Nog maar minder dan 100 dagen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 2g4e, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Oww gelukkig dat je mannetje er vroeg was..
    Ik zou wel een klacht indienen ja! Hallo zeg! Je kan toch niet van een hoog zwangere vrouw verwachten dat jij even een paar dozen van weet ik veel hoe zwaar naar binnen tilt!..

Maar goed. Ben nog niet in de stad nee:( Ik wacht tot het 4 uur is en dan weer even kijken:p
    Ben ondertussen maar weer gaan opruimen en schoonmaken.. hihihi

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Gelukkig vertelde je gisteren hoe het voelt als je kindje indaalt... Ik heb het idee dat ze bij mij nu ook bezig is in te dalen, heb pijn in mijn rug, ongesteldheidskramp in mijn buik, zit met een kruik op de bank. Wat een rottig gevoel zeg.. Denk dat ik er 'ouderwets' maar een stuk chocola bij ga pakken :D

Nog naar de stad geweest, gisteren of vandaag?

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Oww ja meis!:D Ik denk idd dat ze aan het indalen is:D
    Alleen maar goed toch! Alleen gevoel is wat minder.. Net alsof je weer ongesteld bent;) Maar nu ben je weer een stapje verder hihihi

Nee geen shoppen voor mij:( Geld is nog steeeeeddddssss niet gestort:x:x:x Dus was echt super chagarijnig;)

Nu maandag afwachten..

Ik ben trouwens weer aan de snoep;) Hihihi. Zooo verslaafd daaraan!

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Nee, prettig voelt het niet, inderdaad alsof je weer ongesteld moet worden... Dat is lang geleden ;) Was bij jou de baby ook zo druk toen?

Ik ga ook maar snoepen denk ik... Wat heb jij voor lekkers? Ik heb net al een bak ijs op, maar volgens mij gaat dit een hele foute zaterdagavond worden...
    Balen zeg dat er nog geen salaris is gestort!! Maandag dan maar...

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Jaa ze was toen ook echt super druk! Nu gelukkig weer wat rustiger..

Toen ik die krampjes voor het eerst voelde was me reactie ook van zooo das lang geleden:p hihihi

Ik was venco dropstaafjes aan het eten.. maar ben nu vol en misselijk:p Had ook dorst dus er ook veel bij gedronken.. maar heb nog steeds dorst:p (nog te volgen hahaha)

Heb je al een zeiltje op je bed gedaan?
    Ik pas vandaag.. en moet de klossen ook nog halen.. Schiet niet echt op hier;)

6. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Denk dat ik straks maar wat chips ga pakken... Van snoepen word ik dan ook vaak zo misselijk! Drink je nog steeds zo veel?

Heb nog geen zeiltje op m'n bed, loop ook wel iets achter op jou, woensdag 35 weken. Ons bed hoeft niet op klossen; het is niet hoog genoeg, maar klossen kunnen er niet onder omdat het een boxspring is met 8 poten, waarvan ook nog 2 met wieltjes. Klossen gaat niet, kratjes misschien wel, maar dan wordt het bed te hoog. De kraamzorg stelde voor dat we een extra matras op het bed leggen... Toen ik zei dat ik niet van plan was 2 extra matrassen aan te schaffen, ik heb namelijk helemaal geen 2 matrassen over, vond ze dat eigenlijk wel prima...
    Nou is het wel zo dat wij naar het z'huis gaan met de bevalling, misschien dat ze daarom minder moeilijk doen.

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ja drink nog steeds zoveel..

We verschillen niet zo heel veel toch;) hihihi.
    Wij hebben ook een boxspring.. Weet eigenlijk niet eens hoe hoog die is.. Maar haal gewoon die klossen en vraag of me vriend het eronder zet.. Zie/hoor dan wel of het lukt of niet..

Ohh ben zo moe gewoon.. Heb echt super slecht geslapen vanacht:( Kon niet in slaap komen.. Denk dat ik maar vroeg naar bed ga vandaag..

8. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Lekker op tijd naar bed meid! Ik ken dat slechte slapen, pak lekker zoveel slaap als je kunt!
    Ik maak het ook niet laat, geen bal op de tv, man is de deur uit, zit hier only the lonely op de bank...

Ben benieuwd of het bij jullie lukt met de klossen! Maar kan me voorstellen dat ze wat strikter zijn als je thuis wilt bevallen!
    Zat even bij onze banners te spieken; we schelen net geen 2 weken... Niet veel dus!

