hallo allemaal, ik ben nu 6 weken zwanger van mijn 2e kindje. en ik heb nu al een buik van 4 maanden hoe kan dit en hebben meer mensen hier last van? groetjes Barbara
bij een tweede zie je het vaak eerder en je darmen zijn ook opgezet door de hormonen, klinkt heel normaal gefeliciteerd!
Ik heb dit ook terwijl het bij mijn 1e zwangerschap met 4 mnd nog nauwelijks te zien was! Vraag me nu af hoe ik dit voor vrienden en bekenden kan verbergen tot de 12 weken hahaha Ik denk dat het hele dikke truien worden...
Ik ben ook zwanger van de 2e, Maar het is moeilijk om me buik te verstoppen haha.binnen kort maar vertellen aan ouders.
Ik had het bij mijn eerste zwangerschap al, rond de 10e week moest ik toch al geen shoppen voor positiebroeken of kleren in veel grotere maat, maar dat ging toch opvallen bij de familie. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!
Ik hoef nog niet aan de postitiekleding, maar 's avonds...pfff lijk ik ook al heel wat maandjes! HEt zijn je darmen, maar dat komt door je hormonen. Gefeliciteerd!
Ik had met 9 weken ook al positiekleding aan.. Mijn eerste zwangerschap.. Maar nu 20 weken verder blijft mn buik aardig hetzelfde.
Jep, hier hetzelfde. Na 11 weken kon ik opeens wel weer mijn eigen broeken aan en toen pas merkte ik met 14 weken dat mijn baarmoeder omhoog kwam. Grappig! Er is echt een verschil in soort buik.
Ook ik snap er nix van, ben nog niet eens 7 weken, wel 3e kindje maar een buik, heel vreemd. Als het de darmen zijn alla, maar toch wel een btje vreemd...ik vroeg me al af of dit wel normaal is.
Hoi, Hier ook 2e kindje. En s'avonds is alles zo opgezet dat ik al heel wat maandjes lijk. Dan denk ik wel eens,jeetje hoe ik dat nog voor me moet houden. Maar sóchtends is het dan weer weg.Bij de eerste trouwens ook al met 10 week in de positiebroeken. Jusi,jouw buik komt nog wel hoor! Ik hoop snel voor je.
Hier ook, zwanger van de 2de og maar 9 week en al een buik , pas al bijna mijn normale broeken niet meer. Wist wel dat het sneller te zien zou zijn, maar ben toch lichtelijk verbaasd dat ik nu al zo vol ben X Petra
Hier ook een zwangere waarvan nu al de broeken strak zitten. Enig idee waar je leuke positiebroeken kan kopen? Bij de H&M hadden ze geen leuke.....
Ondanks dat het mijn eerste is, heb ik hier ook heel erg last van. Veel broeken pas ik niet meer of daar moet dan de knoop van open. Wanneer ik dan van kantoor naar huis rijd, gaat ook direct ook de rists open wanneer ik in de auto stap! Draag nu het liefst jurken, die klemmen niets af.