O de kapper ja daar moet ik ook weer heen! Heb weer een erg charmante uitgroei hihi... Lekker he als je je dan ff kan laten verwennen! Vind het altijd heerlijk als ze mijn haar gaan wassen! Dan val ik bijna in slaap joh! Veel plezier in Scheveningen! Gezellig uitje met je vriendin! En wat leuk Mary Poppins!!!! Supercalfracoulisnogwatblablablahuppelepupdoosjes whahaha Have a nice day!!!! Kus!
nog een keer kijken hoeveel dagen...aan de ene kant kan ik ze wel omkijken, maar er moet voor die tijd nog zoveel gebeuren...
Haaiii meis! Wat vervelend dat je zo moe bent! Heb ik ook Maar als ik het zo lees niet zo erg als jij.. Had ook getest mn waarden waren gelukkig ook goed. de vk zegt dat het bij de periode hoort.. Maare wat was Mary Poppins gaaf!! ahahaha Supercalbla idd wat mooi zeg! En die kindjes dansen en zingen. Ben er elke keer weer verbaasd over 2g4e ben je er ook geweest?
Hele fijne vakantie meis! Je woont echt serieus aan de goede kant van het land hihi Ben echt verliefd op Scheveningen Alleen is voor mij 1,5 uur rijden.. Dus kom er niet heel vaak.
Oww ja.. 2g4e heb jij ook dat pakket met een slaapzakje, doos/mand, knuffeltje in bruin tinten? Ik heb die gehad! Lijkt idd wel een kerstpakket Maar wel errrggg leuk. Had niet verwacht dat het zo uitgebreid zou zijn!
Dames, even een vraagje. Ik neem nu dus braaf twee keer per dag dat Floradix. Maar heb nu ook sinds deze week ontzettend last van brandend maagzuur. Elke keer als ik dat spul drink dan brand het in mijn keel. Rot gevoel. Iemand nog tips tegen dat maagzuur. Ikzelf heb het idee dat thee tijdelijk helpt. Maar ja, dat mag je dus weer niet nemen samen met Floradix...
Bij mij helpen zuiveldranken echt super goed! En chocolademelk schijnt ook te helpen maar dat vindt ik vies Heb vaak ook last van maagzuur.. Misschien dat je dat kan proberen? Neem aan dat je geen medicijnen voor maagzuur mag combineren? Anders kan je bij de apotheek Antangel halen. Dat helpt ook super
Oh ik vind chocolademelk juist heerlijk, hihi, nu kan ik het gewoon drinken want ik heb een mooi excuus. Ga het komende week meteen proberen. Melk drink ik wel veel. Net nog vla gegeten, toen had ik ook het idee dat het maagzuur geblust werd.
Mooii zou het gelijk halen! Is er morgen geen winkel open bij jullie? Ik drink geen melk maar optimel.. Is wat dikker en helpt goed. Vla schijnt inderdaad ook te helpen maar dat eet ik nooit... Maagzuur is echt vervelend! Als ik maagzuur heb dan kan ik juist nooit thee drinken..
Ja morgen kan mijn man het na zijn werk wel even ophalen bij de Jumbo. Die zit daarnaast en is op zondag geopend. Oh dat wordt morgenavond de hele avond chocomelk. En inderdaad optimel is ook lekker! Ook een goed idee. En als het nou ook nog eens helpt, zou dat fantastisch zijn. Ben benieuwd, bedankt voor de tip!!
