Hahahaha lig te rolle bolle van het lachen hier Ging net proberen om raamfolie voor de voordeur te plakken.. Das ook kut werk zeg! Zoals jullie vast wel raden is het niet gelukt Kreeg er alleen maar harde buiken van dus ben gestopt. Is klaar voor vandaag.. Jullie nog wat leuks gedaan?
Hallo meiden, Ik kom ook weer even om de hoek kijken!!! Zie dat veel van jullie het zeiltje al in bed hebben liggen... Heeft hier weinig zin want ik eindig vaak op de bank 's nachts omdat ik in bed gewoon niet lekker kan liggen!!! We hebben wel een stoffen bank dus als dat maar goed gaat... Hihi!!! En wat betreft die lekkende borsten... daar heb ik nog helemaal geen last van! Hoop niet dat dit ook gelijk betekent dat mijn melkproductie beetje langzaam is want ik wil wel heel graag borstvoeding gaan geven... Ach we gaan het beleven! Hoe is het verder met alle meiden hier? Hier gaat alles wel okay! Het zijn echt zware laatste loodjes maar ik denk dat er veel meer meiden zijn die het nog zwaarder hebben dan mij dus ik mag eigenlijk niet klagen. De dagen gaan gelukkig nog best snel... Was bang dat dat niet op zou schieten. Nog ongeveer 3 weekjes en dan wordt ons meisje gehaald! Ben zo benieuwd!!! Vanmorgen belde mijn nicht om te melden dat we niet saampjes in het ziekenhuis zouden belanden... Haar weeën zijn vanmorgen begonnen en zij zit nu op 37 weken en 4 dagen!!! Spannend hoor!!! Vandaag of morgen heb ik er een achterneefje bij! Ik moest ook gelijk denken aan het feit dat het dus ook nog voor die 38 weken kan komen bij ons... Goh komt nou wel lekker dichtbij hoor! Meiden, vragen mensen ook allemaal aan jullie of je al zenuwachtig bent voor de bevalling enzo?! Echt bijna iedereen vraagt dit aan mij! Ik moet zeggen dat ik er niet bang voor ben ofzo en ook nog niet echt zenuwachtig... Ik laat het wel over mij heen komen! M'n lieve vriendje wordt al weken lang 's nachts badend in het zweet wakker... Arme lieverd hihi... Nou meiden... Zo is het wel weer genoeg! Ik ga me klaar maken want m'n mannetje komt zo en dan gaan we lekker zuurkool eten bij mijn schoonouders! Fijne avond lieve meiden!! Liefs!!!
Hier ook nog geen lekkende borsten hoor en ze zijn ook niet echt veel gegroeid in de tussentijd. Bij Justin was dit ook zo en de bv verliep prima, dus het zegt niks hoor!! Zal de spinazie klaar gaan maken, goed voor me haha.
@2g4e; fijn van je te horen! Fijn ook dat alles goed gaat, naar de omstandigheden. Ik merk ook echt dat het zwaarder wordt hoor, bewegen gaat lastiger, slapen wordt steeds vervelender en dan zit jij ook nog met je suiker.... Of heb je dat inmiddels aardig onder controle? Jouw meisje zou met 38 weken gehaald worden toch? Spannend hoor! ik hoop dat ik ook nog zo ongeveer 3 weken moet, dat ik niet tot 42 weken door hoef te lopen... Verder alles goed, nog 3 dagen werken en dan begint mijn verlof! HEERLIJK, kan me niet snel genoeg gaan! Vwb lekkende borsten; schijnt idd niets te zeggen over wel of niet goed borstvoeding kunnen geven. En ik weet nog niet eens of ik dat wil doen, dus dat zou wat zijn; bij mij lekken ze enorm en ik weet het niet en jij wilt graag en bij jou geen druppel Zenuwachtig voor de bevalling; neuh, niet echt. Het kan me af en toe ineens een beetje aanvliegen, zo van 'het moet er ook nog uit....'. Maar niet nerveus, ik zie het wel. Het moet gebeuren, het zal vast wel lukken! Eet smakelijk bij je schoonouders!
Hoi meiden 2g4e is ook weer in de building hihihi. Ik merk ook dat het zwaarder wordt hoor.. echt vanuit het niets oppeens dat ik het een stuk zwaarder vindt.. Maar ja heb niet super veel klachten dus mag niet klagen.. @lekkende borsten. Volgens mij maakt het ook niks uit hoor als je niks verliest. Zou ik alleen maar een moord voor doen echt zo irritant en vies. BAH! @zenuwachtig: Mijn vriend is ook zenuwachtiger dan mij hahaha Als ik zeg dat de beeb donderdag al mag komen wordt ie helemaal wit hihi. En is ook echt aan zijn humeur te merken.. Heb net een mc flurry gehaald Heerlijk. Alleen heb het nu echt mega koud door dat ijs Morgen ga ik dan eindelijk shoppen!! Duurde een paar dagen voordat het geld gestort was maar het is er eindelijk @poppedopje: Die 3 dagen vliegen voorbij hoor! En dan mag je ook eindelijk gaan genieten. Echt een aanrader
Leuk, die zenuwachtige mannen Zijn ze verder wel rustig genoeg om jullie te steunen? Die van mij is cool en collected, maar of dat zo blijft.... Haha! Eindelijk shoppen Sanjor, joehoe! Gaat dat fysiek nog wel? Oh heb zo'n zin in verlof!! Heb wel al bedacht dat als er ooit een tweede kindje komt, ik niet weer tot 36 weken blijf werken.... Hebben jullie ook zo'n last van harde buiken en een dametje dat maar blijft bewegen? Het lijkt wel of ze nog een verbouwing is mijn buik aan het houden is, pffff! En het wordt ook best pijnlijk!
