Goeiemorgen, Mir78: ik vind dat eigenlijk nog het lastigste dat ik de honden en echt alle honden spullen uit het huis moet halen. Gelukkig mogen we vaak bij onze buurman bivakkeren dus dat scheelt wel. Haha ik ben ook een perfectionist voor jezelf niet handig, maar ja het helpt lijkt mij wel mee als je je huis wilt verkopen als het netjes en schoon is. Hihi ja dl is zeker toe aan school, bijna! Woensdag mag ze al wennen Belony: jou huis staat ook al lang te koop zeg! Ik duim voor je dat het nu wel snel verkocht is. De markt trekt wel echt aan. Als je huis nog niet verkocht is dan is het niet leuk om naar andere huizen te kijken he. Ik heb het pas toch gedaan en heb nu zooooo'n leuk huis gezien! Die wil ik!! Maar ja helaas eerst ons huis verkopen en zoals het nu gaat duurt dat nog wel even. Ik ga dus niet meer naar huizen kijken, word je alleen maar moedeloos van. Katenhond: nogmaals gefeliciteerd! Super zeg nu zo snel. Lolajames: fijn dat het zo goed met je gaat. Hele fijne vakantie verder, lekker genieten Unicornbaby: welkom! Jeetje jullie hebben ook al veel meegemaakt zeg en wat fijn dat ze in dusseldorf nog in jullie geloven en jullie willen helpen. Ik ga voor jullie duimen!! Hier alles goed. Nu ongi en hopelijk is dit onze eerste ronde, maar straks nog even met ml erover hebben of we er echt voor gaan. Ik wil niet meer voor verrassingen komen te staan.
Hi dames, Helaas pindakaas...hier ongesteld geworden (op dag 23!) dus geen lange wachtweek voor ons. Ik ga morgen naar een acupuncturist...geen idee of dat wat is maar moeten toch nog wachten op de MMM. Wie weet? Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Verder deze week paar dagen naar Parijs voor werk, dat geeft iig afleiding. Op naar de volgende keer. Fijne avond!
Ik ga jullie groepje verlaten dames. Hoge woord bij ml is eruit, hij wil geen kinderen meer. Ben zoo boos en verdrietig, hij gaf mij steeds weer hoop. Maar dat is er dus niet meer. Hij staat er niet achter dus houdt het op. Succes allemaal met zwanger worden!! Hoop dat het jullie allemaal snel zal lukken
Jeetje Brigit, meid wat erg. Hoe komt dat zo?? Twijfelde hij al of nu opeens nu het serieus werd en jullie er voor bezig waren. Kan me heel goed voorstellen dat je boos en verdrietig bent! Hoop dat jullie er wel samen uit komen, dat jullie liefde sterk genoeg is om dit een plekje te geven, het is niet zomaar wat om je kinderwens naast je neer te moeten leggen. Heel veel sterkte meid!
@Brigit Dan wens ik je heel veel sterkte! @Miss Shortie Geen ervaring met de acupuncturist, maar je leest en hoort en wel geregeld positieve dingen van.
@Katenhond, prachtige testen!!! @MissShortie, jammer zeg, en nee geen ervaring mee maar wie weet helpt het je wel!! @Brigit, dat zal een domper voor je zijn, ik begrijp heel goed je boosheid en verdriet, ik wens je dan ook sterkte met het geven van een plekje hiervan!
Bedankt voor jullie berichtjes dames Hij twijfelde al heel lang, zelfs toen we in 2013 voor een 2e gingen en het gelijk raak was. Dat werd een MA en hij was zelfs opgelucht. Daarna ging het heel slecht met ons en hebben we hulp ingeschakeld. Dat ging goed en nu gaat het weer super tussen ons. Hij heeft erg veel spijt van wat hij allemaal tijdens laatste zwangerschap heeft gezegd. Ik dacht toen dat we er samen voor gingen maar dat was dus niet zo. Vorig jaar heb ik hem verteld dat mijn wens erg sterk was en hij wou ook wel maar nog niet. Eerst dit dan dat en dan zus blablabla. En dan weer niet, dan wou hij weer wel. Pff gek werd ik er dus van. Einde van het jaar waren we bezig met zorgverzekering uitzoeken en toen zei hij dat ik wel kraamzorg ed in pakket moesten hebben want in 2015 gingen we ervoor. Ik dus helemaal blij. Eerste paar maanden zouden we er nog niet voor gaan en nu was ik dus ongi en vroeg ik hem dus gister wanneer we er voor zouden gaan. Nou toen zei hij dus dat hij helemaal niet meer wil, dat hij het dan alleen voor mij doet en gezinnetje is wel compleet zo. :x Ik heb hem toen dus gevraagd dus dit is het dan, geen kindje meer voor ons erbij. En hij zei idd geen kindje meer voor ons. Toen boos geworden en alle verdriet kwam eruit. Hem gezegd