Denk dat je er nu twee door elkaar haalt hier. Lolajames is nu 7 weken zwanger. Zij heeft twee rondes gehad toen een MK en daarna direct weer zwanger. Ook heel vlot dus! Ik ben momenteel zwanger, in ronde 1. Maar het geeft zeker hoop voor de andere meiden hier, we zijn toch allebei echt 35+ ik 36,5 & Lolajames weet ik zo even niet. Maar wat er nu dus hier gebeurt is heel anders dan wat jij gelezen hebt. Hou je er aan vast dat het dus niet te voorspellen is.
Geen sorry nodig, meer dat ik twee voorbeelden daarmee laat zien hoe het ook kan gaan en hoop dat jij daar ook de positieve gevoel van kan oppakken 😉
Hallo dames, Wat een gezellige drukte hier! Leuk...ook een aantal nieuwe. Gefeliciteerd Mir78 met je zwangerschap! En mooie echo Lola James. Ik ben even van de radar geweest...was druk voor het werk en ook nog paar dagen in Berlijn geweest. Eerlijk gezegd had ik ook wel even genoeg van babies en zwanger proberen te raken, helemaal nu mijn beste vriendin weer zwanger was in ronde 2. Heb het even wat meer los gelaten en gefocust op wat anders. Maar goed...ik ga nu de wachtweken weer in en dan wordt ik toch weer onrustiger. Ik zou het zo graag spontaan willen, in April beginnen wij waarschijnlijk met behandelingen. Maar goed...afwachten maar weer. Ik heb nu alle bloedonderzoeken gehad en krijg volgende week de uitslag. Daarna moet mijn man nog een keer voor zaadonderzoek. Altijd goed om te lezen dat zoveel 'oudjes' nog makkelijk zwanger raken. Fijn weekend iedereen!
Beetje late reactie Jolein8 maar ik heb ook net bloed geprikt op de 3e dag van mijn menstruatie en een week na de eisprong. En idd ook allemaal vragenlijsten ingevuld.
Ah miss Shortie, hier ging het ook niet vanzelf maar het is het allemaal dubbel en dwars waard geweest!! Enne het is nog geen april, positief blijven
Hallo meiden, wat hebben jullie lekker veel gekletst. Hier even erg druk geweest maar ik ben er weer Tazzy: ik had ook mijn hele zwangerschap het gevoel dat het een jongetje was. Totdat een tante die eigenlijk bijna altijd gelijk heeft zei nee hoor tis een meisje. Wij wisten het niet dus toen ik bevallen was hahaha was het toch echt een meisje. Ik wou heel graag een jongen, maar een meisje is toch ook wel heel leuk. Mir78: hoe is de bezichtiging gegaan? Hebben jullie al veel kijkers gehad en staat jullie huis al lang te koop? Ons huis staat nu 8 maanden te koop en totaal 10 kijkers gehad, waarvan 3 op openhuisdag. Nog geen serieuze er tussen helaas. En gefeliciteerd met je zwangerschap!! Super zeg. Hoe voel je je? Opmerkingen over zwanger worden: ik word er ook gek van dat mensen steeds maar zeggen wanneer komt de 2e. Als we een keer onaangekondigd voor de deur staan is het o we dachten jullie komen leuk nieuws brengen ed. Mijn dochter praat veel over baby's dus nu denkt de hele familie dat ik zwanger ben maar het niet wil vertellen. Als ik niet elke 2 weken bij mijn oma langs ga dan ben ik ook zwanger, pfff om gek van te worden. Waar bemoeien die mensen zich mee. Mijn wil is er ook, maar ze begrijpen niet dat er redenen kunnen zijn waarom er nog geen 2e is. Wat ik ook zooo niet leuk vind is dat ik 2 nichtjes hebt die ook net kinderen hebben. Die hebben super makkelijke zwangerschappen gehad en die begrijpen dus niet dat ik het zo moeilijk heb gehad. Die misselijkheid tja moet je gewoon niet aan denken. Gewoon je werk doen, doorgaan met van alles en het negeren. Pfff als ik dat had geweten!! Zwangerschap op latere leeftijd: bij mij is die angst er ook wel hoor. Gaat het nu nog wel lukken. Ik heb een MA gehad, komt dat door mijn leeftijd en zijn mijn eitjes wel nog goed genoeg. Pff er spookt van alles door mijn hoofd. Maarja ik leef gezond, althans meestal wel en tja meer kan ik niet doen. Wat ik wel wil is mij goed laten onderzoeken als ik zwanger ben. Iig de nipt. Lolajames: heerlijk op vakantie!! Die zon klinkt goed, sneeuw zou ik uit de buurt blijven hahah maar ja dat ben ik. Yeeeh een kloppend hartje, goed zeg. Nu lekker genieten. Vast dames vergeten sorry daarvoor Zo nu weer bij gelezen en geschreven, nu proberen het echt bij te houden. Is op ipad best moeilijk vind ik. Met mij alles ok. Ben mij aan het voorbereiden dat mijn kleine meid een grote meid gaat worden. Bijna 4!! Volgende week mag ze al een ochtend gaan wennen op de basisschool. Ben benieuwd wat ze er van gaat vinden. Vorige week even in haar nieuwe klas gaan kijken, want ze kreeg al nacht merries en was niet te genieten. Haar juffen van de peuterspeelzaal moesten mee naar de basisschool dan wou ze wel (terwijl ze al een jaar roept dat ze naar de basisschool wil) Nu ze heeft gezien waar ze komt te zitten ed gaat het goed en heeft ze er weer helemaal zin in.
