ik kan mij niet voorstellen dat de eisprong 3 dagen eerder is geweest ik heb ovulatietesten gebruikt.Ik denk eerder dat kindje wat voor loopt op de groei
Hallo Ladies, Wat een verhalen allemaal, heb geprobeerd alles weer bij te lezen, maar begin mensen en situaties behoorlijk door elkaar te halen....excuus alvast als ik er naast zit Julia1979: hoe is het? Heb je al getest? Jammer Kyra 77, hopelijk volgende ronde? Brigit: ik voel ook alleen rechts m'n eisprong en links niet. Maar laatst had ik 2 keer rechts achter elkaar. Weet dus niet of het echt om en om is. Wat balen van je migraine LolaJames, lijkt me super pijnlijk. Mijn man heeft het ook wel eens gehad. Tazzy, wat gaat het al snel...22 weken nu? Heerlijk zeg. Miepsje, hoe is het nu? Ik vind het ook heel lastig om het los te laten. Ben je bij de Gyn.geweest? Ik ben even weg geweest, was er even klaar mee en wilde me een maandje er bewust minder mee bezig houden. Dat ging de 1e 3 weken goed..lekker gewerkt, gesport etc. Maar de laatste week ging dat niet meer, werd echt gespannen. En dat wilde ik juist niet! Maar goed...voelde me echt anders...geen zere borsten, geen krampen ..maar toch op dag 25 wat bruinverlies en op dag 27 ongesteld. Had het echt niet aan voelen komen. Dus baal, baal, baal. We gaan donderdag as naar de Gyn.en dan starten met ivf of IUI. Moet er toch aan geloven. Zijn er hier nig meer dames die hormonen slikken of spuiten? Julia1979, jij ook toch? Fijne Pasen allemaal. (Excuus als ik niet op iedereen gereageerd heb....niet persoonlijk bedoelt)
Hai Miss Shorty.. Hier dag 10dpo. Tot nog toe wit getest. Weet dat het nog vroeg is..maar heb ook wel rust. Weet dat ik volgende maand naar een hogere dosis clomid mag en dat vind ik wel een fijne gedachte. Clomid is overigens geen hormoon maar een syntetisch middel dat de groei en eisprong van fillokels stimuleert. Bij mij ging het vorige en deze rond best langzaam dus gaan we hem opschroeven. Daarnaast krijg ik timingsechos waarbij mijn gyn kijkt of mijn follikels al rijpen. Samen met ovutestjes en tempen gaat dat nu prima. Ik vind het wel fijn om ook 'zelf' iets te doen Al met al vind ik het geen zware behandeling. Maar das misschien ook omdat het niet meer de eerste keer is.
Helaas al drie dagen achter elkaar tempdaling..Dat wordt hem niet meer deze ronde.. Zal morgen wel ongesteld worden.
@Julia en Miss shortie en Kyra Balen! @Brigit Hoe gaat het bij jou? Ik reageer niet zoveel meer op 't topic Ben heel erg misselijk en daarnaast vind ik het eerlijk gezegd soms ook moeilijk om hier te reageren. Beetje net alsof ik jullie de ogen uit wil steken, ofzo..... Maar goed, ik duim heel hard voor jullie en dat werkt misschien ook wel!
Balen Julia! @katenhond: persoonlijk heb ik er geen moeite mee als je ook gezellig mee kletst in dit topic. Er kunnen wat mij betreft verschillende dingen naast elkaar zijn. Jouw blijdschap van je zwangerschap, maar ook de misselijkheid.. En mijn wens voor een 2e, wat nog niet zo mag zijn. En de zwangerschapswens van de anderen. Net het echte leven Ik heb vanochtend voor de zekerheid een testje gedaan. Ik had zo een rare cyclus deze maand. Liever zekerheid dan dat ik me de hele maand inbeeld zwanger te zijn, terwijl dit nog niet zo is. Maarre spierwit hoor, de test Volgende ronde beter. Ga vanaf dag 10 ovutesten gebruiken. Weet ik ieg zeker wanneer ik mijn NOD heb.
Ik vind dit topic juist zo fijn omdat we van dezelfde leeftijdscategorie zijn! Praat prettig. Jammer van je witte test kyra! Het is jullie allemaal zo ontzettend gegund!!
Dames met negatieve test of naderende menstruatie balen!! Ik heb morgen de nekplooimeting. Spannend hoor
Gewoon lekker reageren, heb niet het gevoel dat je ons/mij de ogen uit wilt steken. Het is gewoon de realiteit, net als in 'real life' inderdaad.
Met mij gaat het goed! Mijn lijf zegt wel af en toe, doe eens rustig aan maar dat hoort erbij lijkt me. Blijf wel kortademig op het moment. Verder groeit mijn buik nu echt flink, lijkt wel met de dag groter te zijn Vrijdag mag ik weer op controle, ben benieuwd!
Ja het zou wat zijn als je hier wel mag praten als je zwanger wilt worden..maar niet meer als je het bent hihi. Tuurlijk is het even slikken als je zon mooie banner ziet en weet dat je zelf ook bijna uitgerekend was..Maar thats life..en ik gun het jullie ook allemaal.
Echo's zijn leuk maar het blijft iedere keer spannend en een moment waar ik tegen aan hik. Nu tot de 20 weken vertrouwen dat het goed zit
Dit herken ik wel, ik leefde ook van echo tot echo!! En tussen die 12 weken echo en 20 weken echo zit zo lang!!!! Ik heb toen bij 16 weken nog een geslachtsbepalende echo laten doen, mooi ertussen in Sowieso vind ik dat je naar bepaalde mijlpalen toeleeft, eerst is het de eerste echo, dan de tweede, dan die twaalf weken, toen naar de geslachtsbepaling, toen de 20 weken echo en u leef ik weer toe naar die magische 24 weken grens!!! Steeds spannende tijden hoor. Ik ben wel wat meer gaan genieten vanaf het moment dat ik ons meisje echt goed begon te voelen, dat gaf wel wat meer rust en toen begon ook eindelijk het genieten. Tot die tijd vond ik vooral erg spannend!!