Beste mensen... ik wil heel graag een oproep op jullie doen... Een vriendin van mij haar zusje heeft anorexia al vanaf 12 jarige leeftijd worstelt ze met deze ziekte en ze is nu 20 jaar. Ze is daar door depressief geworden en ziet het leven niet meer zitten. Ze zit in een kliniek voor haar ziekte maar echt helpen doet het niet. Nu wil haar zus (mijn vriendin) een kerstboom versieren met (kerst)kaarten van iedereen die een paar euro er voor over heeft om een kaartje te sturen... iedereen is welkom.. De gedachten achter deze kerstboom is om haar zusje te laten ziet dat er veel mensen om haar geven en dat het leven veel meer waard is dan deze ziekte die ze heeft... We willen heel graag meer dan 100 kaarten ontvangen en het liefst voor de kerst nog wel... het is een verrassing dus ze weet er niets van... wil dit meisje helpen en haar opvrolijken met een boom vol met kaarten stuur mij dan een pb dat je mee wilt doen en dan krijg je een berichtje terug met het adres... al vast heel erg bedankt van ik, mijn vriendin en haar zusje!!!
Het Lukt me niet om je een pb te sturen vanaf mijn telefoon maar zou het zusje van je vriendin graag een kaartje willen sturen dus zou je mij het adres willen pb-en?
Ik wil wel een kaartje sturen! Zou je in de pb ook haar namen willen vermelden? Dan kan ik het een beetje persoonlijk proberen te schrijven.
ik hoop dat ik iedereen nu een pb heb gestuurd met het adres... als je nog niets hebt ontvangen laar het me dan weten want dan heb ik je over het hoofd gezien...