nog meer ´horkerige´ mannen?

Discussie in 'De lounge' gestart door loesje1982, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Ik los het zelf op.
    Als hij zegt dat ik een dikke kont heb, dan zeg ik :" neen, je moet zeggen dat ik het mooiste kontje van de wereld heb". En dan doet hij dat ook.
    Iedereen tevreden (werkt ook met het eten, de kinderen, huishoudwerk)

2. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    whahaha als ik dat zou zeggen zou hij gewoon zeggen; nee hoor, je hebt gewoon een dikke kont, dan kan ik toch niet zeggen dat je het mooiste kontje van de wereld hebt?:p

maar hou wel van hem hoor:p

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland

ohgod, gelukkig! Ik dacht dat ik gek was met mijn stille verlangen naar een "pushpresent".

4. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ohhh wat herkenbaar: "Schat, ik heb nogal buikpijn vandaag, tis weer zover." Hij: "Da's vervelend." Ehm...juist.
    Of: "Lieffie, ik heb nogal hoofdpijn, dus verwacht niet teveel van me vandaag." Even later doet hij nogal gek (op een drukke manier). Ik: "was je vergeten dat ik hoofdpijn heb?" Hij: "oh ja, sorry." (en dan vooral niet ophouden met gek (en vooral druk) doen)

Ze komen idd van Mars. Niet te begrijpen soms.

Maar ik hou wel van m hoor. :D:D:D

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Mag ik nog even een aanvulling op mijn eerdere post doen..?

Maak ik vanavond een leuk nieuw gerecht uit het makkelijke succesrecepten-topic, zegt meneer bij de eerste hap 'gadverdamme, wat een gore saus is dit, zeg'. De lieverd :D :D

Ik vond het overigens zelf ook niet zo lekker ;)

6. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Present!

Ben ik de hele dag druk geweest (kids naar oppas, werken van 8 tot 17:30, in mn pauze de boodschappen gedaan, kids weer opgehaald) Blijkt dat hork eerder vrij was... Maar ja. Die bank ligt zoooo lekker, dus ik kook wel met een kind aan elk been. Dus ik vraag hem of ie misschien de tafel kan dekken, stuurt ie vanaf de bank mn zoon van drie aan om dat ff te regelen.

Moet zeggen dat ie t soms écht niet doorheeft. Ben daar steeds duidelijker in.;)

7. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Haha, wat een fijn topic!
    Ik lig met griep op de bank, kids om me heen, zware dag gehad.
    Zegt hij: R heeft een nieuwe auto gekocht.
    Ik: oh, das mooi.
    Hij: ja een Volkswagen
    Ik ben eigenlijk al te moe om adem te halen, dus zei even niks.
    Zegt ie: nou, je kan ook wel wat vrolijker doen. Wat ben je dan weer chagrijnig!
    Uhhh ja schat, ik ben moeoeoe!!!!

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ohh meiden ik lig hier in een stuip op de bank!!!

Tja mijn vent... hij heeft zijn horkerige buien... maar hij heeft ook zijn lieve buien.. 2 weken terug de eerste periode gehad na mijn miskraam veel pijn... komt de schat met versgeperste jus aan en een diclofinac tegen de pijn...

Maar het kan ook anders hoor...geopereerd aan een groot abces op me rug en elke keer heeft ie het over mijn 4e gat....zucht.....

Maar voor de rest is het een schatje hoor ;) en hou zielsveel van hem :p

Deel Deze Pagina