Hoi meiden! Weer terug van werk.. Heb het er helaas niet over kunnen hebben:x Was te druk en we stonden maar met 3 personen inclusief de manager.. Ze is net terug van vakantie en vroeg tussen neus en lippen wel hoe het ging.. Heb haar alvast voorbereid en gezegt dat het niet helemaal goed gaat ivm kwalen en veel last van moeheid.. Morgen werkt ze niet dus ga maandag met haar praten.. Moet ik een heel weekend weer wachten En van de arbo weet ik idd dat die mensen altijd voor ons zullen kiezen Das het mooie wij krijgen toch wel ons gelijk Dus als het niet met me manager kan oplossen ga ik naar de arbo en dan kan ik het alsnog voor elkaar krijgen Hoe is het verder met jullie? Liefsss
Oww ja en van softijs heb ik nog niet gehoord dat het niet mag... Ga er vanuit dat bij de mac ook alles goed wordt schoongemaakt.. en anders pech We mogen onderhand helemaal niks meer Eet eigenlijk ook soms best veel leverproducten.. Mag ook niet. hihihi
Nou goed dat je je manager al hebt voorbereid! En maandag gewoon het gesprek aangaan hoor!!! Lekker rustig aan doen!
Heel veel succes maandag Sanjor! Voor jezelf en die kleine opkomen hoor! Over de McFlurry, dat is het enige softijs dat ik durf te eten. Ik heb zelf een keer een voedselvergiftiging gehad van softijs, dus ik ben wel heel voorzichtig. Een vriend van ons is manager bij een McDonalds en hij vertelde ook een keer dat de eisen bij de Mac zo streng zijn wat betreft schoonmaak etc dat je daar best een MCFlurry kunt eten. En daarbij is er zo'n grote toestroom van mensen dat het ijs elke keer heel vers is.
Oh ik moet nog even iets anders kwijt. Gisteren zijn we bij mijn schoonouders geweest want mijn schoonvader was jarig. Het was weer een verschrikking. Mijn schoonmoeder kan alleen maar praten over haar zwangerschap. Zo irritant. Dan vraagt de tante van mijn man hoe het met mijn zwangerschap gaat en spreek ik amper een zin uit en mijn schoonmoeder onderbreekt mijn verhaal alweer. Of ze had hetzelfde of het was tien keer erger. Gisteren had ik eindelijk een voedingskussen in huis. Ik heb steeds last van mijn bekken en hiermee kan ik wellicht wat beter slapen. Toen ik dat vertelde begon ze weer. Waarop ik al zei tegen mijn man 'oh laat me raden zij had er ook last van'. Ze keek alleen wat schaapachtig en praatte gewoon door. En uiteraard had ze het weer een graatje erger dan ik het heb. Volgende keer ga ik echt niets meer vertellen over mijn zwangerschap in haar bijzijn. Ik ben er zo klaar mee, ze is totaal niet geinteresseerd in een ander. En mijn zwangerschap stelt blijkbaar helemaal niet zoveel voor:x. Dat gevoel krijg ik echt. Heerlijk dit forum, kan het zo even lekker van me afzetten!
helaas meiden ik kan niet met jullie meejuichen, ik moet nog 162 dagen wachten maar allemaal gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje, of wat nog komen gaat binnen 100 dagen hihi groetjes
Trouwens iets heel anders lieve meiden, hoe kan je zo een banner neerzetten onder alles wat je plaatst? wie wil me daarbij helpen stuur me een bericht svp! groetjes
Owwww wat irritant zeg!:x Ik heb er gelukkig geen last van.. Alleen mn moeder toont gewoon geen intresse in me.. Dus tegenover gestelde.. Vindt dat wel jammer want is de eerste.. dus ook voor haar eerste keer oma.. Maar ja we zien wel
Weet je het al? Anders laat ik het je wel weten.. Moet alleen even diep nadenken hoe het ook alweer ging
Oh dat is ook heel erg vervelend! Dat snap je toch niet? Als ik oma zou worden zou ik alle winkels leegkopen volgens mij. Helaas kan ik er ook over meepraten. Bij ons geldt het voor beide partijen namelijk. Ik heb ook nog niks van mijn moeder gekregen. Ze wordt ook voor het eerst oma. Dus als je erover wilt praten, stuur je me maar een berichtje. Ik snap helemaal wat je bedoelt! Belt ze je ook nooit of vraagt ze nooit naar je zwangerschap? Hebben jullie trouwens ook dat je adem tekort hebt? Ik ben de laatste tijd zo benauwd omdat die kleine zo hoog zit.
Hoi Dames Wat is het stil geworden hier Zijn jullie al ver met de kinderkamer? Mn mannetje heeft vandaag een poging gedaan om weer verder te klussen maar het schiet niet op.... De vorige bewoners hebben alles verwaarloost en knal roze geschilderd:S Nog lelijk ook.. Kan niet wachten om met het inrichten van de kinderkamer te beginnen..
Wordt jaloersssss Hihihi Wil ook ons kindje in me armen hebben.. En weer normaal kunnen bewegen enz.. Zwanger zijn is duidelijk niks voor mij
wij hadden de babykamer in week 17 al geschilderd ingericht enz enz... had geen zin in warme zomerdagen en met mn lichamelije klachten dat nog te moeten doen gaap gaap.....ben zoooo moe....
Wij hadden eigenlijk ook al eerder moeten beginnen.. Kan nu ook niet echt iets zinnigs doen.. Hoor manlief alleen maar vloeken en klagen dat het niet lukt Heb last van zwangerschap ischias.. Had vandaag wat kozijntjes geschilderd.. Nou daar boet ik nu echt voor:S Ben ook moe.. Eigenlijk elke avond.. Ga heerlijk om half 11 slapen of eerder
He meiden! Het valt een beetje stil hier!!! Dat moeten we niet hebben!!! Ik slaap echt beroerd gewoon! Midden in de nacht verhuis ik met kussen en al naar de bank omdat ik in bed gewoon niet lekker kan liggen! Ik slaap ook heel licht... En ze schopt zooooo hard! Niet normaal meer hoor! Haar voeten komen geregeld uit mijn zij zetten! Vind het echt een k*t gevoel! En soms lijkt het wel alsof ze met haar nagels tegen mijn buikwand aan krabt ofzo! Hebben jullie dat ook? Echt niet lekker meer!!! Het had van mij bij plopjes mogen blijven hihi... Vandaag hadden we heerlijk ergens gegeten maar echt zo dom... Lopend naar huis!!! M'n buik stond helemaal strak, kleine schopte als een idioot en ik had echt steken in mijn lies!!!!! Volgens mij bandenpijn ofzo! Nou ik kan echt geen stukken meer lopen hoor! Voel me echt een oud wijf joh!!! Hoe gaat het met jullie?!?! Kus!!!