Tazzy, gefeliciteerd!!! Wat goed!!! Ik sinds gisteren enorme menstruatieklachten maar heel vreemd, nog niet doorgezet. Temperatuur ook nog hoog. Hopelijk mag ik me bij je aansluiten!
Gefeliciteerd Tazzy! Wat ontzettend leuk (en wat ben ik ontzettend jaloers...) Hopen dat de andere 'oudjes' zich snel aansluiten
Wauw Tazzy! Wat goed en wat fijn! Blij voor je. Ben zelf net ongesteld geworden, maar goed..er is dus nog hoop!
Wat een lieve berichtjes! Nou een vermoeden, een van onze honden deed zo raar. Ze was zo Mega blij en steeds met haar pootjes maar op me en kusjes geven en zo in zij helemaal niet. Ze is heel lief maar helemaal geen kusjes geefster. Dus komt eigenlijk door haar Heb verder eigenlijk geen klachten.
Hi dames. Tazzy gefeliciteerd!! Ik zit op dag 24 van mijn cyclus en nog geen ongi te bekennen. Meestal is mijn cyclus 22 dagen. Heel soms 24, 1a 2 keer per jaar. Gemeen he, nu krijg ik hoop dat het raak is en zal je net zien dat ik straks gewoon ongi word. Ondanks dat we nog niet bezig waren voor nog een kindje en het ook helemaal niet uitkomt is de wens zo enorm groot dus zal erg teleurgesteld zijn als het niet zo is. Als ik morgenochtend nog niet ongi ben doe ik een test. En 1 van mijn honden zit mij ook de hele dag aan te kijken, staat constant naast mij. Maar ja het zijn ook echte knuffelhonden, nu alleen beetje extreem
Balen Brigit..zelfde hier hoor. Niet leuk. Hoe verloopt jullie me menstruatie eigenlijk? Ik krijg de laatste tijd altijd eerst een beetje bruin bloedverlies, vervolgens 2 dagen niks en dan komt het alsnog echt. Best frustrerend omdat ik een vrij korte cyclus heb (23-25 dagen) en dan toch begin te denken; of zou het innestellingsbloeding zijn. Herkent iemand dit?
Ik had eigenlijk zaterdag mijn menstruatie verwacht, maar nog niks! Vrijdagavond enorme krampen en pijn in mijn rug, maar nu op pijnlijke borsten, moe en misselijk na niks meer. Omdat ik een cyclus van 24 en van 28 dagen heb gehad, durf ik nog niet zo goed te testen.... Wat denken jullie?? Morgenochtend testen of tot donderdag wachten?
Oei spannend!! Ik zou morgenochtend testen! Ik heb vanmorgen met de fertiliteitsarts gebeld en mag 16 december voor mijn eerste echo Oh en afgelopen zaterdagavond hebben we mijn ouders op de hoogte gesteld. Wat is het toch fijn om je ouders zo gelukkig te kunnen maken, hun reactie was echt geweldig, ze waren zo blij
Wat goed Tazzy! En spannend Durf ook soort van niet te testen. Bang voor een negatieve uitslag.... Is dat heel gek?? Misschien inderdaad gewoon testen morgenochtend.
Helemaal niet gek, ik had dat ook hoor, zat met trillende handen op het toilet Maarja als je zekerheid wilt moet het wel! Ik ga in ieder geval hard voor je duimen!!
Dank je wel! En je hebt gelijk. Ga morgen testen. Ik denk dat de innesteling dan donderdagavond was (veel menstruatie-achtige klachten) dus hopelijk zit er dan genoeg HCG in mijn lijf voor de test! Ik hou je op de hoogte! Duim duim duim
Ben bang dat de menstruatie vandaag doorzet Gisteravond en vannacht heel veel kramp en enorme pijn in mijn rug. Balen!!! Nou ja, op naar de volgende rond zullen we maar zeggen dan.
Ja, nou ja, bruinverlies. Heel vreemd. Ook weinig, maar mijn rug voelt ook alsof ik ongesteld ben. Ook een negatieve test (die ik NET had gedaan voordat het bloedverlies begon. STOM!)
Helemaal niet stom!! Wel heel erg jammer. Ik hoop echt voor je dat het niet doorzet en dat je over een paar dagen alsnog een positieve test in handen hebt!