Haha, leuk he om daar over te fantaseren? Ik hoop dat ons kindje de neus van mijn man heeft. Hihi, ik heb zelfs een neuscorrectie gehad. Haha, al telt dat niet echt wat zo is mijn neus niet geboren zeg maar. Leuk joh een 3d echo, ben benieuwd, zet je de foto's op het forum? Het leek ons ook wel leuk, maar geld he... Ach wellicht bij een tweede.
HEE ff dimmen he!!:x Hahahaha Moet je maar geen leuk topic openen Ben benieuwd wanneer ze jou ribben heeft gevonden hihihi Zou leuk zijn als dit topic blijft tot we met zn allen bevallen
Ik wil ook graag een 3d echo doen.. maar is idd zo duur net als Ir3ne3 zegt We zwijmelen wel mee met jouw echo 2g4e
Hier nog 67 dagen, maar dag mag ik er nog 14 vanaf tellen omdat ik met 38 weken wordt ingeleid Dus nu nog 53 dagen. wij hebben 2 weken geleden ook een 3/4D echo laten maken, helaas konden ze niet al te mooie beelden maken omdat mijn placenta ervoor lag en ook het kindje diep in mijn buik lag. Het is idd een dure uitgaven, maar toch vond ik het wel de moeite waard.
Lees het wel meer van meiden dat ze al met 38 wkn worden ingeleid.. Hoezo is dat dan? Meestal doen ze dat toch pas na 41 wkn? Wat betreft de 3d echo.. Met de gewone echo's was er niet heel veel te zien omdat ons meiske telkens weg zwemt.. En we kunnen het geld beter gebruiken.. Maar ik baal wel hoor! Maar we moeten nu ff verstandig zijn
wij doen geen 3/4d 3cho krijg nu al behoorlijk wat echo's bij de gyn i word ingeleid ivm cholestase (galstuwing)
Ja is duur hoor!!! Maar wij hadden geluk hoor! Ik heb meegedaan met Moeders voor Moeders en toen hebben we t.w.v. 100 euro aan echobonnen gewonnen! Dus we hoeven maar 10 euro bij te leggen en dan hebben we een 2d-3d-4d pakket plus cd met foto's en een dvd!!! Anders weet ik ook niet of ik het had gedaan hoor!
Ik zal tegen die tijd zeker wat echo's komen showen hoor dames!!! Weet nog niet wanneer we het precies gaan doen maar voor de 30 weken sowieso!
Nou het valt mij inderdaad ook op dat er veel dames met 38 weken worden ingeleid. Het zal niet voor niets zijn natuurlijk. Stiekem hoop ik eigenlijk ook dat wij dit krijgen maar ja... dan zou het betekenen dat er toch iets aan de hand is want ze doen het niet zomaar... Dan wacht ik nog wel even. Als ze maar niet tot 42 weken blijft zitten!!!
Is goed daar houden we je aan! Oeehh heb echt zo'n zin in de mac!! denk dat ik zo ff de auto instap Echt erg al die vreetbuien!!
Doe mij dan de grootste bak frietjes die er zijn... weet je wat... doe maar 2 van die bakken!!! Heeeeeerlijk!!! En 3 kuipjes frietsaus! Waarom zeg je dat nou?!?! Nou heb ik weer honger!!!
He jakkie bah!! Das wel ernstig.. Heb je veel last ervan nu? Is jeuk alleen een symptoom? Of ben je er op een andere manier achter gekomen?
Wat kletsen jullie toch veel haha, moest weer helemaal bijlezen. Over de 3d echo. Wij kunnen op dit moment ook het geld beter gebruiken. Mocht het lukken om zwanger te raken van een tweede dan hebben wij lang niet meer zulke grote uitgaven, dus dan wil ik wel een 3D echo. Maar goed nu kunnen we meegenieten van de foto's van 2g4e. Wel gaaf hoor dat je die echo bonnen hebt gewonnen. En hoe kom je trouwens op je gebruikersnaam? haha. Het klinkt als een vogelgriep variant ofzo. Oh en niet te veel praten over de Mc Donalds hoor, heerlijk. Heb ook elke keer zoveel zin in een McFlurry M&M's.
Oh lees nu trouwens ook die link van Annekulpe. Had er nog nooit van gehoord, maar wat klinkt het ernstig zeg. En ook nog eens heel vervelend! Heb je er je hele zwangerschap al last van?
Ja gaat snel he Is gewoon gezellig hier! hihihi Ik ben ook wel benieuwd waar je gebruikersnaam vandaan komt 2g4e hihihi misschien iets met verjaardag en eerste voorletter van haar en haar vriend/man..8) Ik ben echt helemaal verslaafd aan de mac! Echt te erg gewoon Maar ja het mag wel even toch! hihihi Mc flurry is ook zoo lekker! Vooral die nieuwe met vers fruit