mij voorlopig even met rust te laten Ik was al naar bed gegaan maar kon natuurlijk niet slapen. Even later weer naar beneden gegaan en toen kwam hij ook. Toen nog even goed gepraat en hij is bang dat we het financieel niet redden. Hij heeft net een nieuwe baan. Hij zei als zijn salaris hoger was geweest was hij er zo voor gegaan. Tja ik word over 6 maanden 39, ik kan echt niet meer wachten tot het bedrijf goed gaat lopen en we financiele zekerheid hebben. En wij hebben niks te klagen. Ja we kunnen nu even niet meer alles kopen wat we willen, we moeten nu nadenken voor we dat doen. Maar slecht hebben we het niet. Als we niet meer met geld smijten kunnen we goed sparen en hebben onze kinderen gewoon een mooie toekomst. Sorry voor mijn lange verhaal, maar het lucht enorm op om het even op te schrijven
Jeetje Birgit wat een verhaal en een teleurstelling. Ik zou oko boos zijn. Hij geeft je hoop en die wordt in 1 klap de grond ingeboord. Ik hoop voor jou dat hij terugkomt op zijn beslissing en anders veel goeds voor de toekomst
Hi Brigit, wat vervelend zeg. Kan me je woede en teleurstelling zo goed voorstellen. Hopelijk komen jullie hier op een goede manier uit samen. Moet wel zeggen dat ik 'het nuchtere en meer praktische denken' van je man herken bij die van mij. Hij heeft ook altijd heel praktisch gekeken En daarom het wel eens uitgesteld terwijl alles in mij schreeuwde: NEE!! NU! STRAKS IS TE LAAT!! Zou het anders geen idee zijn om het financiële plaatje eens door te rekenen? Misschien kan zijn angst weggenomen worden? Of is de deur finaal dicht? Ik wens je in ieder geval sterkte en wijsheid. Liefs
Heb net de eerste sessie gehad bij de acupuncturist... Voel me helemaal zen nu . Voel me echt stuk relaxer dan ervoor, als het dit al voor me doet ben ik blij.
Wat fijn, dan heb je er in ieder geval positief op gereageerd. Heeft hij/ zij nog specifiek behandeld voor je zwangerschapswens?
Hey meid, geen sorry. Goed juist dat je je hart even lucht. Wat lijkt me het een ontzettende lastige situatie waarin je zit. Best heftig te lezen ook dat je man was opgelucht toen je eerdere zwangerschap uit liep op een MA terwijl dat zo verdrietig is om mee te maken. Vind het heel hard dat hij je in december bij het uitzoeken van de ziektekosten verzekering zoveel hoop geeft en dat nog geen twee maanden later weer terugdraait. Als ik jou zo lees over de financiële situatie is die niet zo slecht als dat manlief hem ziet. Als het puur is dat hij niet op wil letten met het uitgeven vind ik dat een hele slechte rede. Hoe erg is het om voor iets te moeten sparen in plaats van met geld smijten. Misschien een idee inderdaad om de financieën op een rij te zetten en zo te laten inzien dat het niet zo somber is als hij denkt. Het mag toch niet zo zijn dat één iemand beslist dat het definitief van de baan is. Sterkte meid. Hoop dat jullie er goed over kunnen blijven praten.
@Birgit: wat een heftig verhaal zeg! En wat moet jij inderdaad boss en teleurgesteld zijn. Gaat het een beetje met je? Ik hoop zo dat je man nog op zijn besluit terug komt en jullie weer verder kunnen met zwanger worden.
Ja, we gaan ons eerst richten op de doorbloeding....lijkt erop dat die niet echt op gang komt en me van binnen beetje opwarmen..heb het ook altijd koud. Dus ben benieuwd. Krijg ook Chinese kruiden, vind het wel leuk. Eindelijk weer het gevoel dat je wat 'doet' ipv lijdzaam elke maand afwachten. En ze was ook niet zweverig ofzo (was ik beetje bang voor. Ben alleen nu wel echt heel moe, alsof ik keihard heb gesport...
Heel goed, proberen wat je kan inderdaad. Die moeheid zal ook zeker een reactie op de behandeling zijn. Slaap lekker
Hoi, wil mij hier ook graag melden, vorige week ontdekt dat ik zwanger ben van hopelijk mijn eerste kindje, heb in een ver verleden al eens een miskraam gehad. Eind deze maand wordt ik 35. niet verwacht om op deze leeftijd meteen bij de 1e ronde zwanger te zijn, afspraak met verloskundige is ook al gemaakt, helaas kan mijn vriend hier niet bij zijn ivm langdurige cursus in het buitenland. Moet ook nog heel erg aan het idee wennen dat ik zwanger ben. Hoop ook snel van de eerste kwaaltjes af te zijn.