Maar nu echt echt echt ECHT! Hahaha. Ik heb pas 2 rondes achter de rug, van 28 en 24 dagen met een korte LF. Maar ik hou wel aan die 28 dagen vast. Hoop ik Succes Tazzy! Ik duim met je mee.
Ik kom nog even laat binnenvallen! Ook ik ben 38 en al enige tijd bezig voor een derde. Mijn gyn was eigenlijk vrij negatief over mijn kansen om zwanger te worden. In September ´13 kreeg ik een mk met 8 weken, toen nog een in mei ´14 met 5 weken en onlangs in augustus weer met 4/5 weken. Daartussendoor nog een aantal keren ´rare´ cycli gehad: normaal ben ik al 20 jaar superregelmatig, maar een keer had ik een tussentijdse bloeding en afgelopen maand was is 4 dagen overtijd. Voor m´n gevoel was er beide keren wel iets aan de hand maar is het al heel vroeg misgegaan. Ondertussen heb ik een afspraak gemaakt met een andere gyn (in het academisch ziekenhuis) omdat ik het beu ben om telkens te horen ´ja, dat is de leeftijd hè´. Ik wil nu weten of het echt de leeftijd is of dat er iets anders aan de hand is. Overigens heb ik twee gezonde kinderen, eigenlijk telkens in ronde 2 of 3 gekregen (ook allebei na m´n 33e). Ik voel me eigenlijk helemaal niet ´oud´, om me heen ben ik omringd door mensen die pas op latere leeftijd hun partner ontmoetten en dus vanzelfsprekend ook later beginnen aan kinderen. Persoonlijk sta ik veel verder weg van de mensen die op hun 22e al zeggen ´klaar te zijn´ voor kids. Alle mkn hebben me nu echter toch behoorlijk depri gemaakt: gaat het echt niet meer lukken? Zelf had ik ook altijd het idee dat je na je 40e nog prima zwanger kon raken, nu begint dat wel te veranderen. Daarom leuk om hier ook wat positieve verhalen te lezen.
Dat is inderdaad niet fijn om steeds te horen "dat is de leeftijd" Goed dat je naar een ander ziekenhuis gaat. Ik heb juist super goede ervaringen in mijn ziekenhuis, hier denken ze echt met je mee en geven je ook echt het gevoel er samen met je voor te gaan. Alles wordt ook nagegaan /uitgesloten en onderzocht. Het zijn doorpakkers hier, niet van die types die het op zijn beloop laten. Ik hoop voor je dat een andere gynaecoloog er een andere visie op nahoudt! Succes!
hallo meiden. ff alle verhalen bijgelezen. Hier gaat het nog steeds goed. We beginnen nu toch voorzichtig te geloven dat het werkelijk gelukt is. Volgende week termijnecho en de 17e combinatietest...... voor alle meiden die nog op het wachtbankje zitten: heel veel succes en sterkte! Ik duim voor jullie!
Gefeliciteerd! En bedankt 😀 Ik dacht echt dat het deze keer raak was, maar gevoel is nu weg. Ik heb mezelf ook wel beetje ontnuchterd...dan zijn de symptomen ineens ook minder. Raar wat je hoofd met je kan doen. Ik ga zaterdag testen, als ik nog niet ongesteld ben geworden. Succes iedereen met wachten!
Nou...heb hem nu ook terug gevonden via de zwanger word clubs....hopelijk vind de rest hem ook😃
Gevonden. Volgende week spannende week voor de boeg. Zaterdag beginnen met ovulatietesten en naar verwachting rond dinsdag inseminatie. Op naar ronde 15. Zou het nu dan toch een keertje mogen lukken?
Ik lees ook nog steeds mee. Vorige week weer begonnen met Puregon prikken, zaterdag weer voor een controle-echo. Wordt mijn laatste IUI-poging. Hierna over op ivf (en daar zie ik erg tegenop....), maar na ruim 2 jaar misschien wel de meest logische stap. Toch dubbel zo hard duimen dat ik zwanger 2014 uit en 2015 in ga
Onze eerste inseminatie was een dik succes! Ik testte zojuist hartstikke positief!!!! Zo ontzettend blij na 16 maanden!!