Nog maar minder dan 100 dagen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 2g4e, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    hier nog 84 dagen dus het begint op te schieten wij hebben met 26 weken een 3d/4d echo gehad dat was echt super

en over of je na de 20 weken nog een echo krijg ik geloof het van wel dat noemen ze een groei echo dan kijken ze of de kleine goed is geroeid en kunnen ze ook ongeveer het geboorte gewicht schatten en geboorte gewicht je krijgt die echo meestal rond de 35/36 weken hier wel al mijn vriendinen hebben de ook gehad

en hoop ook dat de kleine niet te lang op zich laat wachten de kleine mag van mij wel rond 38/39 weken komen

2. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    ik moet nog 66 dagen! jeetje de tijd is echt omgevlogen! sneller als bij de 1e..heb ik et gevoel..is niet zo naturlijk haha :D maja de 1e is al bijna 2 dus die houd me wel bezig!!

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wat is het hier stil geworden:p

Zijn jullie afgelopen tijd ook zo moe??
    Ik ben gewoon echt niet te genieten als ik thuis kom van werk..:(
    Moet dan echt ff uurtje slapen om weer wat energie te krijgen.

Werk nog wel hele dagen.. Als ik het aandurf ga ik morgen even naar de manager om te bespreken of ik 2 uur eerder naar huis kan. 4 uur ipv 6 uur.. Maar dat zal wel weer moeilijk gaan en gezeik worden omdat ik op een reisbureau/winkel werk en dan is er niet genoeg bezetting:x Pff weet soms echt niet wat ik ermee aan moet..

4. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    @ Sanjor, mijn McFlurry was heerlijk:D! Je had gelijk! En het fijne is, je voelt je ook minder schuldig want er zit fruit in hihi.

Over de echo na de 20 weken. Ik heb nog wel een echo, met 32 weken, om te checken of mijn placenta naar boven is gegaan. Want die ligt nu voor de uitgang.

5. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Oh en over die moeheid, wel voor jezelf opkomen hoor Sanjor! Als je het echt niet meer trekt moet je niet zolang door blijven werken. Je moet wel naar je lichaam luisteren. Die moeheid is heel normaal rond deze tijd. Ik ben ook elke keer kapot en ik werk niet eens fulltime.

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Sanjor, je moet gewoon je rust pakken hoor! Ik werk dus ook 2 uur minder! Wel op aanraden van de vk maar als je niet meer kan dan kan je niet hoor! Als jij niet genoeg rust pakt dan breekt het je straks allemaal op! Gewoon rustig aan doen!

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Waarom durf je het niet aan om nog een stuitbevalling te doen dan? Ik zou het ook niet fijn vinden hoor maar aangezien je er al één hebt gehad en deze is goed verlopen toch?! Hoop natuurlijk voor jou dat de beeb gewoon mooi met het hoofdje naar beneden gaat liggen!

8. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi!
    Sanjor, vermoeidheid is normaal hoor nu! Heb ik ook en soms denk ik dan dat ik me niet zo moet laten gaan maar het gaat niet enkel om ons lichaam hé.

Ik ben net terug van de gyn. kindje loopt voor! 1080gr. en 36 cm!!!Wat wil zeggen dat de vermoedelijke bevallingsdatum nu 1 november is! Nuja, kzal wel op de normale datum bevallen zeker, mijn vriend is nogal groot, zal wel daaraan liggen ;)

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

O dus het komt misschien al eerder!!! Lekker hoor! Snap dat je gewoon van de normale datum uitgaat want dan valt het alleen maar mee natuurlijk!

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Ir3n3: Heerlijk is die flurry he:D! Hopen dat hij lang in het assortiment blijft zitten;)

@all: Ik weet ook dat ik gewoon minder moet gaan werken.. Alleen is best lastig als je manager niet echt mee wil werken.. Of met tegenzin.. Ze is zo iemand die nooit ziek is en waarvan haar zwangerschap zonder problemen is verlopen.. Ze kan dan niet voorstellen dat het zwaar kan zijn:( Maar ga het vandaag denk ik toch maar even voorleggen.. Hoe moelijk het ook is.

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wat heerlijk dat je kindje voor ligt! Wat is de normale datum dat je moet bevallen dan?

12. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee

Hee Sanjor! Wel doen hoor, even met je manager praten! Ik heb ook zo'n leidinggevende waarvan je aan de 'buitenkant' zegt dat ze een harde zou zijn, maar ze blijkt harstikke mee te vallen!
    Ik ben ook rustiger aan gaan doen, maar niet minder uren gaan werken. Ik werk nu in plaats van 8 uur op kantoor, nog maar 6 uur op kantoor, en neem kleine administratieve klusjes mee naar huis en die doe ik dan op mijn gemakje op de bank of aan de eettafel, vaak nadat ik eerst een uurtje rustig aan gedaan heb. Zo hoefde ik me niet ziek te melden, maar doe ik wel rustiger aan. Wellicht kun je vragen of bij jou op je werk ook zoiets mogelijk is?!

Vandaag weer een afspraak bij de verloskundige, heb er zin in!

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Werk meenemen is geen optie.. Werk op een reisbureau/winkel..
    Ik werk er al 6 jaar.. bijna nooit ziek maar als ik ziek ben/of iemand anders dan hoor je altijd verhalen van niet zo aanstellen je kan best werken.. :( dus vandaar..

Ik heb het ook al eerder aangegeven aan haar dat ik rustiger aan moet doen ivm harde buiken.. Nu doe ik bijna niks op het werk maar ben wel aanwezig in verband met de bezetting in de winkel.. Maar het aanwezig zijn op het einde van de dag is gewoon teveel:)

Ga moed verzamelen;) Hoef pas om kwart voor 3 te beginnen dus heb nog even tijd:p

Ik moet pas 18 augustus naar de verlos.. Eigenlijk ook al best snel:p Kijk er ook altijd zo naar uit:D

14. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Pfff, het is je moeder niet, het is je leidinggevende! Je moet zelf kunnen beslissen of het niet meer gaat, en als ze moeilijk doen, dan is het dikke pech, maar dan meld jij je ziek hoor!

Sorry, weet dat het makkelijk praten is..... Probeer het in te steken als dat je heel graag wilt blijven komen, maar dat het je niet meer lukt en dat je sámen wilt zoeken naar een oplossing hoe jij nog kunt blijven werken en jouw werk niet in de problemen komt.
    Als ze daar niet aan meewerken, dan snijden ze zichzelf in de vingers....

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hihihi ja je hebt gelijk:D Niet zeuren maar doen;)

16. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Júist! En nu stuur ik je nog een dosis moed en durf en zelfvertrouwen door en dan komt het goed!

17. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    hoi! De eerste datum was 17 november. Volgens groei werd later de datum 9 november meegegeven. Al zeggen ze dat alleen de eerste datum telt. Nu is het dus nog een week vroeger. Schatje ligt dus 2 weken voor of is gewoon groot ;)

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wow! Das wel een groot verschil!
    Ik zou er alleen maar blij mee zijn;) Ben het al zat nu:) hihihi
    Wil gewoon de kleine in me armen hebben en weer energie om van alles en nog wat te doen!

19. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Voor 2g4e: mijn buikje :)

En voor alle andere dames natuurlijk ook!

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    sanjor gewoon voor jezlf opkomen hoor! t werk gaat oo wel door zonder jou en als ze een personeelsprobleem hebben is dat ook niet jou schuld...kortom denk aan jezelf en je kindje!

hier net ook bij de mac geweest :D

Deel Deze Pagina