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Helemaal alleen is ook niks:( Dan gaat de avond zo langzaam vindt ik:p Ik zit nu echt te wachten tot het een redelijke tijd is om naar bed te gaan elke avond:p

Ben nu naar boven verhuisd.. Er komen zo vrienden van me vriend.. Gaan ze op de playstation.. Dus geen zin om daar tussen te zitten.
    Lig nu heerlijk in me krakende bed (het zeiltje) :p

10. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    22.00 is al een mooie tijd! Kun je wel slapen, met dat gekraak en die mannen beneden? Toevallig is mijn man bij een vriend aan het gamen, hij had het ook over de PlayStation.... Mannen, pffff, haha!

Heb trouwens heel gezond wat yoghurt met cruesli genomen, wel de chocoladevariant :D

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    ja 22.00 uur hou ik altijd aan.. Niet eerder:p

Ik hoop dat ik zo kan slapen met dat gekraak... Van die mannen heb ik geen last.. Ze maken niet zoveel lawaai.. Ons huis is aardig geluidproef (of zo iets:p)
    Dat gamen snap ik idd ook niet;) Maar hebben ze wat te doen he;) Mijn vriend snapt soms niet wat ik hier allemaal aan het typen ben:p hahaha

Enne heeel goed van je yogurt:D Ik vindt boordevol altijd zo lekker! Hmmm:D:D

Meis ik ga proberen te slapen..
    Fijne avond verder:)

12. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Slaap lekker!!

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he dames
    hoe is het hier..
    zo na de crash !
    maar goed hier gaat het wel
    ik heb alleen last van hardde buiken

14. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    ok, hier ook even moeilijk gehad (lang verhaal) en vrienden die gamen ken ik alles van... trouwens nu weer guitar hero aant spelen. Ik kan me daar echt geen uren mee bezig houden! Zeiltje ligt er hier ook op

15. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Heeee! Jullie zijn er ook nog, na de crash :D

Lovepeet; ik heb ook veel last van harde buiken, hoort bij de termijn he?!

Grietje; oh jee; als je even wilt spuien dan kan dat hier natuurlijk! gaat het nu allemaal wel weer goed?

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    nou het komt bij mij door ..
    het kindje ligt in een stuit..
    en als ik dan achter de pc zit.. zit ik voorover gebogen en heb ze niet veel ruimte..
    maar heb het ook weleens als ik gewoon op de bank lig

zeer vervelend

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi Dames!

Yeaahhh er zijn er weer een paar terug!
    @Lovepeet: Hier ook veel harde buiken.. Hoort denk ik ook bij het termijn..
    @Grietje: Klinkt niet al te best.:( Hoop dat het nu weer beter gaat.

@hier.. We zijn proberen om een dakraamgordijn op te hangen.. PFF lukt niet en dan wordt mannetje zeer chagarijnig en agressief en loopt maar te schelden. Kan daar echt niet tegen nu.. (zullen wel de hormonen zijn) Dus nu is het akelig stil op de bank hahaha. Maar goed.. We zien wel.

Hebben jullie ook zo'n last van lekkende borsten? Wordt er gek van. Heb het al minimaal 10 weken..

18. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Oh, altijd gezellig, samen klussen! wij doen het ook gewoon niet meer.... mannetje doet het alleen en pas als hij echt hulp nodig heeft, dan word ik erbij geroepen!
    Sterkte dan maar :D

Lekkende borsten; ja, al zeker 10 weken, misschien al wel langer. Vooral 's morgens merk ik het, dan is mijn hemdje waar ik in geslapen heb vaak nat, 2 mooie natte plekken....haha! Overdag is het minder, wel af en toe wat. Overdag plak ik zo'n zoogcompres in mijn bh.

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb ook gezegt dat ik niet meer samen wil klussen maar wordt er toch elke keer bij geroepen omdat het niet lukt:(

Ik draag ook zoogcompressen overdag.. Als ik thuis ben doe ik echt zo snel mogelijk me bh uit want zit gewoon echt voor geen meter.. Boven op me buik wordt het afgekneld waardoor ik een gevoelloze huid krijg en steekjes daar.. (maakt niet uit hoe groot me bh is:p) En dan kan je geen zoogcompressen dragen.. Dus natte plekken. HEERLIJK:p

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Meiden!!!

FF hart luchten:D:D Het gordijn zit vast.. Moet alleen wat soepeler worden:p En ga er vanuit dat dat ooit goed gaat komen.. Pff wat een gedoe zeg allemaal..

Deel Deze Pagina