nog mama's of aanstaande mama's uit gelderland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Patriciaa, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    spannend hoor pleun ga voor je duimen!

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

En ik was er altijd van overtuigd dat Zaltbommel in Noord-Brabant ligt (daar kom ik zelf vandaan) (schaam) :)

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier ook Gelderland, het stadje Tiel. Heb bijna mn hele leven in Ochten gewoond op ongeveer 10 km van Tiel.....

heb al mensen uit Tiel en Kesteren voorbij zien komen, erg dichtbij, leuk hoor ;)

4. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @wendyenrichard: nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    en had je heel toevallig nog getest?
    ben benieuwd

5. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hier ook Arnhem!

Ik kom net kijken op deze website maar vind het erg leuk!
    Ik ben 32 en mijn man is 34. Op 31 oktober heb ik m'n laatste pil geslikt dus de spannende tijden zijn nu aangebroken.... :D

Leuk dat er meer mensen uit Arnhem en omgeving zijn! De wijk waar ik woon is de Plantage.
    Iemand in de buurt??

liefs,

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Spannend Banne! Nu maar aan de slag :D

Ik woon in stadseiland in Arnhem. Weet je waar dat is. Erg dichtbij de plantage iig.

xxx

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Ja, ik weet waar Stadseiland is, idd heel dichtbij!! Wat leuk!
    Wij hebben daar een paar jaar geleden ook nog gekeken voor een woning, maar uiteindelijk in de plantage terecht gekomen.. Bevalt het daar??

Wij moesten hier wel heel erg wennen en nog steeds wel een beetje aan de wijk.

8. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ons bevalt het heel erg goed hier!
    Ken je die gele flats die naast de plantage staan? Daar woonde we eerst.
    Voor ons een hele verbetering dus.
    We hebben wel wat gedoe met de buren, maar verder zijn we echt heel blijmet ons huisje.

Ik ben geboren in Best (bij Eindhoven) en woon nu 5 jaar in Arnhem. Dat was wel even wennen omdat de mensen hier toch heel anders zijn.

De plantage is ook een mooie wijk. Collega van mij woont daar ook. Maar hoezo is het wennen dan? Zijn er dingen niet naar je zin?

xxx

9. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Het bevalt ons hier op zich wel goed hoor. Maar we komen oorspronkelijk uit Arnhem noord en dat is toch op de een of andere manier stukken leuker.. Ik mis het mooie groen van A'hem noord wel. Dat is in Arnhem zuid toch anders..:(

We hebben hier achterburen die de wijk er niet beter op maken zeg maar. Die hadden beter in die gele flats kunnen gaan wonen.:D
    Heel jammer want verder is het wel leuk. Huis bevalt heel goed!

Vervelend dat je gedoe hebt met de buren zeg! Dat kan het woongenot toch sterk verminderen! Hebben jullie een koop- of huurhuis?

groetjes!

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    spannend meiden dat jullie er voor gaan en ik zag een verse zwangere voorbij komen van harte gefeliciteerd!

Ik woon in westeraam is ook wel vlakbij jullie en het bevalt ons super echt een leuke wijk en speciaal voor de kids!

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.820
    9.326
    113
    Gelderland
    Hier ook omgeving Arnhem.
    Er wonen er veel in de stad zie ik. leuk hoor!!! Wij hebben 2 jaar in Presikhaaf gewoond.
    Nu wonen we alweer 2 jaar in Duiven!
    Nog meer meiden uit Duiven?

liefs Luna86

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ja stom is dat he. Dezelfde stad maar toch zijn Noord en Zuid heel anders. Ik zou er echt niet aan moeten denken om in Noord te gaan wonen. Maar volgens mij is het ook een beetje Noord tegen Zuid.

Idd jammer als je geen leuke buren hebt. Maar de buren aan de andere kant zijn wel heel leuk hoor.
    Wij wonen in een huurhuis. We zijn wel van plan om te gaan kopen.

Werk je ook in Arnhem?

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Ik werk in Velp, dus wel lekker dichtbij! Alleen de pleyroute over..
    Jij??

Waarom wil je niet in Noord wonen eigenlijk?
    Het is inderdaad altijd wel een verdeling noord/zuid. Maar volgens mij willen de mensen die hun hele leven in Zuid hebben gewoond niet naar noord en andersom. Wij woonden in een leuke wijk in noord. Alleen groeiden we enigszins uit ons 2-kamerappartement! hahaha
    In zuid heb je meer nieuwbouw en is het in verhouding wat voordeliger om te kopen. Je krijgt meer huis zeg maar. Vandaar dat we eigenlijk hier terecht zijn gekomen.

14. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    Hoi...

Ik woon in Arnhem, ben moeder van een zoontje van 8 maanden en zwanger van de tweede.... Ik woon al mijn hele leven in Arnhem, eerst in Arnhem noord en sinds 4 jaar in zuid. Het bevalt me goed hier alles heb ik dichtbij!! Leuk dat er meer moeders of aanstaande moeders hier in arnhem of omgeving wonen!!

15. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Nog een Arnhemse moeder! Leuk! Waar in Arnhem woon je ergens?

16. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey Mona,

leuk nog iemand uit arnhem erbij!
    Ik woon ook in A'hem zuid.

Hoor volgens mij bij nader inzien niet echt in deze topic thuis. Ben nog geen mama en ik me aanstaande mama mag noemen weet ik (nog) niet. Ik zit nog helemaal in het begin! De fase van het lange wachten! :p

Ik heb het niet echt bijgehouden maar er zijn er best veel uit de omgeving van Arnhem volgens mij. Gezellig! :D

Groetjes!

17. jofel

jofel Lid

10 nov 2009
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo, hier nog iemand uit de omgeving arnhem. Rheden om precies te zijn. Ben van oorsprong geen rhedense, maar uit purmerend bij Arnhem. Daarna vanaf 6jaar tot 19 zo'n beetje in Dieren gewoond.
    Heb een zoon van 8 en ben nu 25 weken zwanger van de tweede na icsi.
    Leuk om allemaal mensen uit de omgeving te zien hier!
    :)

18. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    Hoi..

Ik woon in de Laar West, de scholen zitten op een steenworp afstand net als de supermarkt!! Lekker makkelijk voor straks haha er zijn een hoop mama's uit arnhem of omgeving leuk hoor!!

19. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey Mona,

De laar west is vlakbij mij! Ik woon op de Plantage..:)
    Toch wel veel omgevind Arnhem, erg leuk!

Ik zie dat je 8 weken zwanger bent! Gefeliciteerd! Gaat alles goed to zover?
    Ik zit nu net in m'n eerste ronde.. Dus ben nog geen aanstaande mama, of misschien al wel.:D Geen idee. Nog ruim een week afwachten...

Geniet ervan!
    Groetjes Bianca

20. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    Hoi Bianca,

Dankjewel, alles gaat tot nu toe goed 10 dec eerste echo dus erg spannend, Thomas is bijna 9 mnd voor hem wel leuk een broer/zusje!!

Plantage is inderdaad in de buurt haha grappig en jullie zijn voor de eerste aan het oefenen?

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina