Nog maar weinig kerstkaarten gekregen, wie ook??

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wij hebben er al....1

2. Dolletjes

Dolletjes Lid

16 nov 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 1 via de post binnen. Rest allemaal van vriendjes en vriendinnetjes van school. owja en 2 nog in de brievenbus van buurtjes

3. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Al wel een stuk of 50!!!
    TnT doet hier goed zn best!

4. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Hier ook pas een stuk of 6 en al heel veel gehoord " nee dit jaar stuur ik geen kaarten" de mensen die dat afgelopen jaren zeiden zijn er ook niet meer mee begonnen. Valt me ook op dat ik juist wel kaarten heb ontvangen van gezinnen die het echt wel druk hebben.

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Nog maar 5 tot nu toe..

6. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Wat maakt het uit? Ik heb er ook maar 7, ben er super blij mee hoor, hoeft van mij geen hele verzamelingen te worden :)
    Ik verstuur ze overigens ook niet dit jaar.

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik heb er ook nog niet veel en dan echt van die saaie, blokkerachtige kaartjes zeg maar :( jammer dat mensen niet meer de moeite doen het is juist zo leuk met de kerstdagen om eens wat anders dan een email te krijgen, veel mensen die ik spreek die doen geen kerstkaartjes meer... jammer maar zo zijn we dus geworden....

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou ik zei het gisteravond nog tegen mn man, we hebben er nu pas 4!
    kan natuurlijk dat mensen niet sturen dit jaar, maar normaal gesproken krijgen we rond de 35 kaarten, vind het erg laat , vorig jaar rond de 20e had ik er toch al veel hangen

9. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Nou ook ik zei dit toevallig gisteren nog tegen mijn man. Het valt gewoon op. Ik heb er 9 per post binnen gekregen, waarvan bij de meeste de enveloppen stuk waren. Dat geeft maar weer aan hoe er in deze tijd met de post wordt omgegaan.

10. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier helaas ook nog niet veel kaarten binnen gekregen, wacht elke dag met smart op de post maar er zit gewoon soms niets bij. vind dat wel jammer want het staat altijd wel gezellig vind ik.

11. Aylen

Aylen Niet meer actief

Wij hebben alleen kaarten van klanten gekregen, niet van vrienden of familie. Ik stuur ze zelf wel ieder jaar (een stuk of 20-30), maar volgens mij doen mensen niet echt meer aan papieren kaarten. Ze zetten eerder een algemene kerstboodschap op hun Facebook of ze sturen een mail.

Ach ja, wel beter voor het milieu I guess.

12. Cinu

Cinu Lid

13 nov 2011
    13
    0
    0
    Engineer bij een infra-technisch bedrijf
    Gelderland
    Ik heb er ook nog niet zoveel en in ieder geval veeeel minder dan verwacht :(
    Maar... ik heb ze zelf ook nog niet verstuurd, de stapel ligt klaar om op de bus te doen. Dus nog even geduld, kan nog altijd ;)
    Ik merk trouwens wel dat veel mensen geen kaart meer sturen, maar een e-mail, what's app of alleen een berichtje op fb...
    Vind ik wel heel jammer, daarom schrijf ik nog trouw aan iedereen een kaartje!

13. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik denk dat er een hoop misgaat bij de post hoor, hier ook nog weinig kerstkaarten terwijl ik van sommige weet dat ze ze vorige week al verzonden hebben. Maar het erge van alles vind ik dat ook belangrijke post zoals rekeningen niet aan komen. Krijg je opeens herinneringen, heel vervelend vind ik dat.

14. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Gisteren heb ik er 5 bijnen gehad... De teller staat nu op 14, nog steeds niet super veel vind ik, heb er 30 verstuurd. Hoef natuurlijk dan niet perse kaartje terug maar staat zo leuk in huis.

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was geloof ik al in November op het nieuws.. dat ze bij de post door een mislukte reorganisatie grote problemen verwachte bij het bezorgen van de decemberpost.....

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh dat heb ik dan totaal gemist

17. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook nog maar weinig gekregen. Ik ben benieuws wat er nog gaat komen..

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    krijg de laatste jaren nog maar weinig echte kaarten.. blijkbaar is het stuk makkelijker om via email zon onpersoonlijk mailtje te sturen aan je 250 mailcontacten.. daar heb ik dus niets mee

19. Jetje87

Jetje87 Actief lid

9 jun 2011
    146
    0
    0
    Brabant
    Ik heb er...1 gehad van een organisatie ook nog eens lol! Verwacht er ook niet veel bij

20. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wij sturen zelf altijd wel kerstkaarten, maar ik de hoop opgegeven voor wat betreft mijn vrienden.... het gros is digi-fanaat. Het zullen wel nieuwjaars-smsjes worden ;).

Ach ja.... gelukkig hebben we nog ouders, ooms en tantes die de ouderwetse kaart sturen, anders was het wel heel kaal.

Deel Deze Pagina