Oh nog zo'n opmerking waar ik mep neigingen van krijg Stoot ik mijn teen giga aan het bed en wat zegt meneer Kijk dan ook uit. :x Sindsdien doe ik dus gewoon de lamp aan als ik s'nachts naar de wc moet. Daar is hij niet blij mee maar dan antwoord ik Tja anders kan ik niet uitkijken
Ik heb ook zo'n man. Zelfs nog een tikkeltje erger, krijg niet eens een berichtje terug als ik hem sms. En als ik hem er nadien naar vraag zegt hij: ja juist ik heb het gelezen! Of als hij vraagt: 'hoe gaat het?' en ik zeg: 'niet goed.' gaat hij het niet eens horen en gaat hij gewoon verder praten over andere dingen. En ooit kreeg ik eens een cadeautje van hem: één of andere antirimplecreme voor verouderde huid. Ok, zijn Nederlands is er met haar op, dus hij zal het niet eens gelezen hebben. (is franstalig) :-D Mét parfum in, waar ik allergisch voor ben. Ik heb het uit beleefdheid een jaartje in m'n kast gezet en daarna de vuilnisbak ingekeeperd. Als ik het op mijn gezicht zou smeren zou ik gegarandeerd onder de jeukbultjes zitten! Ik dacht, als ik hem nu niet bedankt krijg ik gegarandeerd NOOIT meer een 'cadeautje'
Ik, net terug van de kapper: Schat, zie je ook iets aan me? Hij, bekijkt me van top tot teen: Jaaaa! Je bent dikker geworden. Daar zakt je broek toch van af?? Dát ziet ie dan ineens wel, dat mijn haar 30 cm korter is ziet ie niet...
Hmm, na het lezen van dit topic vind ik mijn man reuze meevallen. Hij sms't me als ik niet op Gtalk zit, als ik niet op mijn sms reageer dan belt hij me omdat ie anders overbezorgd is. Soms word ik er wel een beetje gek van . Meestal reageer ik wel op hem hoor, maar hou het ook graag kort. Heb wel meer te doen denk ik dan Verder is hij wel liever lui dan moe, krijg nooit bloemen ofzo maar dat kan je nu eenmaal niet verwachten van een man
Oh, hier ook hoor. Morgen zijn we 5 jaar samen. Ik steek er nu al mijn hand voor in het vuur dat hij er niet aan denkt.
Nou ik neem mijn kritiek terug! Had vanavond flink last van mijn rug, krijg ik een rugmassage van bijna drie kwartier! En hij masseerde als bonus ook nog mijn voeten... *zwijmel*
Ik heb juist het tegenovergestelde van een horkerige man. Goed, hij zal niet gauw uit zichzelf een kopje thee zetten, maar ik hoef maar een keertje ziek uit mijn ogen te kijken en dan is het meteen: 'waarom ga je dan ook niet even lekker naar bed, schatje.' Hij doet een heel groot gedeelte in het huishouden Als hij op zijn werk is, zal hij negen van de tien keer wel een keertje bellen, puur en alleen om te informeren hoe het met me gaat. Keertje niet koken? Goed, dan kookt hij, eten we een keer een boterham of we bestellen iets. Wanneer het financieel een periode is waarin we niet zo nauw hoeven te kijken zal hij echt wel iets voor me meenemen. Sterker nog: Mijn vriend is echt geen type om met een strijkijzer voor mijn verjaardag of met kerst aan te komen (behalve dan als ik erom vraag.) Hij besteed juist heel veel persoonlijke aandacht aan het uitzoeken van mijn cadeautjes zodat hij altijd met iets aankomt waarvan hij weet dat ik het ook echt leuk vind. nee, ik mag juist in mijn handen klappen met mijn vent. (En als hij met de opmerking had gekomen van 'ja, je bent dikker geworden' als ik van de kapper afkwam was het oorlog geworden.)
oh ja.... ik bedenk me er net een... na 6 weken met onze pasgeboren krijskoninging (helemaal goed gekomen overigens...) thuis gezeten te hebben was het kerstmis en liet ik hem (aangezien hij 2 dagen na de bevalling alweer aan het werk was en ik echt even geen luiers wilde zien) de meeste luiers doen. Na twee luiers zegt hij, zodat iedereen het kon horen "kan je niet beter ook wat luiers verschonen... anders denken onze ouders nog dat je niet van haar houdt". Héél gezellige kerst was dat!
