Hallo

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door ester75, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ester75

ester75 Lid

21 apr 2009
    22
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ben hier al wel eens eerder geweest, maar het is een tijd geleden dat ik een bericht heb achter gelaten.

Zal me toch in het kort even voorstellen en meteen m'n vraag stellen.
    Ben een jonge vrouw van 33 jaar. Getrouwd en heb een pracht van een dochter van bijna 2,5 jaar. We hebben er 3 jaar over gedaan om onze dochter te krijgen.
    Uiteindelijk ben ik zwanger geworden meteen na m'n eerste hsg onderzoek.
    Helemaal geweldig natuurlijk. Op 1 Januari 2007 is onze dochter geboren.

Omdat we wisten dat we er langer over doen als normaal, zijn we na 6 maanden na de geboorte van onze dochter, weer gaan proberen om zwanger te worden. Helaas nog steeds zonder resultaat. Ik heb in 2008 wederom een hsg gehad en drie maanden later was ik wel weer zwanger, helaas is dit met 8 weken fout gegaan :cry:

Nu zijn we twee weken geleden wederom naar het ziekenhuis gegaan en ik had echt een beetje een rot gevoel, m'n gyn. vroeg wat ik kwam doen??? Die dacht dat ik zwanger was, nee dus niet. Hij vroeg me wat ik wilde en zei tegen me dat hij niet kan toveren, nee dat snap ik wel, dat wil ik ook helemaal niet horen. Toen moest ik dus gaan zeggen wat ik wilde, ik zei, misschien nog 1 keer een hsg, maar nee dat is niet meer nodig zei hij.
    Ik krijg nu morgenmiddag een zoutoplossing ingespoten........???
    Geen idee wat het is, heeft iemand daar ervaring mee of weet iemand misschien wat het is en wat me te wachten staan. Mijn gyn. gaat dat zelf doen, en hij zegt dat het anders is dan hsg.

Ik ben erg benieuwd en hoop dat iemand mij een antwoord kan geven,
    Alvast bedankt,
    Groetjes Essie

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Welkom op het forum, ik kan je helaas niet helpen met je vraag