2g4e betekent 2gether4ever!!! Toen vriendje en ik nog in onze verkeringsperiode zaten, schreven we onder ieder briefje en in in elk smsje 2g4e... Nu nog steeds eigenlijk! Dus vandaar!!! Hihi
Owhh lekker mac!! :s.... kan ook wel wat lekkers gebruiken, haha Ik heb zwangerschapsdiabetes, vandaar dat ze met 38 weken inleiden.... Vind het alleen toch wel wat vreemd omdat ik vandaag nog een echo heb gehad en de baby precies volgens het gemiddelde groeit. Precies op schema dus qua grootte en gewicht... maarja, het zal vast wel goed komen...loop zowieso bij de gynaecoloog en die heeft er vast wel verstand van.
die jeuk is het enige sympthom en heb ik vanaf dag 1 krabte me tot bloedens aan toe elke keer heb er medicijnen voo en die zijn behoorlijk pittig, maar ik ben heel blij dat ik nu weer kan slapen en die jeuk bijna niet meer heb, douchen was zelfs al een straf, wate bevorderde de jeuk heel erg dus i ben blij dat de medicijnen de jeuk onderdukken ik kom ook wekelijks bij de mac hoor ben gelukkig ook niks aangekomen andes had ik me wel bedacht (denk ik)
Jeetje.. Jeuk is idd ook heel erg! Vaak nog wel erger dan pijn.. Blij dat je er nu niet zoveel last van hebt.. Maar schrok echt toen ik alles las De mac is echt te erg hahaha. Ik ben ook nog maar 4 kilo aangekomen... maar als het heel hard gaat kom ik daar ook niet meer. Hoop dat ik mezelf dan kan bedwingen hihihi
Het zal idd wel goed zijn Wel fijn dat ze het zo in de gaten houden.. Ik heb helaas geen echo meer.. Tenzij ik het betaal..
Leuk topic meiden! Ik vond die 100 dagen ook echt een mijlpaaltje Lekker gevoel, de finish is in zicht! Ik hoef nog maar 15 dagen, dan staat de keizersnede gepland. Vind het allemaal onwijs spannend!
Hoi meiden!!! En ik moet nog..... even onder mn banner kijken... Weet t niet uit mn hoofd Knuf, Claire!
...71 dagen. Morgen ben ik 30 weken en ben wel al aan t aftellen. Begrijpen anderen niet, maar om een of andere reden lijken 10 weken me ineens niet zo lang. Gelukkig maar... Groetjes!
hier wordt veel gepraat zeg, ik heb wel eventjes alles moeten teruglezen! Steeds meer leden erbij in dit topic, leuk!
@ Marcha, wat spannend, nog 15 dagen! Dan heb je gewoon je kleintje in de armen. Heerlijk! @ 2g4e, oh vandaar je naam. Nu kan ik het ook beter schrijven, hihi. Moest elke keer even spieken als ik je naam schreef wat de volgorde was. Leuk zo'n code. @ Annekulpe, wat klinkt dat vreselijk zeg. Tot bloedens aan toe jezelf openkrabben van de jeuk, pff moet er niet aan denken. Ik ben blij voor je dat de medicijnen zo goed werken! @ Sanjor, aangezien ik vandaag wel langs een McDonalds loop (hihi, ga naar een vriendin in Groningen) zit die McFlurry met fruit er vandaag wel in denk ik. Ik zal je laten weten wat ik ervan vond.
Nou we kletsen lekker hoor meiden!!! Wist niet dat dit topic zo goed aan zou slaan!!! Gezellig!!! Even wat betreft de echo's... Is het niet zo dat je helemaal op het laatst nog een echo krijg voor de ligging van de baby ofzo?! Of heb ik dit gedroomd?!
Volgens mij toch alleen als ze groeiachterstand of voorsprong vermoeden? Hoe de baby ligt dat voelen ze volgens mij.... dus met handen en geen echo. Vind het ergens wel jammer dat - als alles goed gaat - je na de 20 weken geen echo meer krijgt!
@ poppedopje: O dan heb ik het gedroomd ofzo. Jammer!!! Ach wij hebben de 3d/4d echo nog in petto dus dat scheelt wel! Woehoeeeee vandaag precies 26 weekjes!!!!
Hoi hoi, Ik moet ook 'nog maar' 89 dagen! het schiet dus al wel op... Voor mij mag het op zich ook wel eerder komen, maar nu nog niet hoor. Maar rond 38 of 39 weken mag het wel van mij. Van mijn dochter ben ik precies bevallen op de uitgerekende datum, dus ben benieuwd hoe het nu gaat. Ik hoop alleen echt dat de kleine dit keer mooi met het hoofdje naar beneden gaat liggen en ik normaal kan bevallen. Mijn dochter lag namelijk in een stuit en toen heb ik gekozen voor een stuitbevalling. Dit ging wel heel goed maar ik durf het niet nog een keer aan.... De gyn dacht wel te zien dat ik een 2-hoornige baarmoeder heb waardoor ik meer kans heb dat dit kindje ook in een stuit gaat liggen. Ik hoop dus echt van niet. Ik wil zo graag natuurlijk bevallen...waarom weet ik niet. Vind het zo speciaal dat je weeën dan ineens zo op gang komen en dat het dan gaat beginnen. Maar ja, afwachten maar!! Succes allemaal! Liefs J
@Ir3n3 Ben benieuwd hoe je flurry smaakte Krijg er ook weer zin in als ik er nu aan denk.. Helaas geen mac dicht bij me werk @2g4e Is heeel gezellig Heb je goed gedaan Nou ga weer verder werken. Klets vanavond weer even bij