@poppedopje: Jaa ik ga ervoor zorgen dat het shoppen nog gaat lukken hahaha. Maar zal wel 1 van de laatste keren zijn hoor.. Ik heb ook veel last van harde buiken En vandaag was ze weer super actief.. Doet inderdaad gewoon pijn. Voel haar ook in me lies of daar in de buurt.. erg vervelend gevoel maar ja.. meiden ik ga richting bed.. Ben kapot!
Hey Sanjor! Ik moet nog heel hard werken, weet je nog.... Nog vandaag en morgen, joehoe!! Ben wel echt aan het afronden hoor! Hoe is het bij jou? Lekker geshopt? Vanaf morgen mag jullie baby komen he?! Spannend hoor! Hier verder alles op zich goed. Word alleen beetje beurs vanbinnen, madame is zich helemaal gek aan het schoppen, het doet echt pijn! En ik heb sowieso veel last van mijn buik, harde buiken, maar ook een beetje pijnlijk. Het wordt dus tijd om te stoppen met werken! Maar door die pijn slaap ik ook niet echt heel lekker, deed ik al niet, maar nu helemaal niet. Kortom; het verlof is meer dan WELKOM!! Vanaf vrijdag kom ik weer met je kletsen
Heey meis!! Hier gaat het goed. Rommelt allemaal een beetje.. Dus heeeell spannend!!! Bij mij is de beeb ook zo druk! Niet normaal.. Alleen vandaag heb ik haar nog niet gevooeld.. Dus even in de gaten houden en anders vanavond even aan de verloskundige voorleggen. Ennn ik was niet vergeten hoor dat je moet werken Zat er net aan te denken dat morgen je laatste dag is Toch Wat vervelend dat alles pijn doet.. (weet precies wat je bedoeld) Heel irritant.. Maar over paar weekjes zijn we ervan af.. Heb teveel geld uitgegeven.. Heb spulletjes gekocht voor het scrappen.. En dat was duur En natuurlijk wat dingetjes voor de beeb. Nou meis werkse en ik spreek je snel weer!
Jeeejjj!! Vandaag 37 weken!! Zo blij! Nu mag ons meisje eindelijk komen... DUSSS kom maar op! Ben er klaar mee Vandaag ook laatste dagje werken van poppedopje! Oww wat gaat de tijd toch snel!!! Verder alles goed met iedereen?
Tralalalalalala, ik ben thuis, vandaag mijn laatste werkdag gehad!!! Het voelde eigenlijk niet echt als werken meer, heb getrakteerd en ben met m'n collega's nog gaan lunchen. Heb ook - heel lief - heel veel cadeautjes gekregen, allemaal voor de baby maar ook tijdschriften voor mij. Superlief, ben er helemaal ondersteboven van! Hoe is het hier verder? Sanjor; 37 weken, ze mag komen!! Is het nog rustig, of rommelt het al? Ik had de afgelopen dagen ineens een soort van paniek over het geslacht; zou het niet tóch een jongetje zijn?! We moeten er maar vanuit gaan dat de echo-mevrouw het goed gezien heeft, maar ja, we hebben maar 1 echo gehad waarop het te zien zou zijn.... Straks nog even naar de vk en daarna ga ik gewoon maar eens écht verlof vieren! XX
Jeey!! Ik mag me nu ook hier melden, moet nog 100 dagen, wat klinkt dat veel!! eigelijk is het zo om.. Wel ontzettend spannend
Jeeejjj!!! Wat leuk dat je dat allemaal hebt gehad!! Bij mij rommelt het wel al een beetje.. Net de hele tijd harde buiken.. Doen ook een beetje pijn.. Maar zal je zien dat het nog wel 5 weken gaat duren Hoe voel jij je? Waarom laat je niet nog een pretecho doen? Kan je je beeb even zien en weet je zeker het geslacht
Alleen een pretecho voor het geslacht vind ik een beetje overdreven denk ik.... Zeker nu ik al zo ver ben. Wij willen namelijk helemaal geen extra echo, alles voelt goed en ik voel de baby zo goed, veel en vaak. We willen geen 3D echo omdat we het echt een verrassing willen laten zijn hoe ze eruit ziet! Of kun je ook met 35 wkn nog een extra 2D echo laten maken voor alleen het geslacht?
Volgens mij is een pretecho een 2d echo? Bij ons is een geslachtsbepaling echo net zo duur als een pretecho.. Maar snap je ook wel hoor Wij hebben ook geen dure 3d echo laten doen.. Was te duur en is nu ook wel heeell spannend hoe ze eruit ziet Hoe bevalt je eerste dagje? @Lovepeet: Hier ook zo hoor! Ben het echt helemaal zat Maar ja.. Gisteravond veel harde buiken weer.. BAH!