Hoe gaat het hier met iedereen?? Hier gaat het gewoon lekker door, buik begint al mooi te groeien en soms lijkt het zelfs of ik heel ver in de verte de kleine voel maar of dat echt zo is dat weet ik dan weer niet zeker, weet niet zo goed wat ik moet voelen. 17 februari hebben wij de geslachtsbepaling en 9 maart is de 20 weken echo
Wow tazzy gaat al snel zeg!! Ik voelde mijn dochter ook vrij snel. Elke keer als ik in de auto zat, net of er iets tegen mijn buik aan fladderde. Mijn vk zei dat het kan zo vroeg.
Hier gaat alles goed. Zit ook op het wachtbankje, maar dan wat een menstruatie betreft. Het rommelt sinds vorig weekend in mijn onderbuik dus hoop dit weekend ongesteld te worden en anders ga ik maandag beginnen met het opwekken van mijn menstruatie. Duurt nu te lang Geweldig een groeiende buik Tazzy. Hopelijk volgen wij ook snel.
Ik hoop het ook echt zo voor jullie!!! Positief blijven, het is hier ook na een heel gedoe lukt dus lukt jullie ook vast!
Ha Meiden, Daar ben ik weer. Even druk geweest met regeldingen. Ook hebben we sinds dinsdag ons huis weer verkocht ( onder voorbehoud ) maar er is weer hoop. Laat het maar snel zes weken verder zijn dan zijn we van dat vervelende wachten af of de financiering rond is van de koper. @Brigit: Bedankt voor de felicitaties. Zie dat jullie al tijdje bezig zijn met de verkoop, jammer zeg dat er nog niemand heeft toegehapt. Elke keer als er een kijker komt heb je toch weer hoop dat dat die ene is die de koper wordt. Krijgen jullie ook terug gekoppeld waarom mensen besluiten het niet te doen zeg maar? Ons huis is behoorlijk snel gegaan, maar heeft veel ook te maken met dat het een benedenwoning is, leuk voor starters is vanwege de vraagprijs en in een gewilde wijk van Delft staat. In december is het huis in de verkoop gegaan, Toen hebben we vier kijkers gehad waarvan de vierde wilde kopen. Alles overeengekomen, voorlopig koopcontract getekend en toen bleek ze de boel te hebben besodemieterd door een loonbeslag te verzwijgen. Dus toen moest het huis opnieuw op funda. Nu drie of vier kijkers verder en degene die vorige week kwam is nu de huidige koper. Hopen dat hij snel alles in orde heeft. Hoop dat voor jullie ook niet te lang meer gaat duren, het elke keer op orde brengen voor de kijkers is ook altijd weer een klus. Wat naar dat je een MA hebt mee moeten maken. Mensen moeten eens nadenken voor ze iets zeggen, ze beseffen niet dat ze een hele gevoelige snaar kunnen raken. Hoop dat jullie snel weer goed nieuws hebben. Je dochter naar de basisschool, wat lijken ze dan in ene groot hè. Goed dat ze al op school is geweest en dat rust gebracht heeft bij haar. Het is ook allemaal zo spannend. @Miss Shortie, bedankt voor je felicitatie. Lief ondanks het bij jullie niet goed wil lukken begrijp ik. Ik zie dat jullie nu in de onderzoeken zitten. Zal voor je duimen dat een traject niet nodig gaat zijn. Ik snap goed dat je baalt als je vriendin dan zo snel weer zwanger is. Lastige dingen zijn dat. @Tazzy; Wat bijzonder dat je de kleine al voelt, lijkt me prachtig mooi moment. Het schijnt te beginnen als een soort van kriebel, alleen is het bij eerste altijd lastig omdat je niet weet wat je moet voelen. Bijna weten jullie wat het wordt, leuk! Heb je een voorgevoel? Bijna op de helft, fijn is dat! @Meisje1977, succes op het wachtbankje. Wat spannend, ga voor je duimen. Wanneer is je nod? @Belony; Misschien stomme vraag maar jij bent er nu al zeker van dat er menstruatie komt zoals ik het lees. Waarom ben je daar zo zeker van?
