Meiden hoe is het hier?? Hier gaat het prima en wat ik absoluut nog niet wilde doen heb ik gisteren toch gedaan!!! We hebben een kamertje gekocht Heb zo ontzettend getwijfeld of we het moesten doen maar ik vond hem zo waanzinnig leuk dus toch maar gekocht onder het mom, mocht het fout gaan dan kan ik hem altijd weer verkopen. Hopelijk niet nodig natuurlijk!!! Morgen mijn eerste echo, zo spannend!!! Hoop zo dat alles goed is daarbinnen!!!
Haha begrijpelijk! Ach, je kunt hem maar alvast hebben Spannend je eerste echo!! Huisarts heeft net een afspraak voor me gemaakt voor vanmiddag bij de gyneacoloog. Dit omdat ik toch wel lang een bloeding heb gehad en de zwangerschapstesten nou niet echt oplopen qua duidelijkheid. Even kijken of er wat zit... Ben benieuwd. Laat je het weten hoe je echo is gegaan Tazzy?
Hallo dames, Ik zou graag met jullie mee willen schrijven. Ik zal me een beetje voorstellen en in het kort mijn achtergrond schrijven. Ik ben 44 jaar ik werd zwanger toen ik 33 was dit werd een miskraam helaas heb ik er daarna nog 8 mee moeten maken voor ik goed zwanger was van onze zoon ik was 41 toen ik zwanger raakte en 42 toen ik bevallen ben. De wens voor een 2de is enorm groot vandaar ook dat we ondanks mijn leeftijd er toch nog voor willen gaan. Ik hoop ook van harte dat dit mag lukken en dat we dit wonder nog een keer mogen meemaken. Voor iedereen die al zwanger is Gefeliciteerd en voor die het aan het proberen zijn succes
Jee...wat heftig. Hopelijk word je snel weer zwanger en blijft het goed gaan. Loop je ook bij de gynaecoloog?
Bedankt en jij gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan het gaat zo snel Nee niet meer bij de gyn we weten wat het probleem was mijn bloedstolling is te hoog en daar krijg ik bloedverdunners voor als ik weer zwanger ben en ik gebruik tijdens de zwangerschap progesteron
Jeetje minimuis, wat heftig! Gisteren bij de gynaecoloog niets te zien op de echo helaas. Kan zijn dat ik te vroeg ben of dat ik een hele vroege miskraam heb gehad. HCG was nog steeds in mijn bloed dus moet volgende week terugkomen voor bloedtest en weer een echo. (en dat dan 10 dagen na de miskraam...?) Thuis in de middag gelijk een zwangerschapstest gedaan en voor het eerst een hele duidelijke streep! Hiervoor waren ze wat vager. Schiet mij maar lek. Erg verwarrend allemaal. Ik ga er maar van uit dat het niet goed zit....
@LolaJames: OMG wat vreselijk spannend! Ik hoop zo dat het goed zit. Maar is het dan ook niet veel te vroeg voor die echo? Mijn eerste echo is pas op 5 januari!! Ik vind het veel te lang duren hoor, maar denk wel dat ik de onzekerheid na een vroege echo waarop niks te zien is, heel slecht zou trekken... Ik duim voor je!
Beter hoor IkkieIk! Hier schiet ik dus gewoon niks mee op. Als het een miskraam is geweest, heb ik er in ieder geval geen last van gehad op een kleine bloeding na. Dat is wel fijn. Maar blijft vreemd dat na 10 dagen het HCG er nog is. Afwachten maar weer....
He lolajames zo blijf je ook in spanning zeg!! Hier vanmorgen de echo gehad en nu in een achtbaan van emoties! Eerste helemaal blij met een kloppend hartje, mooi vruchtje wat heel goed groeit. Ik zou nu 6 weken en 4 dagen zijn volgens de meting. Maarrrrrrr er zit tevens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap Een niet ontwikkeld vruchtje wat dus op de verkeerde plek zit! Een heel zeldzaam fenomeen schijnt. Er is door vijf verschillende gynaecologen / fertiliteitsartsen dmv een inwendige echo naar gekeken. De gynaecoloog bepaalde uiteindelijk dat het zo was. Deze man is richting zijn pensioen en had dit in zijn hele carrière maar 1x eerder meegemaakt. Hoe nu verder is nog wat onduidelijk, het kan verschillende kanten op gaan. We hopen erop dat het vanzelf verschrompeld en zal verdwijnen maar de mogelijkheid is er ook dat het gaat groeien of zal knappen. In beide gevallen zal ik dan geopereerd moeten worden en wordt die hele eileider verwijderd!! Best geschrokken dus! Overigens was de gynaecoloog geweldig hoor en stelde ook direct gerust dat hij er een goed gevoel over had en dat als er wel geopereerd moest worden hij daar alle vertrouwen in had!! Nu moet ik dus vrijdag weer en zo zal ik dus constant onder controle blijven en bij buikpijnklachten moet ik direct contact opnemen want dat is geen goed teken. Pfffff dus nou, hele rare dag zo!!!! Maar ook heel blij met onze kleine spruit die goed groeit en een mooi kloppend hartje liet zien! Ik zal vanavond een foto uploaden, ik ben nu op mijn werk maar wilde dit wel even met jullie delen.
Jeetje Tazzy, wat een verhaal!!! Gaat lekker met ons zeg... Je voelt je verder wel goed toch? Hopen dat het zichzelf oplost.... Ik mag volgende week woensdag weer naar de gynaecoloog. Eerst bloedprikken, uur later uitslag en dan gelijk weer inwendige echo. Succes Tazzy!
Nou he!! We zullen weten dat we ouder zijn, pffffff wat een gedoe! Ja ik voel me verder prima gelukkig en nu aan het duimen dat het inderdaad zich vanzelf oplost, vrijdag weer een inwendige echo. Maar jij blijft zo ook mooi in spanning zeg, bah!
Haha stom lijf!!! Nou, allebei maar weer afwachten dan maar. Ik denk dat ik elke dag een zwangerschapstest ga doen. Hopelijk knalt hij ineens of is hij snel negatief. Hier kan ik echt niet zo goed tegen.... Doe onzekerheid vind ik veel erger dan als ik zeker weten dat het een miskraam zou zijn. Wilde gisteren het liefst gelijk een fles wijn open trekken, maar er zit toch in mijn hoofd dat ik misschien toch zwanger ben....
Nou ik blijf voor je duimen dat het gewoon goed zit hoor!!!!! En ik duim voor mezelf dat het vanzelf weer goed komt en ben daarnaast ook heel blij met dat hele kleine wondertje wat het goed doet daarbinnen! Zijn die negen maanden al voorbij??
Ik duim met je mee! Voor jou en voor mij Nou inderdaad zeg... 9 maanden is echt veel te lang! Ach, daarna kun je je 18 jaar druk gaan maken
LolaJames wat een onzekerheid helaas zeggen testen helemaal niks dit weet ik uit ervaring als het mis is en je baarmoeder is niet schoon dan blijven je testen positief. Maar het kan ook een innestellingsbloeding zijn geweest en dat je gewoon goed zwanger bent dat het alleen nog net iets te vroeg is. Ik duim voor je Tazzy jij ook al volop in de onzekerheid pfff ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen en dat je lichaam het zelf oplost zodat je geen operatie hoeft dit is ook beter voor dat kleine wondertje wat in je groeit ook voor jou duim ik dat het allemaal positief afloopt