Alweer minder dan 100 dagen, het gaat nu echt snel. Moet nog echt wat meer gaan genieten van de zwangerschap
Erg he, voor je het weet zit het er alweer op!!! Ik moet mezelf ook elke dag voorhouden om te genieten!!!
Het gaat echt snel ja! al weer 32 weken hier Zal wel echt erg blij zijn als mijn verlof begint. Ben zo moe, slaap zo slecht dat ik overdag ook steeds moe ben. Vandaag is m'n hb weer geprikt, dus misschien is die ook wat laag en verklaart dat het wel. Verder net een cool shirtje gekocht bij de prenatal met I rock er op en een plaatje van een gitaar. En een leuke bijtring/rammelaar met een draakje. Echt verslavend dat babyshoppen. Vandaag ook een grote bestelling bij de babydump gedaan. Dekentjes, wipstoeltje, campingbedje etc. Dus die zal van de week ook wel bezorgd worden.
Whoohoo, ik mag hier meedoen! nog maar 100 daagjes nou!!! al zegt de banner in mijn telefoon 99 Jee wat gaat het snel he? En dan te bedenken dat (voor ons in ieder geval) die eerste 13 weken echt een hel waren. Ik werk momenteel niet, dus zit dagen thuis en die 13 weken duurden echt eeuwen voor mijn gevoel. Elke dag die angst dat het misschien weer mis zou gaan.. zou het nou eindelijk na al die tijd ineens wel goed gaan... toen na de 13 weken richting de volgende mijlpaal, 20 weken. En op medische indicatie een echo gekregen bij 20 weken en gelukkig, alles zag er normaal uit. Mochten we eindelijk gaan genieten???? Beetje bij beetje werd het werkelijkheid, gevoelsmatig duurde het gewoon echt een tijd, gewoon omdat het allemaal zo emotioneel was. En gisteren had ik voor het eerst echt dat heftige gevoel van liefde, ik lag op de bank, mijn buik een beetje te aaien, so to speak, en ineens dacht ik oooh ik kan niet wachten tot ik hem in mijn armen kan houden! uiteraard was ik al eerder blij met de zwangerschap, maar het is gewoon heel zwaar geweest en gisteren voelde het gewoon ineens heerlijk. Nu die aankomende maanden nog maar goed genieten en dan ons wondertje verwelkomen
Fijn dat je er nu wel echt van kan genieten! Ik vind het steeds leuker worden, hoe dikker mn buik wordt en hoe meer hij beweegt! Al schopt ie me soms pijnlijk in mn zij haha Nog 3 dagen werken volgende week en dan heb ik 13 december mn laatste werkdag! Kan het gewoon bijna niet geloven dat ik dan verlof heb en me lekker kan voorbereiden op de komst van de kleine. Heerlijk lijkt me dat!