Nog maar minder dan 100 dagen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 2g4e, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    kom er eigenlijk nu pas achter dat ik ook minder dan 100 dagen moet.... het gaat ineens hard!!! Heerlijk! :D

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Zo, nu ben ik er echt.... zat net even op mijn telefoon op internet, maar dat is toch altijd een beetje onhandig!

Ik ga eens googlen op 2d echo bij ons in de regio. Misschien als ik weet wat het kost, dat ik dan besluit het toch wel te doen. Maar ergens maakt het me natuurlijk helemaal niet uit, en is een jongetje ook hartstikke leuk en welkom, maar praktisch is het niet (want roze op het kamertje, roze kleertjes enz.). Ach, een vriendin van mij heeft toen ook maar 1 echo gehad waarop ze zagen dat het een meisje was en dat was gewoon goed. Het schijnt echt maar in een half % van de gevallen fout gezegd te worden.....

Eerste dagje gaat erg goed; net uitgeslapen tot 10.00 uur en voor de tv (met Koffietijd :D) een boterhammetje en kopje koffie gedaan. Ga vanmiddag nog bij een vriendin op bezoek, kraamvisitie, dus die eerste dag is eigenlijk al gevuld. Heerlijk!! Maar denk dat maandag het besef pas echt komt hoor, dat ik dik 5 maanden thuis ben....

Bij jou rommelt het dus al.... harde buiken alleen? Of ook andere 'symptomen'? ik had het trouwens gisteren nog aan de vk gevraagd maar bij mij is de baby al helemaal ingedaald, vandaar die pijn afgelopen weekend. Ze kon een voorzichtige schatting maken van hoe groot ze is (niet erg groot, maar zeker niet te klein), maar echt schatten doen ze bij ons pas vanaf 36 weken, dus bij de volgende afspraak. En die groeiecho, die krijg ik niet, ze zijn daar geen voorstander van (denk dat het gewoon is omdat het geld kost) en geven aan zo ook prima te kunnen beoordelen dat het kindje goed op schema ligt.....

Zo, heel verhaal.... Heb er nu de tijd voor he?! :D Ga jij nog wat leuks doen vandaag?

3. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee

Wees maar blij dat je nog even mag wachten hoor! Als jouw kindje nu al zou komen, is dat toch wel een beetje te vroeg. Onderga je lot :D
    En het vliegt echt zo voorbij hoor!!

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee

En ná de 30 weken vliegt de tijd helemaal voorbij! :D

5. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    ja alleen de laatste 2 weken schijnen dan weer tergend langzaam te gaan :p Maar nog even dan zit ik ook op 30 weken :D

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hihihi gezellig toch een heel verhaal!:p
    Ik kijk ook wel eens op me telefoon.. Maar reageer eigenlijk nooit.. Is inderdaad erg onhandig

Bij ons kost een pretecho ongeveer 35 euro.. (vindt ik zelf wel meevallen)

\Ja het rommelt al een paar dagen.. Wordt er moe van:p Veel harde buiken.. krampjes.. steekjes.. dus denk voorweeen..
    Ik kan alleen niet echt merken of die harde buiken om de zoveel min komen.. Voor mijn gevoel is het constant.. Ik merk het wel.. ze mag gelukkig nu komen;)

Fijn dat je meisje is ingedaald!:D Bij mij nu trouwens ook helemaal.. En ze ligt vast:D En die groeiecho.. is eigenlijk wel logisch hoor dat ze hem niet zomaar geven.. Denk dat ik beetje geluk heb gehad:)

Ik ga niet zoveel doen.. Deze week wat rustiger aan omdat ik veel las heb van rommelingen enz.. Dus verder met me fotoboek.. en dan wasjes enz.. Heerlijk dat je eerste dag lekker al gepland is toch!:D
    En vanaf maandag komt het ook wel goed hoor! Gaat vanzelf.

Trouwens.. hier staat ook elke ochtend koffietijd aan;) Hihihi. Ouwe mutsen zo he:p Moet zeggen dat het soms nog wel grappig is ook;)

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoop niet dat die langzaam gaan:p
    Vindt het nu nog steeds wel snel gaan gelukkig. Zelfs naar de 37 weken toe ging het snel:D

8. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

ik zou ook geen 3D echo willen...
    wij hebben ook maar 1 echo gehad waarop te zien was dat we een meisje verwachten:)
    Ik vind het niet belangrijk om nu al te weten op wie ze nou het meest lijkt.. dat willen we als verrassing:)
    Maar ik zie dat julli (Poppedopje en Sanjor) tegen de laatste weekjes aanlopen, nou wil ik jullie HEEL veel succes wensen, en hopelijk een snelle bevalling!:)

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik vind het ook ineens zooo dichtbij komen nu ik de 30 weken behaald heb. Die magische 3 doet toch wel wat haha. Vooral omdat ik weet dat 40 weken niet gehaald word hier. ;)

10. Miracle1990

ik vroeg me af.. zijn er nog meer meiden die in Januari uitgerekend zijn?:) (ikzelf 22 Januari)

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vandaag 101 dagen, bijna is de 100 weg.
    Ongelooflijk!

12. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary

jazeker, ik ben 11 januari uitgerekend.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik 25 januari ;)

14. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Het gaat inderdaad wel erg snel nu ja!
    Straks bij jullie ook;) Kan me nog goed herinneren toen ik nog maar 100 dagen moest.. Nu kan het elk moment gebeuren:p

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik rond 30 januari!

nu nog een weekje en dan heb ik ook nog maar 2 cijfers! :D

16. Miracle1990

@sanjor: Hihi ben je niet heel zenuwachtig voor wat er komen gaat straks? en hoe het zal gaan?:)
    Ik wel.. ik zit er nu al over te denken, te dromen ghehehe:)
    Moet nog wel ff, maar toch het komt ook voor mij steeds dichter in de buurt:)

17. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Eindelijk kan ik me hier ook aanmelden. Ik ben 20 januari uitgerekend! :)

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    JAAA! Je wil niet weten hoe zenuwachtig ik ben:p
    Vriendje kan door de zenuwen ook niet echt meer slapen en functioneren:p hihihi

Is nu lekker aan het rommelen dus dat maakt het ook wel wat spannender vindt ik:)

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Miracle: Ik zie trouwens onder in je banner ziekenhuis Almere staan... Kom je ook uit Almere? (ik wel:p)

20. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaa! ik mag ook meedoen :D:D vanaf vandaag ook nog maar 100 dagen wachten. Uitgerekend op 24 januari.

Deel Deze Pagina