jeukende borsten!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door luca2504, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag dames,

ik ben nu 7 weken zwanger en heb zo'n ontzettende jeuk aan mijn borsten! Overdag gaat het nog wel maar 's nachts word ik er wakker van.. Nu branden ze helemaal vanwege het teveel krabben..

Wat kun je hiertegen doen? Is er iets van een creme ofzo wat je kunt gebruiken of kun je ook gewone bodylotion smeren, of evt andere tips?
    Alvast bedankt!

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Smeer wat je in huis hebt! Er is ook speciale Zwitsal borstencreme, maar of dat helpt? De buikcreme heb ik wel gebruikt en iig nog geen striae op mn buik...

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik deed er altijd ff een nat koud washandje op afdrogen en wat bodylotion erop smeren...

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb er ook vreselijk last van, word er gek van! Ik blijf smeren met bodylotion maar kan nou niet echt zeggen dat het beter word..

5. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Same here! Heb er ook ontzettend last van. (had er al ns een topic over geopend) Bij mij werkt menthol poeder wel een beetje. S'avonds en s'ochtends beetje op doen. Werkt beter als bodylotion en dat soort dingen, succes!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik heb er ook in fases last van. Smeren met bodylotion ofzo werkt hier wel iets.
    Heb af en toe ook heel erge jeuk op mijn onderbenen trouwens, ook zo irritant;)

Deel Deze Pagina