5,5 maand geleden bevallen van een prachtige zoon. Na 4 jaar vechten, veel miskramen en middels ivf zwanger geraakt. Ik heb POF en spontaan zou de kans zeer klein zijn. Dus tja, waarom aan de anticonceptie? 5 dagen overtijd en vannochtend misselijk. Net getest. Dit was het resultaat... In shock, blij, emotioneel en oh my god hoe ga ik dat doen met 2 ukkies! Nu afwachten tot de eerste echo.... Pffffff zoveel raast er door mijn hoofd...en hierna toch maar aan de pil...?
ja het wordt iets drukker dan anders haha, maar dat kun jij! we slepen je wel door de lastigere dagen heen wat leuk!! hoe reageerde je man??!
Dankje lieverds!!! Mijn man die zegt: we gaan het wel redden. Maar hij zei dat hij eerst een half uur in een kussen heeft geschreeuwt en daarna de menzis maar weer omhoog gegooit hahaha. Ik zit bij mijn moeder met de knaltest op tafel samen een beetje te giegelen.... en ondertussen knabbel ik aan een peertje. Lekker misselijk.
Jeetje Mi, suprise! De tranen springen mij in de ogen wauw, na al die jaren.. Zo nihil was de kans dus niet. Gefeliciteerd schat!
Gefeliciteerd!!!! Wauw, wat speciaal joh! En dat ga jij echt wel redden, twee kleintjes! Echt super gaaf, geniet er van!!!