@meisje1977 Ik lees iets over positieve testen (maar zie zelf niets)? In elk geval proficiat! @Tazzy benieuwd of je voorgevoel klopt @Maaike Welkom en gefeliciteerd @Brigit Sterkte @MVM Zijn er nog meer dames die mee (willen) gaan doen aan moeders voor moeders? Ik heb donderdag wederom een intakegesprek. Heb sterk getwijfeld, vorige maal is het mij ontzettend zwaar gevallen, omdat ik HG had. Ditmaal ook weer ontzettend misselijk, vandaar de twijfel, maar anderzijds toch besloten om 't te gaan doen. Het zijn maar tien weken, dus... het is een fase.... het is een fase.....
Wat een verschrikkelijke onzekerheid, je afstand enen van hier is heel begrijpelijk. Wens je heel veel sterkte met alles, knuffel
Spannend dan die geslachtsbepaling, wanneer gaat dat gebeuren? Zou wel even schakelen zijn ja, snap dat beide erg welkom is maar lijkt me raar als je zo sterk voorgevoel hebt en ze dan zeggen het wordt een meisje. Wij hebben het andersom, sterk het gevoel dat het een meisje is.
Wij mogen 17 februari om 16.00 uur!! De dagen kruipen voorbij hahahaha @Brigit, heel veel sterkte en wijsheid gewenst! @Meisje1977 ben heel benieuwd naar je testen!!! Spannend, ik duim!
Wat staat dat mooi he, echt blij voor jullie. Hoe voel je je, kan je het beetje bevatten na zoveel in de mmm nu spontaan zwanger. Wonderen bestaan, dat bewijs jij!
nee kan het totaal niet bevatten. Ik lees het maar lijkt alsof het niet van mij is. Wat onzeker maakt is dat ik ongesteldheidskrampen heb:x
Snap dat het moeilijk te beseffen is. En die krampen zijn zenuwslopend maar probeer positief te blijven, zelfde soort krampen kunnen ook bij de zwangerschap horen omdat de baarmoeder aan het werk is voor de kleine.
Precies dat probeer ik ook voor ogen te houden. Denk dat het geloof pas echt komt als ik meer klachten krijg of een echo in handen heb
Hola! Hier ook een "oudje"! Ben 37 jaar. Was 34 toen ons zoontje geboren werd, willen nu voor een tweede kindje gaan. Mocht ik nu zwanger raken, dan ben ik 38 bij geboorte. Ik moet bekennen dat ik voor mezelf wel een limiet gesteld heb: wil geen 40 zijn en nog een kindje verwachten.
Mooie testen meisje1977!! Probeer je niet te druk te maken over die krampen, die heb ik ook gehad en lees het ook regelmatig hier op het forum! En welkom CaatjeM!
De testen spreken voor zichzelf, maar je onzekerheid begrijp ik helemaal hoor. Al is het niet zo dat "meer klachten" ook betekent dat je onzekerheid wegvalt. Ik heb mijn vorige zwangerschap zo een beetje de jackpot geraakt met zwangerschapskwalen (HG, uitslag, BI, gekneusde organen, ontzette rib, kans op zwangerschapsvergiftiging, vroegtijdige weeën, etc.) maar de onzekerheid bleef tot de bevalling. Kramp is idd volgens mij een heel veel voorkomend "kwaaltje" en idd lastig omdat het zoveel lijkt op ongesteld worden. @CaatjeM Welkom
De onzekerheid begrijp ik ook goed! Hier is dat niet anders!! Zeker nu weer richting de echo krijg ik het ook weer lastiger hoor! Als alles maar goed is! Kan ook niet wachten tot ik de baby gewoon goed kan voelen. Al denk ik dat je dan weer de zenuwen krijgt als je de kleine niet voelt! Al met al is het gewoon continue spannend en toch ook zooooo fijn!
Fijn dat jullie het herkennen. Vanavond doen mijn borsten minder zeer dan vanmorgen. Dan zit ik alleen maar te voelen. Ik ben gewoon een muts