Hi Tazzy en Lola James. Wat heftig zeg. Spannend. Ik duim ook voor jullie beiden. Dan denk je dat je er bent met een positieve test....NOT! Ik heb deze week mijn eisprong gewoon gemist (of ik hard er geen een). (Gebruik ovu-testen, geen smiley gehad), daarnaast man druk en ik op reis....dus..weinig gelegenheid gehad om het gezellig te maken. Kans is heel klein..ook wel relaxed...een keer een maandje niet die spanning. We gaan gewoon de 5e naar de Gyn.
haha dat dacht ik ook MissShortie. NOT!!! Hopelijk gaat het bij jou wel volgens het boekje Ik sinds gisteravond weer bloed. Heel helder rood. Niet heel veel, maar het is er wel. Maar ook weer een positieve test. donkerder dan gisteren! Dussssss.... Dit schiet niet echt op. Ik kan niets anders dan wachten, maar g@#!*^%me wat is dit vervelend zeg.
Ben er ook echt klaar mee Tazzy.... Nu behoorlijk wat helderrood bloedverlies. Geen stolsels. Zet nu maar gewoon door, dan kan ik het afsluiten.
Lolajames hoe staat het er bij jou voor?? Ik moet vanmiddag weer voor een echo, vind het wel een spannend gedoe hoor!! Hopelijk alles goed straks!
Nog steeds bloedverlies. Echt bloedirritant om maar in het juiste thema te blijven. Een menstruatie lijkt me onmogelijk. Gynaecoloog gebeld, belt me zo terug. Waarschijnlijk gewoon afwachten weer...
Net gynaecoloog gesproken en het is inderdaad gek die bloeding. Maar omdat ik (gelukkig) geen pijn heb of koorts, kan ik gewoon de afspraak voor volgende week laten staan. Mocht de bloeding dit weekend erger worden of krijg ik pijn en/of koorts, moet ik eerder een noodnummer bellen. En het grote afwachten gaat weer beginnen.... Hoe is je echo gegaan Tazzy?
Ja zag er goed uit! Het foute vruchtje is niet groter geworden dus dat is positief!! En met de kleine spruit gaat het ook goed
Hi Tazzy dat is goed nieuws zeg! Ik wist niet dat je ook al wat ouder bent, of valt dat mee. Ik kan echt niet meer wachten tot de echo volgende week woensdag. Vorige keer ging het rond deze periode fout...hopelijk deze keer niet want gezien mijn leeftijd (bijna 41) is dit echt de laatste keer dat ik zwanger ben!
Hey Tazzy, wat goed!!! Blijf je onder controle staan voorlopig? Bij mij is de bloeding sinds gisteren gelukkig gestopt. En gisteren weer een positieve test. Echt, wat een verwarring... Verwacht nog steeds dat het een miskraam is geweest, maar laat die test dan ook maar gewoon negatief zijn. Woensdag heb ik eindelijk duidelijkheid.
Tazzy wat goed dat die kleine spruit het goed doet en dat het andere vruchtje niet door groeit goed nieuws zo aan het einde van het jaar ik hoop dat jij ook goed nieuws gaat krijgen er zijn meer vrouwen die bloedverlies hebben waarbij het niks te beteken heeft ik duim iig voor je dat jij ook prachtig nieuws gaat krijgen
Spannend Tazzy!! Goed dat ze zo vaak een echo maken. Gaat goed. Vanmorgen maar een test gedaan en deze is veeeeel lichter. Uiteraard had ik op een knaltest gehoopt, maar dit biedt in ieder geval wat meer zekerheid. Op naar de volgende ronde zullen we maar zeggen. Wel nog steeds pijnlijke borsten en hele dag een beetje misselijk. Zal het laatste beetje HCG wel zijn. Morgen bloedprikken en echo en dan hopelijk klaar met deze ronde.
Ik mocht vandaag weer even naar de kleine uk turen! Alles zag er goed uit en de kleine groeit goed De bbz blijft hetzelfde, groeit niet dus dat is positief! Moet nu 6 januari weer! Hierbij een echospam: helaas draait dit forum de foto wel, weet niet hoe ik dat kan voorkomen!
Mooi Tazzy, fijn dat het er goed uit ziet. Nog steeds spannend Lola James, kan me voorstellen dat die onzekerheid zeer frustrerend is. Ik ben volgens mij vandaag ongesteld geworden . Dus in ieder geval lekker aan de wijn met de feestdagen. Heb me voorgenomen deze maand niet te verdrietig er van te zijn want het zou wel 'een Lucky shot' zijn geweest als het raak was. Maar toch altijd weer balen.
Wat een mooie foto Tazzy! Dat word een knappert, zie ik nu al! Even een update van mijn kant. HCG is gedaald van 75 naar 39, dus ik heb echt een miskraam gehad. Fijn dat ik duidelijkheid heb! Verder zag alles er goed uit en er was alweer een eitje aan het rijpen. Volgende week nog 1x bloedprikken, hopelijk is HCG dan zo goed als weg. Op naar de volgende ronde!! __________________