haha, een van onze eerste 'romantische' avondjes in mn appartementje: ik doe gordijnen dicht steek kaarsjes aan schenk wat te drinken in ondertussen loopt hij naar de radio (ik vol verwachting!) en..........klinkt er ineens 'doe bist mien speklap, mien laiverd' uit de boxen, had ie er ff een piratenzender opgedraaid.......duzzzzz
jaaa hier nog 1!! Ben gister van de trap gevallen, op mijn stuit! ik dus vloeken beneden aan de trap. Zijn reactie; hmm.. je heb wel een flink kussen om op te landen.. *zucht* heb er nu nog last van. Hij smst dus; Mop, hoe gaat 't? ik; mwah alles doet nog zeer! kan niet eens lopen.. Hij; he bah, wil je dadelijk even shaq halen is op.. mag geen auto rijden door een infarct dus moet wel lopens ag ja.. we nemen 't maar voor lief!
@loesje: Dat zou ik wel grappig vinden haha. Maar ik ben dan ook niet zo van het romantische Hier is hij lief en sms't ook wel eens hoe het gaat enzo (en dan sms ik soms niet terug ) maar als ik me bijvoorbeeld niet lekker voel of moe ben ofzo dan doet hij wel vaak alsof het allemaal wel meevalt en het niet zo erg is omdat ik dan inderdaad ook wel dingen blijf doen. Maaarr als hij ziek is daarentegen hij kan zooo zielig doen en doet net alsof hij doodgaat. En verwacht dat ik hem optimaal kom verzorgen en alles laat vallen om hem in de watten te leggen
Haha wat herkenbaar allemaal. "Volgens mij word ik ziek, ik voel me klote" is zijn meest gebruikte uitspraak. Vervolgens gaat ie heel zielig met een deken op de bank liggen....samen met de afstandbediening. En als ik ooit ziek ben zegt ie ('s ochtends) "schat nog ff volhouden met de kids dan kun je vanavond lekker op tijd naar bed" haha
volgens mij denken alle mannen dat ze doodgaan als ze ziek zijn. zelfs mijn hond (reu) heeft daar last van!
De mijne is een schat. Meestal kookt hij, heel af en toe heeft hij geen zin en dan kook ik, maar gisteravond was ik juist erg moe, gewoon niet fit. Hij wilde persé dat ik op de bank ging liggen met een boekje en mocht ik geen vinger uitsteken. SMSjes zijn altijd kort van zijn kant, dat is gewoon niet zijn manier van communiceren, dus als ik een kort bericht van hem wil, moet ik hem SMSen, dat weet ik dan van tevoren. Maar via telefoon of als we samen is hij altijd heel attent.
Mijn man is juist het tegenovergestelde de laatste tijd! Had vast de boodschap begrepen Heb last van mijn voet, de hond knalde er hard tegenaan en mn teen knakte dubbel, auw! Gister zei ik dat ik er last van had en dat het nog steeds niet over is. Voelt gekneusd aan. ( hele dagen op hakken lopen helpt ook niet mee ) Zijn reactie; ow, doe je wel voorzichtig dan, rustig aan doen hoor, doe morgen maar eens even helemaal niets. Lukt toch niet, er is altijd wel een wasje, of een stofzuiger die me vol verwachting aankijkt.. Maar het is lief bedoeld Overigens doet hij nu juist veel in het huishouden, dus ik mag niet klagen!
Mijn man is echt wel erg lief etc. hoor..maar wel een echte man. Na twee dagen onze zoon huilend op school achter te hebben gelaten, stuur ik hem vanmorgen mail dat het heel goed ging. Ik combineer die email meteen met wat andere zaken (multitasken), reageert hij alleen op iets heel anders (iets wat nou niet echt reactie behoefte..hahaha). Dus ja, ik herken het zeker...al doet hij wel echt zijn best!
haha ik ben dan denk ik ook heel man-horkerig wat dat betreft, maar bedenk me dat wanneer mijn vriendin of vrouw mij dat zou sturen en daarvoor al zo'n bericht over krampjes etc ik ook zoiets zou terugsturen . Ik ben echt van het pingen bij intressante of belangrijke zaken of om ff wat door te geven.
yep hier ook zo'n man maar hij heeft zo zn heldere momenten. ik zei van de week dat ik me belabberd voelde en liefst mn bed in ging. toen kwam hij opeens eerder thuis van zn werk en stuurde mij mn bedje in vervolgens uur later moest ik er wel weer uit want meneer kan niet koken haha. hij kan t wel maar durft het niet zo goed, bang dat hij het verprutst. maar normaal als ik ziek ben, verkouden enzo, dan krijg ik ook zo'n korte reactie zovan: ah ja das niet fijne he Hij meld zich dan ziek en ligt vervolgens hele dag op de bank of zit achter de pc. ik kan mij als mama niet ziek melden en dat komt niet echt bij hem door soms
Denk ik ook Umm...dat "wij" vrouwen, ook te snel communiceren hoor! Dat ik, bijvoorbeeld, een strontbom tref, terwijl hij met zijn hoofd bij zijn werk is..is ook geen handige / nuttige sms.
Ow ik krijg vaak geen smsjes terug. Als ik bel is het was dat alles, en hangt hij op.. Hij vergeet vaak te vragen hoe het bij de dokter was of wat dan ook.. En gewoon vragen hoe gaat het is ook iets wat hier niet voorkomt
Hahaha feest van herkenning dit! Ik stuurde eens, in de beginperiode een sms, helemaal volgetikt met ikhouvanjouikhouvanjou. Krijg ik terug: 'dito'. Toen ik bevallen was ging ik hinten naar een bos rozen of iets aardigs. Meneer verbouwereerd: 'maar daar (wees naar dochter) ligt toch het mooiste cadeau??' Hij doet echt wel zijn best en hij bedoelt het echt niet gemeen.. maar soms...... AARRGGGHHHH
Ohja... als ze ziek zijn... Mijn man had laatst een buikgriepje. Nou daar viel mijn bevalling bij in het niet hoor! Hij had zelfs óvergegeven... nounounou...
haha ja precies. Ik zat net even onze whatsapp geschiedenis van de afgelopen paar dagen terug te kijken.. het ging oa over het aanvragen van een nieuwe afvalpas, een boodschap die nog gehaald moest worden, bestelling op internet, een betaling die nog gedaan moest worden en of we wat te eten zouden bestellen. Geen kusjes, i love u's of smiley's.. lijk wel een halve vent nu denk ik haha.
Hier totaal GEEN hork Hij smst me elke dag nog, vanmorgen: Hij: hoe gaat het met mijn vrouw en ventje? Ik: keano is de hele ochtend al een beetje huilerig, kom niet echt ergens aan toe Hij: ga dan zodra hij slaapt ook ff naar bed, ik stofzuig vanavond wel Ik: nee joh doe het wel ff Hij: je moet ook aan jezelf denken he Ahhhhgg ben zo blij met hem Heb wel gestofzuigd, want ja hij werkt ook de hele dag.