Ligt het aan mij of aan TNT? ik heb nog maar heel weinig kerstkaarten gekregen Dacht vandaag wel een stapel uit de brievenbus te halen, het waren er 2, waarvan er zelfs 1 nog verkeerd bezorgd ook...
Hmmm nee, hier is een groot aantal al binnen. Verwacht er nog wel een stuk of 15 maar daarvan weet ik dat ze ws net voor of net na de kerst komen haha. Die zijn meestal laat
Hier ook nog maar 6, had er vandaag 2 waarvan 1 met een klein scheurtje in de envelop en de andere helemaal open gescheurd! Viel me mee dat de kaart er nog in zat. Normaal heb ik er nu al een stuk of 25!
Ik heb er ook veel gehad, maar toch lees ik op fb veel dat mensen dit jaar niet versturen! Erg jammer, vind t altijd wel wa hebben.
Hier ook nog maar een paar gehad (7 totaal) .. Zullen ook wel niet veel meer bij komen.. Heb er dit jaar ook maar een stuk of 20 verstuurd.. De kaarten zijn wel lang onderweg.. Afgelopen woensdag gepost, vandaag zijn de eersten aangekomen..
Hier een stuk of 20 nu waarvan het merendeels van collega's Ik stuur dit jaar alleen mijn directe familie en vrienden en naar de mensen van wie ik een kaartje ontvang. Vorig jaar ongeveer 90 verstuurd en maar rond de 30 ontvangen. Ik doe het dus ook niet meer. Ook omdat het qua postzegels behoorlijk in de kosten loopt. Ik wens dit jaar de meesten de beste wensen via facebook.
ligt ook aan de post...had kaarten op vrijdag op de post gedaan, verjaardags kaarten....die waren er pas dinsdag! En mijn kerstkaarten maandags gedaan..en die waren er woensdag al :S Terwijl vriendinnetje ook maandag weg heeft gestuurd en die zijn er nog steeds niet!
4 tot nu toe. Maar dat was de afgelopen jaren ook al zo en om die reden heb ik ook besloten om (in elk geval) dit jaar niets te sturen.
45 verstuurd, 6 binnen en ik heb er elk jaar minimaal 30 dus vraag me ook echt af waar de rest blijft..
Toevallig zei ik straks nog tegen mijn vriend dat we er maar weinig hebben dusver. Stuk of 12 nu (oh en 2 via de mail). Heb er zelf 40 verstuurd (vandaag pas ) dus als het hierbij blijft schaf ik het na dit jaar ook af!
dit jaar ook nog maar een paar ontvangen. Ligt misschien ook aan de crisis, minder mensen die een kaartje versturen en liever hun geld aan iets anders besteden dan postzegels. Heb er ook al voor de oude bewoners kaarten gehad maar ja die wonen hier al bijna 3 jaar niet meer :S