Mir78: wat goed dat jullie huis verkocht is! Hopelijk nu dan echt. ik duim voor jullie!! Jaaa jij begrijpt het helemaal, elke keer denk ik misschien dit keer. En elke keer je huis helemaal in orde maken alle spullen weg brengen. We hebben 2 honden dus alle spullen moeten steeds het huis uit. Want ze kijken natuurlijk overal. Wij hebben geen tuin en maar een heel klein balkonnetje. Laatst was er iemand helemaal enthousiast maar miste een buitenruimte. Ook iemand gehad die een gezin had met 6 kinderen hihi ze vond het te klein. Heel raar, want ook dit is een starters woning met 3 kamers. dat ze uberhaupt is komen kijken snap ik niet. Afmetingen ed staan er toch ook bij. Ach ja ooit zal er iemand komen die zichzelf hier graag ziet wonen En dochter naar basisschool, hihi ze mag woensdag en het zal mij ook rust geven. Jeetje wat is ze dwars!! ken mijn eigen dochter niet meer. Pff wil niet denken aan hoe haar puberteit straks is @ wachtbankje: ik duim voor jullie dames op een positieve test! Belony:ik hoop dat je ongi snel komt en dan op naar de volgende ronde
@Birgit: dank je wel. Hoop het ook. @Mir78: fijn dat je huis verkocht is. Ga voor je duimen dat de 6 weken zo voorbij zijn en dat de koop dan definitief is. Mijn appartement staat nu al ruim 4(!!!!!) jaar te koop. Ruim een week geleden iemand wezen kijken die nog steeds geïnteresseerd is, dus hopelijk is dit die ene koper waar wij al zolang op wachten. Ik weet bijna zeker dat ik ongesteld word, omdat ik de menstruatiekrampen altijd een week van tevoren al voel. Ik voel ze sinds afgelopen weekend dus ik denk dat het dit weekend doorzet. Dat zijn dezelfde krampen als bij een zwangerschap, maar ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, omdat ik zonder medicatie heel moeilijk zwanger raak. Dit wordt mijn eerste menstruatie na mijn miskraam een kleine 4 weken geleden. Ik zit dan ook met smart op een menstruatie te wachten, zodat ik weer kan beginnen met mijn medicatie om zwanger te raken. Daar heb ik namelijk een cyclus voor nodig.
Ik zit ook op het wachtbankje....heb al wel gevoelige borsten..dat heb ik altijd als ik ongesteld wordt. Dacht gisteren wel wat misselijk te zijn en last van maag en darmen maar misschien ben ik ook gewoon niet helemaal fit. Nog even geduld... Belony: hoop voor je dat de menstruatie snel doorzet. Wat voor medicijnen slik je?
Het is echt bijzonder de eerste keren. Ik voelde dreumes met 14 weken voor de eerste keer. Alsof er een muisje aan de binnenkant van je buik loopt. Vraag me niet, waarom het zó voelt, want niet dat er ooit een echte muis aan de binnenkant liep @Belony Ik hoop dat je vlug ongesteld bent, duidelijkheid is soms ook heel prettig. Ik ga morgen een testje wagen... Spannend. Ben overtijd en denk eigenlijk de uitslag wel te weten, maar zou 't nauwelijks kunnen geloven, de "kansen" liggen helemaal niet gunstig deze keer en dat zou wel bijzonder vlot zijn, terwijl we dus op dreumes jaaaaaaarrrren gewacht hebben.