Nog meer 35 jaar en ouder op dit forum?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door IkkieIk, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Shortie

9 aug 2014
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook welkom Katenhond ik hoop voor je dat het nog een keer mag lukken.

2. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Natuurlijk, jij ook welkom hier!

Hier gaan mijn rijbroeken toch wel een tikkie strak zitten!
    Vrijdag de twaalf weken echo, toch weer spannend, hopelijk alles goed!!

3. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Spannend Tazzy! Zijn er naast Tazzy en LolaJames nog meer zwangeren hier?

4. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    #284 LolaJames, 21 jan 2015
    Laatst bewerkt: 21 jan 2015
    Ik heb inmiddels al een BH cupmaat groter moeten kopen!! En had al een flinke voorgevel... :$ Wat erg! Maak me dus grote zorgen om wat er komende maanden gaat gebeuren. HELP!

Heb geregeld dat ik voor mijn vakantie toch een echo kan laten maken bij de verloskundige. Ben dan denk ik 7 weken. Kan zijn dat we nog niks kunnen zien maar als we wel wat zien ga ik een stuk geruster op vakantie.

Hopelijk dus een duidelijke echo! En voor na de vakantie ook gelijk een afspraak staan.

5. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Dat is wel heel fijn LolaJames en je ziet vast wat! Hier met 6+2 de eerste echo en al een mooi kloppend hartje toen te zien.
    Wil het uitwendig niet vraag naar een inwendige echo, die heb ik ook gehad!
    Mijn boobies passen nog in hun houders :D
    Hier beginnen wel mijn uniformbroeken en rijbroeken strak te zitten, met mijn normale broeken heb ik nog geen last.

6. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Ja net gesproken! Lukt het het niet, krijg ik een inwendige. Hopelijk zien we een hartje. EN zo niet, moet ik niet gelijk in de paniek schieten, dan is het gewoon te vroeg.

Dat klinkt als politie te paard Tazzy! :)
    Het is hier niet normaal... Ben echt bang dat mijn collega's straks niet om mijn boobies heen kunnen! Draag ineens heel veel sjaaltjes :)

7. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hahaha lola geweldig hoe je dat schrijft moest er erg om lachen. Hopelijk heb je snel een goede echo en kan je het gaan vertellen. Of heel veel sjaaltjes kopen :)
    Wanneer wil je het gaan vertellen?

Wel fijn al zwangeren in deze groep, geeft moed voor ons oudjes :D
    Wij gaan er waarschijnlijk volgende maand voor, vind het wel super spannend:)

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ha ha geweldig Lola. Goed teken toch? Fijn dat je voor je vakantie voor echo mag.

9. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hahahah, politie te paard, nou nee!! Ik ben verpleegkundige en heb zelf vier paarden ;)

Enne flinke dikke sjaal om :p

10. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Haha, nou ja, wat zit ik ernaast! :p:p

Ja die sjaals doen het goed! Gelukkig is het best koud op kantoor, dus het valt niet heel erg op :)

11. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Ben wat huiverig met vertellen. Vorige maand een miskraam, dus ik denk dat we het voor ons houden tot de termijnecho. (Als mijn boobies mij niet verraden ;))

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hmm ja dat vertellen is moeilijk he. Bij mijn dochter hebben we het vrij snel verteld aan iedereen. In 2013 ook zwanger en toen na de echo van 9 weken aan iedereen verteld. Ik vond het toen wel heel fijn dat iedereen ervan af wist dus hoefde mij niet te verstoppen toen het fout ging. Maar ik zou als ik nu weer zwanger mag worden echt niet weten wat ik ga doen. Het liefste vertel je het natuurlijk zsm. Ik heb veel steun aan iedereen gehad maar ja zij waren natuurlijk ook erg verdrietig en dat vond ik ook wel weer vervelend.

13. IkkieIk

IkkieIk Lid

20 jan 2014
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah LolaJames, wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent! Ik ga voor je duimen dat het deze keer wel goed gaat.
    Wij hebben afgelopen maandag de termijnecho gehad en ukkie lag te spartelen in mijn buik. Zo gaaf!
    Alle 'oudjes' hier; ons is het na een jaar toch gelukt zwanger te raken. Houd moed!

14. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Mijn motto is als het gebeurt ben ik super blij, als het niet lukt even goede vrienden. We hebben het met z'n 2-en ook goed

15. IkkieIk

IkkieIk Lid

20 jan 2014
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie instelling, Meisje1977! Zo stond mijn vriend er ook in. Ik had er iets meer moeite mee. Wilde het zo verschrikkelijk graag...

16. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik probeer er niet teveel druk op te leggen. ben bang dat negatieve het zwanger worden beinvloeden

17. Miss Shortie

9 aug 2014
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad fijn meisje1977 dat je daar zo in kunt staan. Mijn man heeft dat ook..ik helaas niet. We zitten nu net in de mm en moet zeggen dat ik het super spannend vind.

18. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, ik ben 35jr en met het laatste ellendige staartje van mn miskraam bezig. Was eerste zwangerschap, maar bij de 1e echo bleek het bij 5wkn gestopt te zijn met ontwikkelen. Dis bleek op 2 dec. Na deels spontane miskraam en curettage bleek gisteren niet alles schoon te zijn waarvoor nu tabletten en mogelijk nacurettage. Ik ben ondanks de medische malle molen altijd vrij nuchter geweest. Heb altijd een gevoel gehad dat we niet gemakkelijk een kindje zouden krijgen, maar gaande weg toch af en toe flink de angst dat we met lege handen blijven staan. Na de mislukte inseminaties en vruchteloze poging was deze zwangerschap een verrassing. Helaas mocht het nu niet zo zijn. Toch hoop ik dat mijn lijf het kan.... Maar de onzekerheid viert nu hoogtij

19. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Dat is ook een nare ervaring en logisch dat het moet verwerken!
    Maar probeer positief te blijven, je lichaam kan het dus wel!!!

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    precies anto, verdrietig van je miskraam maar je lijf kan wel zwanger worden. Hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen.

Miss shortie natuurlijk is het hartstikke spannend. Spanning hoort erbij

Deel Deze Pagina