Nog maar minder dan 100 dagen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 2g4e, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ennn heeft de chocomelk geholpen nu je een pak op hebt;) Hihihi

Ik heb ook nog niet echt een eerste pakje.. heb wel al wat gekregen en paar dingetjes gekocht.. Maar nog niets wat super lief is...

2. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Haha, ja het helpt wel. Maar nu moet ik zeggen dat ik vandaag dus niet echt druk heb gedaan en ik heb er echt meer last van als ik druk ben. Toen ik vandaag de vaatwasser in en uit ruimde, het dekbedovertrek in de wasmachine deed etc. voelde ik het weer opkomen. Gelukkig kwam manlief toen thuis met de pakken chocomelk. Haha. Maar het hielp dus wel.

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ja als je wat rustiger bent dan heb ik er ook minder last van..:)

Heb net ook even gekeken bij ollywood.. Wat een leuke kleding.. Maar zag ook een jasje van 129 euro!!!! Damnn das veel geld:p

Meiden ga richting boven:) Trek het gewoon niet meer de hele avond:p Slaapze allemaal!!

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

UP!!!!!!!! Hihi...

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ohh ik lees hier over chocomel, bij mijn vorige zwangerschap had ik heeel erg last van maagzuur en het enige wat hielp (in mijn ogen dan) was chocomel drinken....ben wel meer dan 25 kilo aangekomen...:D

hier weer een week voorbij...

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi dames!!!

Pfff heb de hele ochtend lopen boenen en opruimen.. De kraamzorg komt zo voor een intake gesprek.. Hopen dat ze niet naar zolder wilt want daar is het een puinhoop en vieeessss:p

Hoe is het met jullie verders?
    Hier rustig aan:)

7. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    ik heb vanaf vandaag mijn werktijden aangepast....van 07.00 uur tot 15.30 uur ipv uurtje later :) Echt heerlijk!! sochtends is er niemand dus ik kan ff lekker opstarten en ik heb meer energie als aan het einde van de dag.
    Nu kijk ik net op de klok en ik hoef nog maar 45 min te werken :D:D
    Dan nog 4,5 weken werken en het zit erop!! pfff ben er echt wel klaar mee......

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wat lekker!:D Ik ga soms ook eerder weg.. Maar niet zo vroeg als jij;) Maar je begint al om 7 uur??!! Das vroegggg!!

Net de kraamverzorgster geweest.. Nou was binnen 20 min weer buiten. Helemaal voor niks boven lopen boenen:p Hihihi Maar ach het is wel weer schoon...

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    yeah hier ook nu minder dan 100 dagen...

10. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Zaterdag mn kraampakket ontvangen... dan wordt het ook net echt.

Hier nog ff geen gepoets enzo, zo zinloos nu. Mn zoon begint dinsdag weer en mn dochter de maandag daarop en als hun weer naar school zijn kan ik los gaan. Lijkt me heerlijk!

Slapen doe ik laatste tijd zo slecht... ik kan wel slapen maar het liggen zelf, omdraaien enz. doet zoveel pijn bij mn schaambot en krijg er elke keer harde buiken van. Blijf de laatste tijd dus expres lang op om het slapen (en de pijn) nog maar ff uit te stellen.... maar ben nu dus wel moe.

Owja morgen pretecho! Ben benieuwd...

@ Sanjor, hoe was de intake?
    @ Sandra, lekker dat je je tijden wat kan aanpassen. Kan je misschien na je werk nog mooi ff rusten voor je aan het avondprogram (eten maken ed) begint.

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @ zeeuwsmeisje, Intake ging goed.. Alleen alles voor niks schoongemaakt.. Ze keek niet boven.. Was ook niks te zien hoor;) Babykamer nog lang niet af.. Hier nog geen kids dus blijft het wat langer schoon en opgeruimd.. Zal straks wel anders zijn:p
    Verder aardige vrouw! Krijg via de Kraamvogel de kraamzorg..
    Iemand bekend daarmee?

12. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik heb ook gekozen voor de Kraamvogel, heb er wel goede verhalen over gehoord. De vrouw die mijn intake deed was ook ontzettend aardig!

13. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Sanjor en Ir3n3: Hebben jullie dus allebei al de intake gehad? Ik ben vandaag gebeld en de intake zal plaatsvinden op de eerste dag van mijn verlof, dus met 34 weken! Is dat dan niet een beetje laat?

14. Tammetje

Tammetje Actief lid

29 mei 2010
    145
    0
    0
    Pedagogisch Hulpverleenster
    Eindhoven
    Bij mij zijn ze gisteren langs geweest voor een intake...(bij 32+3 weken).

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @ir3n3. Ja bij mij was ze ook super aardig! Dat geeft toch een goed gevoel he!
    @2g4e. Ik weet niet wat de normale tijd is voor een intake.. Maar denk dat voor jou niet te laat is.. Als er nog dingetjes moeten worden aangeschaft of veranderd dan heb je nog een paar weken, Dus zou me er niet druk om maken;)

16. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Lijkt me niet te laat hoor... het is vooral dat ze willen weten of je huisdieren hebt, hoeveel je man ong. thuis is, of je andere kids hebt. Gewoon dat ze een beetje weten in wat voor gezin ze komen werken.

hier doen ze het overigens telefonisch... ook best. Was de vorige keren rond 32 wk dacht ik.

17. 2g4e

2g4e Niet meer actief

He meiden!!!!

Hoe gaat het met iedereen? Vandaag ben ik 28 weekjes!!! Tijd kan mij niet snel genoeg gaan hoor!

Heb net gebeld voor een 3d/4d echo en we kunnen vrijdag al terecht! Ben zo benieuwd naar de kleine meid! Hoop dat ze er een beetje goed voor gaat liggen hihi...

Morgen de tweede suikertest doen! Ben benieuwd wat hieruit gaat komen!

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Helloo!!

Hier gaat het goed:) Alleen blauwe buik van binnen volgens mij:p
    Ik ben morgen 30 weken:D Das weer een mijlpaal!!!

@2g4e was de eerste test wel goed? (heb er niet zo veel verstand van gelukkig:p)

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @2g4e. Voel je je nu wel weer wat beter?

20. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    @ 2g4e, laat je even weten hoe je test ging? Hoe voel je je verder?
    En ik heb inderdaad al een intake gehad, 2 augustus geloof ik. Dat was blijkbaar best wel vroeg. Ze hebben het idd gewoon gehad over wat mijn man doet en wie de zorg kan overnemen als de kraamzorg weg is. Oh ja, en uiteraard ging het over het aantal uren kraamzorg. Ik krijg nog een herindicatie als het zover is.

@ Zeeuwsmeisje; ik denk dat ze het bij jou telefonisch doen omdat het niet je eerste is. Dat doen ze dan volgens mij altijd. Een vriendin van mij is ook zwanger van de 2de, zij krijgt ook een telefonische intake.

Deel Deze Pagina