Nog meer 35 jaar en ouder op dit forum?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door IkkieIk, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

wauw wat een fijn nieuws. Gefeliciteerd. Misschien skypen tijdens de eerste afspraak

2. Maaike33

Maaike33 Lid

9 feb 2015
    10
    0
    0
    Almere
    Skypeen wort op andere tijden. Helaas zit hij aan de andere kant van de wereld, en zitten we met een tijdsverschil van een uur of 6. Maar gelukkig hoef ik niet alleen naar de eerste afspraak, mijn beste vriendin gaat mee. Want moet ook nog alles ontdekken in de woonplaats waar ik nog niet zolang woon. Deze zwangerschap was ook nog niet zo snel verwacht. Ben meteen met de 1e ronde zwanger geworden, moet wel zeggen ken mijn vriend nog niet zo heel lang maar is een bewuste keuze om zo snel hier aan te gaan beginnen, wonen ook nog niet heel lang samen. Maar als het goed voelt. Zit ook een heel verhaal aan vast, jaar geleden is er ook een einde gekomen aan een relatie van net geen 15 jaar. En ja klokje begon een beetje te tikken.

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

Oh dat wordt dan lastig. Wel fijn dat er iemand meegaat. En voor je vriendin misschien wel bijzonder.
    Tijdsduur zegt niets. Als het goed voelt. Zijn ook stellen jaren bij elkaar die voor een kind gaan en dan ook uit elkaar gaan

4. Maaike33

Maaike33 Lid

9 feb 2015
    10
    0
    0
    Almere
    Voor haar is het helemaal speciaal, zei heeft ons gekoppeld zeg maar. Maar ook omdat zij geen kinderen meer kan krijgen, door de beruchte k ziekte, die ze nu voor de 2e keer tegen aan het vechten is. Gelukkig heeft ze een zoontje van net 2. Waar ik op dit moment elke week oppas omdat ik werkeloos thuis zit. Ben ook hard op zoek naar werk, want helemaal ideaal is de situatie niet. Heb dankzij mijn ex geen buffer meer omdat ik totaal opnieuw kon gaan starten, ben al blij dat ik er geen enorme schulden aan heb over gehouden. Nu ben ik ook niet echt iemand die thuis kan blijven zitten, zelf niet als ik straks een kleintje heb. Hopelijk vind ik snel werk. Helaas mijn vorige baan afgeloepn december verloren doordat de opdrachtgever de steker uit strok en het bedrijf dus opgedoekt kon gaan worden. Maar ga nu een nieuwe toekomst te gemoet, want heb tot nu tow gewoon mijn soulmate gevonden, wat ik hiervoor niet heb gehad.

5. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Maaike welkom, en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat jammer dat je vriend er niet bij kan zijn. Gaat er wel iemand mee die je dichtbij staat? Heb je veel kwaaltjes?

6. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Had jullie berichten even gemist, was aan het typen. Fijn dat je vriendin mee kan, zou echt niet alleen naar zo een eerste echo willen. En wat betreft de tijd dat jullie samen zijn, als het goed voelt is het prima toch. Zolang je er samen bewust voor kiest. Zijn oud en wijs genoeg en weet ongetwijfeld wat je / jullie wel en niet willen door ervaringen uit het verleden. Ik ben nu bijna 14 maanden met mijn vriend. Maar weet zeker dit is hem, de papa die ik wilde voor mijn kind.

7. Miss Shortie

9 aug 2014
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Maaike!

8. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Welkom Maaike en gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes, doet me goed

Ik heb de financien vorig jaar helemaal uitgezocht. Elke cent die we uitgeven staan in een excel sheet. Daarin staat gewoon duidelijk dat we teveel geld uitgeven aan luxe dingen. Hij heeft altijd goed verdient en is bang dat het ineens weg valt. Ik heb geen baan en hij vindt die verantwoordelijkheid te zwaar. Ik heb fibromyalgie en heb al veel banen verloren door mijn ziekte. We hadden afgesproken dat als dl 4 is ik weer op zoek ga naar een baan. (Terwijl het eigenlijk niet nodig is, alleen voor gemoedsrust ml) dat is dus al bijna.
    Ml is gewend bonussen te krijgen, maar ja hij heeft net pas nieuwe baan en hij begint bij 0. Dus ja die bonussen zullen pas over een jaar komen denk ik. Hij denkt gewoon veel te veel na en laat zijn angst winnen. Ik herken het wel hoor, ik heb dat ook jaren gehad. Maar ja je maakt jezelf gewoon gek.
    Hij zit nu bij de psycholoog, we hadden eigenlijk samen een afspraak maar ik wou niet mee. We hebben een hele fijne psych maar ze is anti 2e kindje dus dat gesprek wil ik nu even niet voeren. Ml gaat vandaag voor zoveelste keer zijn angsten daar op tafel leggen. Pff heb er de zenuwen van. hopelijk gaat ze wat aan die angsten van hem doen en niet hem alleen maar gelijk geven dat een kindje erbij niet handig is.

10. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    @ Maaike, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! Fijn dat je vriendin met je mee kan!!

@ Brigit, nee ik snap dat je dan niet mee gaat naar die psycholoog. Waarom is die anti 2e kindje dan??

Ik begin hier heel licht een verticale streep op mijn buik te ontwikkelen van mijn navel naar beneden zeg maar!!

Oh en gisteravond in bed heb ik volgens mij de kleine weer heel licht gevoeld, kan nier wachten tot ik hem/haar goed en duidelijk kan voelen!!
    Nog 1 week en dan weten we wat het wordt!!!!!!!!

11. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Spannend Tazzy!!! Wat gaat het ineens snel hè?!
    Ben benieuwd of je gelijk hebt! :)

12. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Het klinkt echt heel cliché maar de tijd vliegt inderdaad!
    Ik ben ook zo benieuwd of ik gelijk heb!! Als het een meisje is, dan sla ik denk ik stijl achterover hahahahaha.
    Ben er echt van overtuigd dat het een jongetje is!
    Uiteraard maakt het me echt helemaal niks uit, ben zo dankbaar dat het ons gegund is, of het nou een jongen of een meisje is!

13. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Heel hard genieten dus van de komende maanden :)

Mijn vriend maakt op dit moment een gletsjertocht, vond ik een beetje teveel risico dus ben in t hotel gebleven. Lekker boekje aan het lezen en over zwanger zijn aan het lezen :) Komt goed uit want ik ben hondsmoe. Vreet energie dat zwanger zijn zeg! Over 2 weken hebben we weer een echo. Hopelijk is alles goed!

14. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

oei spannend. heb je een voorgevoel?

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    test van gisterenavond

16. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    test van vanmorgen en vanmiddag

17. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ik zie geen testen?:(
    Ik denk zelf dat we een jongetje krijgen ;)

18. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Ik zag hier geen testen staan maar heb even op je naam gezocht en de testen gevonden!! Gefeliciteerd, die is positief! Ik had ook zo een streepje 12 dpo. Van harte meid, wat een wonder na zoveel behandelingen spontaan zwanger. Wauw, te gek!!

19. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Lieve dames. Bedankt voor jullie steun en dat ik mijn verhaal kwijt kon.
    Ml wil nu een jaar kijken hoe het gaat met de financien en daarna voor een kindje gaan. Voor de zoveelste keer uitstel. Ben er klaar mee. Geen idee wat ik nu ga doen maar wil iig even afstand nemen van alles wat met zwanger worden te maken heeft.
    Ik ga jullie dus nu echt verlaten.
    Jullie heel veel succes met zwanger worden en de zwangeren goeie zwangerschap en bevalling, geniet van jullie wondertje strakjes.

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Logisch. Succes met alles

Deel Deze Pagina