Dank je wel!!!! Ben ook best trots hoor, al zit ie aardig in de weg af en toe Dus jij moet nog maar 50 dagen! Lekker hoor! Schiet ook al erg op!
Die paar daagjes zijn zo voorbij... Helaas duurt het daarna nog even Kan niet wachten tot ik mijn kleine meid vast kan houden!!!
hoi ik was ook zo enthousiast toen ik op 99 dagen kwam. nu officieel nog 31 dagen maar ik wordt ingeleid met 38 weken dus nog maar 17 dagen het gaat snel !! gefeliciteerd met je 99 dagen spinnekop
Wat een heerlijk vooruitzicht dat je met nog 17 dagen hoeft! Laten we hopen dat het inderdaad zo snel gaat!
Ik sluit me hier ook bij aan! De tijd gaat wel ontzettend snel hoor, vinden jullie niet? En ik merk dat ik nu weer moe wordt. Ik had echt tussen de 3 en 6 maanden veel meer energie. Nu kan ik zo weer 's middags op de bank in slaap vallen.
ja de energie is hier ook ver te zoeken! ben ook nog niet zover geweest in mijn zwangerschap(pen) spinnekop
Hihi gelukkig ben ik niet de enige. Net weer in slaap gevallen ergens aan het eind van Oprah. Ik ben blij dat ik niet veel werk, anders zou ik het echt niet vol kunnen houden.
@2g4e: wij moeten idd beide nog eventjes wachten! Word jij soms ook zo ongeduldig? 'k Heb even teruggelezen, ik heb ook een beetje 'schrik' dat het een grote baby wordt. Ik was zelf 48cm en vriendlief was er 54cm. In mijn famillie zaten ook heel wat grote baby's (zo tussen 50 en 56cm met 4 tot 5kg...) Ikzelf was de lichtste van het gezin met 3800gr. Trouwens, ik heb even op je profiel gepiept en ik ben ook sinds 2002 samen met mijn vriend en ben nu 25j
Hihi... wat toevallig allemaal zeg! Veel gelijkenissen dus. En ik word ook al wel ongeduldig hoor. Ze moet nog even blijven zitten natuurlijk maar als ik in mijn vingers kon knippen en ik zou in november zitten dan doe ik dat! Laat maar komen!!!
Ja zou idd fijn zijn als je dat kon. Pff, ik begin nu ook heel nieuwsgierig te worden. Niet alleen naar het geslacht, maar ook hoe een kindje van ons eruit ziet.
Hallloooo!! Ik ook nog minder dag 100 dagen!! Leuk topic heb je geopend 2g4e! Wat betreft het moe zijn heb ik ook echt zooo last van! Heb net weer 2 uur geslapen.. Hou het gewoon niet vol
Leuk iedereen heb een beetje dezelfde dingetjes Nog maar 38 dagennnn pfff zwaar nee alleen ongeduldig en super nieuwsgierig naar ons ventje.. Ribben worden aardig onderhanden genomen van binnen en merk wel dat me lichaam zich aan het voorbereiden is. Kan het niet duidelijk uitleggen maar het is gewoon een raar iets. Moe ben ik al heel de zwangerschap geweest dus daar is niks nieuws aan Wens alle moeders nog veel succes en geniet ervan
Volgens mij zijn mijn ribben ook al verbouwd Pff dat doet zeer he! Fijn dat jij je lekker goed voelt!! Heerlijk! Teken er ook voor
Mijn ribben heeft ze nog niet onder handen genomen maar ben bang dat als ze die heeft gevonden, er ook niet veel heel van blijft! Ach we zullen zien!!! Heeee daar hebben we Sanjor weer!!! Stalk je mij ofzo?!?! Whahahaha... nee hoor grappie!!! Leuk topic he?! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Met z'n allen aftellen!!! En dit is eigenlijk een oneidig topic als het een beetje meezit!
@ Ir3n3: Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar! We gaan binnenkort een 3d/4d echo laten maken en daar schijn je al echt te kunnen zien van wie het de neus heeft of het mondje enzo... Nou moet ik zeggen dat mijn vriend een aardig flinke neus heeft en ik heb een dopneus dus dat zal een mooie worden!!! Whahaha!!! Pipo!
hey meiden! ik ben vandaag 33 weken en officieel zou ik er dus nog 7 moeten maar ik word bij 38 weken ingeleid dus nog korter!!!!!!!! aftellen is begonnen!