh dat kan ik me zo goed voorstellen! Wij zijn nog maar met de 3e ronde bezig, en jij hebt al zó'n traject achter de rug... Ik leef met je mee, moge het nu maar raak zijn!

Liefs,
    Mrs Hair

9. flower83

flower83 Actief lid

3 jul 2009
    127
    0
    0
    noord-holland
    ik ben nu 5 weken zwanger en heb hier ook last van hoor... ga elke dag wel 2 tot 3 keer naar de w.c. normaal rond mijn menstruatie had ik hier nooit last van.....

10. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Toen ik vlak voor mn nod zat bij mn zoontje, had ik ook last van diarree en weet niet of het een teken was, maar was dus wel zwanger.
    Voor de rest altijd last van obstipatie, dus het was toen wel erg toevallig ..

Hoop voor je dat het een teken is en je (eindelijk!) een mooie positieve test in je handen mag hebben.

11. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    hmm, bij mij is/was het een teken van naderende ongi. Had het dinsdag de hele dag en woe werd ik ongesteld.. Maar hopelijk betekent het voor jou wat anders!

Deel Deze Pagina