Het scheelde weinig.... Door de postzwangerschapshormonen en de zware eerste weken heb ik staan huilen in de keuken... waardoor zijn moeder heel boos op hem werd. Niet helemaal de bedoeling, maar wel érg effectief
Dit is mij ook ooit overkomen 'De mijne' is niet zozeer een hork, maar wel een echte man-man, die alleen in oplossingen kan denken. Als ik de meeste behoefte heb om ergens over te praten, om mijn hart te luchten, om even flink te klagen over baas/vriendinnen oid.... gaat hij de meest idiote oplossingen bedenken voor mijn problemen.. of zegt helemaal NIKS en staart naar de tv.. Als ik dan boos word zegt ie: 'ik weet niet hoe IK je daarbij moet helpen' :x
Het eerste vind ik dan weer heel stoer, maar toch alleszeggend als antwoord van een vent oh en de bevalling... heul herkenbaar .. Ik heb het tegen mijn man uitgestippeld zodat er geen verwarring zou ontstaan: 'schat, ik geef jou drie kinderen kado, ik wil graag een sie-raad... liefst iets met 1 parel' Hij kwam dag later terug, kon niks vinden .. Toen heb ik maar verteld in welke winkel en in welke etalage de gewenste ketting te koop was
Wat sympathiek van hem . Als we mannen toch eens duidelijk konden maken dat de meeste problemen op te lossen zijn door een combinatie van kopje thee/luisteren/bevestiging dat degene over wie je klaagt inderdaad stom is/knuffels (in willekeurige volgorde en combinatie) dan was het man/vrouwprobleem opgelost . Zilverman heeft trouwens ook de neiging om soms twee woorden aan mijn verhaal te besteden en dan door te gaan op "dat had ik ook met...." of "je had ook moeten..." of "zit je daar echt mee?". Vooral die eerste haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan omdat het zo vaak gebeurt. Zelfs als hij me iets vraagt over iets dat ik heb meegemaakt, krijg ik er twee zinnen uit voor hij het op zichzelf betrekt en zijn eigen verhaal vertelt. Zo vraagt hij bijv. nooit terug of ik ook lekker geslapen heb...grrr.... Mannen! Maar goed, ik kreeg vanavond wel twee kopjes thee en hij heeft de hele was weggevouwen.
open ik gister dit topic, gebeurt er dit: manlief komt gister 20min te laat thuis, ik ben in de keuken m et bijna verpieterd eten, een krijsende dochter die van vermoeidheid niet eten wil, het stoom kwam me haast uit de oren! heeft ie een kadootje gekocht............ voor mij, zelf uitgezocht, heel lief........ dus eh, ik eh, neem eh, mn woorden ff terug, voor vandaag dan, je weet tenslotte niet wat er morgen op je pad komt he
Hihihi, dat is wel een beetje erg en licht onvergeeflijk, vind ik! Hier ook wel een hork hoor, als ik naar de kapper ben geweest krijg ik bijna altijd een 't is wel kort' (terwijl dat dan dus ECHT niet zo is...) of een 'ik heb altijd al een vriendje willen hebben'-opmerking , of als ik wat leuks ben wezen doen vraagt hij echt noooooit hoe het is geweest! Opmerkingen via bijvoorbeeld sms in de trant 'da's niet zo mooi', 'ok' of 'ohjee' vind ik dan weer niet echt horkerig eigenlijk, meer des mans Maar op andere fronten is hij dus weer wel erg attent. Als ik ziek ben doet hij probleemloos alles in huis, toen ik tijdens mijn zwangerschap zo misselijk was dat ik niet eens meer naar de kraan kon lopen voor een glaasje water, kwam hij vanuit zijn werk midden op de dag af en toe naar huis om voor me te zorgen, hij vergeet nooit onze trouwdag, schrijft lieve kaartjes en komt heel vaak gewoon even met me knuffelen. Dus eigenlijk niets te klagen. Als ik een veel gevoeligere partner had willen hebben had ik maar een vrouw moeten uitzoeken, denk ik dan
Ow en wat dachten we van de opmerking "waar maak je je druk om" of " maak je niet zo druk" als ik binnen kom en vertel dat Max (hond) bijna weer zo'n loslopen schijt hond heeft gegrepen, ik hem half moest ophangen om het te voorkomen en de baas van die andere hond zegt: ow maar hij doet niets! Nee die van mij wel en hou je !@#%hond bij je. Sorry is er weer uit hihi
Haha jaa ik ken die vent Hier krijg ik ook wel eens terug dat ik dan maar iets gezonds moet koken vanavond... a. alsof ik normaal niet gezond kook!! en b. Mijn hint dat hij misschien wel mag koken vanavond word totaal niet begrepen