Even een domme vraag.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dees83, 31 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ik weet niet of dit heel dom overkomt maar zit ergens mee. Ik ben sinds juli van de pil en ben pas eind september ongi geworden op cyclus dag 54. Ben dus heel onregelmatig. Nou vroeg ik mij af. Ongeacht hoe lang je cyclus duurt, op het moment dat je een eisprong hebt gehad, dan heb je toch altijd 14 dagen daarna een menstruatie? Je ei kan er toch niet langer overdoen dan 2 weken(ja hooguit een paar dagen). Toch?

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Inderdaad! Zover ik begrepen heb, is het ongeveer 14 dagen later.

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi Dees,

Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij kan het zo zijn dat je na het stoppen met de pil niet gelijk een eisprong hebt. Je hebt natuurlijk zolang als je de pil hebt gebruikt geen eisprong gehad, dus als je stopt met de pil, heeft je lichaam wat tijd nodig om het allemaal weer zelf te regelen. Het hoeft niet altijd. Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil en heb 2 keer gewoon menstruatie gehad, maar in jouw geval kan het zijn, dat jij niet gelijk de 1e maand na het stoppen met de pil een eisprong hebt gehad, maar pas 40 dagen later.

Probeer eens te tempen of met ovulatietesten te werken. Hiermee krijg je in elk geval een goed beeld of je een eisprong krijgt.

Suc6 ermee

Liefs Kweb

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Na je ei je lutheale fase zit ong tussen de 10 en 18 dagen

5. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Inderdaad. Je LF zit tussen de 10 en 18 dagen.

Liefs

6. s1986

s1986 Niet meer actief

Maar die 54 dagen he betekene echt niet dat je een lang cyclus heb hoor. Soms duurt het wat langer voor je lichaam alles weer heeft opgepakt.

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    klopt. misschien is je volgende cyclus wel korter, ik hoop het voor je. maar dat met die 10-18 dagen gaat ook niet voor iedereen op. in mijn vorige cyclus was het dus gewoon 24 dagen. dat was zo zenuwslopend.

8. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    ondertussen zit ik alweer op dag 41 van mijn cyclus, dus denk wel dat ik een lange onregelmatige cyclus heb. Voor ik aan de pil ging had ik ook een onregelmatige cyclus.

Deel Deze Pagina