Hallo, Ik ben 41 jaar en heb 3 dagen geleden 2 cryo's (ingevroren embryo's) teruggeplaatst gekregen en wil graag mee kletsen
Bedankt dames! Spannend Kyra. Maar van het positieve uitgaan he! Balen miss shortie! Erg jammer Doe ik ook altijd. Op zo'n *** dag mag je jezelf best verwennen met een lekker wijntje! Ik spuit trouwens puregon
Welkom Esssies! Spannend zeg. Heb je al kinderen of ga je voor de eerste? Jonge vrouw: Waar is Puregon voor? Wij starten in April met de MMM. Hebben al verschillende onderzoeken achter de rug. Het wordt waarschijnlijk IUI of IVF. Weet er nog niet zoveel van en ben wel beetje nieuwsgierig Zijn inmiddels ook zo'n 1,5 jaar bezig.
Dank je wel Miss Shortie. Zeker spannend. Ik speur nu al naarstig naar symptomen. Ik heb nog geen kinderen. Mijn partner wel uit een vorige relatie.
ik kom ook maar weer eens mijn tijd hier verdoen. ....tis alweer dag 6 dpo vanmorgen een hoge temperatuur van 37,2 dus ik hoop dat het deze keer een voorbode mag zijn van iets moois Tazzy lekker op je roze wolk blijven zitten hoor ,geniet er lekker van!
Ok. Thanx. Ik houd het nu toch even bij degene die ik heb...heb er namelijk al meerdere geprobeerd en loop dan altijd te klooien. iig bedankt voor het aanbod! Misschien een van de andere dames?
Ah balen miss Shortie!!! Kyra, hoe gaat het?? En esssies, welkom, ook spannende tijd voor jou zo te lezen! Hier pas ik officieel niet meer in mijn rijbroeken! Vorig weekend nog aangehad en nu kan geeneens de rits meer omhoog Gisteren ook voor het eerst een positiebroek en shirt aangehad