Hey meiden Ik ga dit groepje verlaten, heb steeds geen tijd om te reageren. Heel veel succes voor de zwangeren en ook voor de meiden die nog zwanger willen worden.
Ah wat jammer! Geeft toch niets dat je niet zo vaak kunt reageren Je blijft welkom om mee te kletsen hoor, ook als is het maar af en toe!
Spannend Julia! *duim,duim* @ brigit altijd welkom hoor! Ik heb bewust wat meer afstand genomen van zp. Was veel te veel bezig met zwanger worden. Daar word ik ook niet gelukkig van. Nu wat relaxter en dat bevalt beter. Komend weekend naar Oeral en daar heb ik heel veel zin in!!
Birgit jammer hoor, mij maakt het niet uit dat je minder meekletst. Kyra leuk naar Oeral ben jaren geleden ook geweest en het wordt lekker weer! Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad. Frummel is goed gekeurd. Ik ben 10 dagen offline wij vertrekken morgen naar Egypte, Lekker even bijkomen. Heb afgelopen vrijdag een bruiloft gehad waar ik ceremoniemeester was. Was een super dag maar het heeft veel energie gekost
Nu ik ben er weer heb van de week een miskraam gehad vorige week een echo gehad en die was niet goed was geen embryo alleen een leeg Vruchtzakje Dinsdag weer geweest in de hoop dat het er nu wel zat maar dat geluk mochten we niet hebben we willen nu even afwachten en dan hopen dat er snel weer een wondertje in me mag gaan groeien ukky
@Ukky Veel sterkte! Wat verdrietig, een miskraam. @meisje Een heel fijne vakantie gewenst! @Kyra Veel plezier op Oeral @Julia Hoe is het bij jou? Ben voor je aan 't duimen! @Brigit Jammer dat je opstapt *en dat hoeft echt niet* maar ik hoop in elk geval dat je heel spoedig een positieve test in handen mag hebben! Ik ben 't een beetje zat aan 't worden. Kan weinig doen, veel harde buiken en met een actieve peuter in de buurt valt dat niet zo mee. Enfin, gelukkig mooi weer en aftellen... nog een paar daagjes dan is mijn bijna-peuter écht peuter!
Hier vandaag groeiecho en controle bij de gynaecoloog gehad. De kleine ligt precies op schema met alles, helemaal goed!! Ze ligt wel nog steeds in stuit maar dat wist ik al. Ze ligt al in dezelfde houding vanaf 16 weken. Tevens ligt haar kontje al wat ingedaald waardoor de kans op draaien kleiner wordt. Het kan nog wel maar het is een reële mogelijkheid dat het niet gaat gebeuren. Over twee en halve week moet ik weer terug. Ligt ze nog in stuit dan gaan we verdere stappen afspreken. Het zal dan hoogstwaarschijnlijk een sectio worden. We zien het wel, kan me er totaal niet druk om maken.
Fijn om te lezen dat alles goedgaat Tazzy! Weer een zorg minder toch? Ik heb 3x een sectio gehad al en het is prima te doen. Laat je niet wijsmaken dat je het 'makkelijk' hebt want de pijn erna duurt veel langer..en naweeen voor het weer krimpen van je baarmoeder krijg je ook gewoon..net als iedere vrouw. Kijk wel of ze de mogelijkheid bieden voor een gentle sectio..dan mag je je kindje na de sectio bij je houden. Voor de rest heb ik nog wel wat andere tips maar die komen tzt wel. Lang leve de sectio! Als die er niet was hadden ik en mijn eerste kindje het denk ik niet overleefd. Ben dr zelf dus heel blij mee!
In mijn ziekenhuis werken ze sowieso met de gentle sectio als het een geplande sectio wordt Verder kan ik me er niet druk over maken hoor. Ik weet wat het inhoud en hoe het proces verloopt. Belangrijkste is dat ons meisje gezond ter wereld komt!!
@ukky: wat erg. Sterkte! Goede instelling Tazzy! Je kunt er toch niks aan veranderen. En wie weet, draait de eigenwijze dame nog! Hier helaas echt bekkeninstabiliteit. Halve dagen werken (maar 2 weken, want dan eindigt mijn contract sowieso) 1 uur plat overdag en alles met mate doen erna. Vooral de nachten zijn vervelend! Maar het is goed te handelen.
Hoi Izzy wij lopen precies gelijk. Ik ben 41 en dus even ver als jij. Ik ben ook bezig geweest met het BAM traject in het AMC toen ik 38 was. En toen ik eindelijk aan de beurt was na een lange wachtlijst kwam ik mijn prins tegen die al heeel lang gesteriliseerd was. Uiteindelijk zwanger geworden via PESA/icsi na een kinderwens van 13 jaar
Sluit ik me helemaal bij aan! @LolaJames: sterkte met je BI. Lijkt m? @kat en hond: wanneer is je dreumes jarig? en hoe lang mag je nog voor je uitgerekende datum? @Ukky: wat naar. Heel veel sterkte gewenst!! Hier alles goed. Genoten op Oerol. Wat een gaaf festival is dat toch! Mijn derde keer en de plannen liggen er al weer voor volgend jaar!
Dreumes is inmiddels al 3 dagen peuter. We zijn nog aan 't bijkomen. Heel weinig bezoek gehad maar toch was ze enorm overstuur. Heeft 's avonds vijf uur lang non stop gegild, gehuild, geschreeuwd...enz enz... mijn oren en ik waren er moe van. Ben momenteel bijna 24 wk zwanger... dus 't duurt allemaal nog even. Veel geduld uit de kast trekken... En vooral aftellen, want die misselijkheid... Even een "dom" vraagje... Maar wat is 't Oerol festival precies? In elk geval leuk dat je er zo van genoten hebt!
Geen domme vragen, alleen domme antwoorden toch?! Oerol is een jaarlijks 10 daags theaterfestival op Terschelling. De hele dag alle voen van theater te bekijken op de meest bijzondere locaties. Geweldige sfeer, gezellig voor jong en oud. Ze schenken op de meeste plekken bier in glazen ipv plastic.. Dat zegt genoeg Phoe, jouw peutertje is een gevoelig typje. Pff arme oren en jij! Maar ook gefeliciteerd!! 24 weken.. Ja, dan mag je nog even. Lijkt me echt zo naar dat HG!