Hahaha mooi zo! Hopen dat het helpt bij jou. Je bent vandaag precies 29 weken zwanger!! Jeee!! Op naar de 30 weken en dan hopen dat de tijd lekker snel gaat
Ik vind het tot nu toe aardig snel gaan. Het schijnt alleen dat het tijdens het verlof ineens heel langzaam gaat. We zullen zien. Ik plan het verlof gewoon helemaal vol, hihi. Dan kan ik niet steeds op de klok of kalender kijken. Ik vind trouwens 30 weken echt zo'n mijlpaal weer voor mijn gevoel. Komt waarschijnlijk omdat het voorste getal veranderd. hihi
Hier ookal poosje aan de rennies... vooral savonds-snachts en als ik behoorlijk rechtop zit (auto, zet de leuining dan wat schuiner) Ik vind het supernsnel gaan. Mn zoon kwam met 37wk2d, dan zou ik over 10 wk al (weer) mama zijn van een hummetje. Whaaa... moet nog zoveel doen. Afgelopen weekend hard gewerkt aan de babykamer. Kast, commode en bed in elkaar gezet en ben begonnen aan het grote uitzoeken van spullen die ik nog had. Morgen 4 zakken babyspeelgoed uitzoeken samen met de andere 2 kids... zullen ze leuk vinden. Hebben jullie al een "eerste pakje" ? Ben benieuwd... zaterdag bij ollywood wat leuke dingen gescoord, die denk ik dinsdag binnenkomen.
Ja wij hebben ook al het eerste pakje, maar is wel maat 56. De kleine ligt nu voor op groei dus we wisten niet welke maat we moesten doen. Ik haal ook voor de zekerheid nog even een leuk pakje in maat 50. We hebben nu trouwens die van H&M met dat egeltje, ik weet niet of je die kent. Ik heb trouwens al een heel pak chocomelk op!
misschien leuk om sites uit te wissellen waar leuke babykleertjes te koop is? zal zo ff mn favorieten doorspitten... hier merendeel maatje 50/56 maar dat is gewoon eigen ervaring. Beide kids waren ong 3500 gram en 50 en 47 cm. Hebben zeker eerste 6 weken (sommige pakjes langer, hema valt groot bijv.) maat 50 aangehad. Pasgeboren baby moet ook nog uitkreuken een beetje... maar heb nu meer dan genoeg maat 50/56 en ga me vanaf nu storten op 62/68
Nou dat pakje is volgens mij niet in 50/56, maar of 50 of 56. Dus ik haal nog wel even wat pakjes op in maat 50. Hoeveel denk je dat ik er eerst moet halen?
Als je echt een groot kind verwacht zou ik niet teveel halen hoor... ik loop nu ook wat weken voor en zou wel heel toevallig zijn als de 3de ook weer 3500 gram weegt maar meer dan 4 kilo verwacht ik zelf eigenlijk niet en dan zou maatje 50 nog best passen. Ik heb er zelf heel veel... wat nieuw gekocht en de mooiste/bijzonderste van mn andere 2 liggen ook in de kast. Zou 2 of 3 maat 50 doen denk ik en verder 56. Vestjes heb ik pas vanaf maat 62. Die doe je vaak over kleding dus mag best wat groter en ruimer. Rompertje zit helemaal onder en mag dus best wat strakker zitten anders ziet het er gauw zo gepropt uit onder een shirtje. Verder zijn dingen ook gauw genoeg gekocht en kraambezoek neemt misschien ook nog wat mee. Misschien alvast overleggen met je man wat je leuk vindt dat ie het evt. ter zijner tijd gauw kan halen. Het is niet ongebruikelijk dat je je kindje soms 2 of 3x verschoont op ee dag. Babys zijn soms misselijk na de bevalling en spugen een paar dagen wat meer. Verder poepen ze enorm veel de eerste tijd (met bv, fv geen ervaring) en dat gaat ook wel eens mis, of tijdens het verschonen een ongelukje. Ikzelf krijg een ks en zal paar dagen in het ziekenhuis blijven. Dag of 4 max. hoop ik en neem zeker 8 setjes mee. Denk 5 kleinste maar, 3 56 of 62. De rest kan mn man evt. meenemen.
Billy & Lilly babykleding en kinderkleding Hippe nieuwe baby merkkleertjes | Minimoppie.nl | Nieuwe collectie Puk Design en Dutch Design Bakery kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online Pimp Your Kids, dé site om je kids op te leuken Unieke babykleding en hippe accessoires - Musjes.com UnitNL