Nog maar minder dan 100 dagen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 2g4e, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

ik moet nog 88 dagen:(
    wou dat het nu al mn laatste week was hihi:p

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Echt Miracle?
    Ik vind het zwanger zijn juist hartstikke leuk. (na de 16 weken, toen ik niet ziek en moe meer was tenminste)
    Kleine is vandaag erg rustig in de buik, maar ik ben erg druk geweest. Net reageerde hij wel op mij toen ik contact zocht, maar ben gewend aan steeds schopjes te voelen.
    Komt wel weer. Ik denk vaak dat het weinig is en dan voel ik hem nog 10x per uur of zo :)

3. Miracle1990

@Violetriot: Jaa ben het nu al zat.. want als ze schopt doet het nu gewoon pijn, en ze is heel onrustig dat ik er niet van kan slapen, overdag kom ik ook niet aan me rust want heb genoeg te doen.. en niets helpt tegen de pijn die ze me bezorgt, heb steeds vaker zeurende pijnen:( erg vervelend..

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hihihi ja. Heb het nog niet geprobeerd;) Misschien toch maar gaan doen..;)

5. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Haha indd! een vriendin had wonderolie gebruikt en een paar uur later gingen haar darmen tekeer.. en begonnne de weeen! krijg alleen niet zo goed hoogte over wonderolie.. de ene zegt het is slecht en de ander niet! verloskundige zei dat het nooit echt bewezen is dat het slecht is maar zei gelooft er niet in..

@miracle.. woow als jij je nu al zo voelt! nu lullig bedoelt hoor!
    Bij mij zijn de schopje veeeel harder dan bij de eerste!
    En wordt er snachts ook wakker van maar om nou te zeggen dat het echt PIJn doet. HEt is wel is vervelend vooral bij me ribben hihi
    Maar vergeef het er:p

6. Miracle1990

Ja iedereen is anders he..
    Maar heb me VK even gebelt voor info.. over de pijn.. de pijn heeft te maken met dat ik gewoon over dag teveel doe, en de signalen vaak negeer van harde buiken, dan heb ik er gewoon veel meer last van:)
    Dus nu gewoon lkkr rustiger aan doen, das de remedie:D

7. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Joehoe nog 96 dagen te gaan ;)

8. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hier nog 91!
    Vind het een gek idee nog 1 week en dan is het tweede trimester ook al voorbij.
    1 november mag ik weer naar de verloskundige, vind het zo leuk daar. De kleine is altijd druk aan het bewegen dus ik hoor het hartje kloppen en tussendoor hoor je hem schoppen :p

9. Miracle1990

hier nog 86 dagen, gut wat gaat het hard zeg!:p

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hier nog maar 36 dagen, wat klinkt dat weinig.. (is dat fatsoenlijk nederlands??)

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nog 90 dagen , elke keer lijkt het sneller te gaan!!

12. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Oei ik moet nog een weekje en dan mag ik ook aftellen vanaf de 100dagen!!!
    Gaat zo hard hier het is de 3de en ik had verwacht dat het veel minder snel zou gaan maar het schiet voorbij hier.
    Nog een paar dagen mag ik me dan ook bij jullie aan sluiten? Lijkt me heel gezellig en leuk om met jullie mee af te tellen.

Liefs, Kappie

13. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi Kappie, natuurlijk mag je je aansluiten, Elif en ik zijn ook redelijk nieuw in dit onderwerp!
    Wat bijzonder de derde, het is mijn eerste kindje. Lijkt me wel pittig om zwanger te zijn als je al kindjes hebt rondlopen, knap hoor!

14. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Hoi Violetriot,

Dank je wel ja lijkt me super om gezellig hier mee te komen aftellen met verschillende data´s van bevallingen.

Het is misschien iets zwaarder maar zwanger zijn is zo ie zo een hele opgave natuurlijk de ene heeft minder problemen in de zwangerschap als de andere maar voor mij is dit op dit moment nog de fijnste zwangerschap om het zo maar even te zeggen.
    Ik heb wel al 2 kindertjes lopen maar mijn zoon is 8jaar en mijn dochter is 4jaar dus ze kunnen heel veel al zelf en helpen overal mee sinds ze weten dat ze een broertje of zusje erbij krijgen dus echt super fijn.

Wij allemaal kijken allemaal heel erg uit naar deze baby en voor mij gaat het allemaal heel snel maar voor mijn vriend en mijn kinderen duurt het allemaal heel lang.
    Ook geniet ik heel veel meer van deze zwangerschap omdat ik niet meer werk voor een baas maar mijn eigen werk heb thuis wat ik zo kan verzetten als ik het even een dagje niet zie zitten dus dat scheelt heel veel stress en tijd waardoor ik nu veel lekkerder in mijn vel zit en veel langer door hoop te gaan als de vorige keer.

Vind het heel leuk dat ik mag mee kletsen hier.

Liefs, Kappie

15. Miracle1990

ghehe ik word des te zenuwachtiger hoe sneller het aftelt haha:)
    elke keer weer een dagje minder he.. afentoe kriebelt het wel bij me hoor, NU AL!:p

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    nou dames
    ik kan echt niet meer wachten
    die buik zit in de weg
    alles is klaar..
    laat die kleine maar komen
    maja is een beetje vroeg !!
    ik hoop dat ze eerder komt !

17. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Yeahhh nog 56 daagjes :D

18. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    @ Kappie, wat leuk dat je zo kan genieten van de zwangerschap!
    Ik vind het zwanger zijn echt geweldig, vooral na de 16 weken toen ik niet meer misselijk was en ik met een week of 17/18 onze kleine man begon te voelen.

Fijn ook dat je nu je eigen baas bent, dat is inderdaad wel fijn dat je het zelf kan indelen!
    Ik werk nu nog 4 dagen van 4 uur en dat gaat aardig, gelukkig houden ze op het werk veel rekening met me. '

Wow, nog 89 dagen, en bijna in het laatste trimester! Maandag weer naar de verloskundige, altijd leuk! Hoop niet dat ik ivm gewicht alsnog bij de gyn moet gaan lopen, zou ik zo jammer vinden, vooral omdat mijn controles verder allemaal goed zijn (suiker. bloeddruk etc)'

Zo maar ff naar het werk, brrrr geen zin in!!!

@ Kelly, jij schiet al echt goed op zeg!

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik ken het gevoel, heb precies hetzelfde!!

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Guusje en Lovepeet: Jullie moeten wel wachten hoor!! Veelste vroeg;) Ennnee ik ben eerst:p hahaha

Deel Deze Pagina