Nog meer 35 jaar en ouder op dit forum?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door IkkieIk, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik kom hier ook maar even binnenvallen:D word in juni 37 en wij zijn aan het proberen voor een derde wondertje, wat nog niet zo goed wil lukken ....
    Wij hebben al 2 prachtige meiden ,1 van 17 en 1 van 3 jaar, maar door omstandigheden is het zo gelopen dat er zoveel leeftijdsverschil tussenzit helaas (na de eerste ben ik vreselijk postnataal geweest en manlief durfde hierna eigenlijk niet meer).
    Maar goed wij zouden toch nog heel erg graag een derde kindje in ons armen sluiten.
    Fijn om te zien dat er meer dames van mijn leeftijd zijn met dezelfde angsten en gevoelens:)
    voor alle zwangeren onder jullie van harte gefeliciteerd!

2. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Welkom hier bij de oudjes :p
    Hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen! Hoelang zijn jullie nu bezig?

3. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Op dit moment is het ronde 5 tazzy. ...
    En ik ben nu een aantal dagen (4 a 5) overtijd met alleen maar negatieve testen helaas:( en temperatuur vanmorgen gedaald naar 36,8 dus ik verwacht dat de rode rommel eraan zit te komen

4. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Bedankt voor het warme welkom! Ik kan bijna niet wachten tot mijn NOD! Aan de ene kant wil ik niet hopen, maar stiekem doe ik dat wel! *zucht*

5. Miss Shortie

9 aug 2014
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom MelZoe! We zijn bijna even oud...ik word in mei 37. Hopelijk hebben we beiden voor die tijd goed nieuws:)

6. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Hè dat is inderdaad leuk Miss shortie!
    :D gaan we qua cyclussen ook een beetje gelijk op?.... dan kunnen we elkaar er een beetje doorheen slepen;)

7. Miss Shortie

9 aug 2014
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies:) ik zit net op de laatste dag van mijn menstruatie..dus we gaan het deze week weer gezellig maken ;) jij?
    Wij zijn inmiddels al ruim jaar bezig en nu bezig met onderzoeken. Morgen krijg ik uitslag van mijn bloedonderzoeken van de Gyn. Beetje spannend dus....tot nu toe was er nog niks heel afwijkends gevonden.

8. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Tja ik heb geen idee hoe of wat nu ben nu toch al 4 dagen voorbij mijn nod en geen teken van de rode rommel maar kennelijk ook niet zwanger als ik de action zwangerschapstesten kan geloven :( ze blijven omo wit
    Heb er nu al een stuk of 6 gedaan. ....Misschien toch maar een duurdere kopen als ik woensdag nog niks heb....
    Dit zou voor ons de 5de ronde worden

9. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    @MelZoe
    Welkom!

@Miss Shortie
    Spannend morgen!

@even ego
    Hier is't even hobbelachtig.
    Erg misselijk, migraine en duizelig en daarnaast griep en dreumes met griep, die 24/7 maar één ding wil BORST!!!!
    Heb er alle begrip voor, maar ben gaar, beroerd en wil slapen:)

10. mama2512

mama2512 Lid

4 feb 2015
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 38, heb een dochtertje van 22 maanden en wil graag zwanger worden. Net een miskraam gehad... We waren er nog niet erg mee bezig, maar de miskraam heeft de gevoelens dat wij snel een kindje wensen op scherp gezet. Dus als het bloedverlies over is gaan wij klussen. Geen verkeerd vooruitzicht overigens, na stress en bloed...

11. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Hè gatver katenhond dat je zo beroerd bent ! Ik hoop dat je vlug weer op de been bent hoor!
    en ook hier vliegen de bacillen door de lucht, mijn hummel is ook al zo aan het hoesten en proesten, gelukkig geen borstvoeding voor haar met haar leeftijd, ze houd nu zelf een beetje haar handje voor haar snoetje als ze moet hoesten.:D en een beetje daro hoestsiroop geeft ook wat verlichting, zowel voor haar als voor ons.

welkom mama2512 !
    Ik hoop dat jullie deze nare periode vlug kunnen afsluiten, en dat jullie het een beetje een plekje kunnen geven. Vergeten zul je het nooit en dat hoeft ook niet, het blijft een gemis.
    Dikke knuffel

12. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Welkom mama2512, verdrietig van je miskraam. Hopelijk mogen jullie snel een positieve test in handen hebben.

Bah kantenhond, vervelend dat je je zo beroerd voelt!

Ik voel me juist opperbest de laatste tijd, heb alleen erge last van mijn borsten en dan met name 's avonds en 's nachts.
    Doordat ik me zo goed voel krijg ik wel weer de zenuwen, als alles maar goed is daarbinnen!!!! Morgen de geslachtsbepalende echo, belangrijker vind ik nu om te zien dat alles goed gaat met de kleine! Al ben ik uiteraard wel ontzettend benieuwd naar wat het gaat worden:D

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    mama2512 welkom en inderdaad heftige periode. Hopelijk mag je weer snel zwnger zijn

katenhond al wat opgeknapt? Beterschap in

@ Tazzy spannend. Ben benieuwd of je gevoel klopt met de uitkomst

14. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    #514 Belony, 16 feb 2015
    Laatst bewerkt: 16 feb 2015
    @MelZoe: welkom bij de club.

@Mama2512: jij ook welkom. Erg verdrietig dat je een mk hebt gehad. Hopelijk kun je het snel een plekje geven en vooruit kijken.

@Katenhond: erg rot dat je zo beroerd bent. Hopelijk knap je snel op.

@Tazzy: spannend! Jouw voorgevoel was een jongen toch?

15. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ja ik denk nog steeds een jongen!

16. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    @Tazzy
    Ben heel benieuwd of je voorgevoel klopt!

@Mama2512
    Welkom

@allen
    Bedankt allemaal. We zijn echt behoorlijk ziekjes en dat ik zo beroerd ben van de zwangerschap helpt niet echt mee, maar goed.... 't is een fase, zullen we maar zeggen;)

Vinden jullie het ook zo lastig, als iemand in je naaste omgeving "makkelijk" zwanger wordt en zo laks handelt?
    Ik probeer altijd om niet te (ver)oordelen, maar soms is dat toch echt te moeilijk, lijkt het wel.:)

17. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Dank je wel Belony

Hier is de rode rommel toch nog doorgebroken helaas (mijn nod was 11 februari ) alleen ben ik nu ffies de draad kwijt hoe ik nu moet gaan tellen voor deze ronde iemand een ideetje?

Een jongetje tazzy?
    ☺ik ga voor je duimen dat je gelijk hebt, spannend joh!

18. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ben met beide hartstikke blij hoor!! Maakt mij echt niet uit!

19. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Dat snap ik hoor als het maar gezond, is met alles erop en eraan, dat is het belangrijkste, maar ik bedoelde er eigenlijk alleen maar mee te zeggen dat ik hoop dat je voorgevoel klopt;)

20. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Dat snap ik hoor als het maar gezond, is met alles erop en eraan, dat is het belangrijkste, maar ik bedoelde er eigenlijk alleen maar mee te zeggen dat ik hoop dat je voorgevoel klopt;)

Deel Deze Pagina