Die warmte is echt verschrikkelijk, mijn enkels en voeten zitten vol vocht en dat is behoorlijk gevoelig. Dus voornamelijk beentjes in de hoogte en af en toe een koud voetenbadje En hoe ik mijn zwangerschap heb ervaren: het is een heel bijzonder fenomeen. Ben er echt heel bewust van geweest, dat zoiets in je lijf kan!!?? Een wonder is het!! De tijd is gevlogen de afgelopen periode. Ik heb een goede zwangerschap gehad. Gewoon fulltime door kunnen werken en geen dag afwezig geweest! Gisteren is mijn verlof ingegaan en daar was ik nu ook wel aan toe, heerlijk!! Nu nog het besef krijgen dat we over drie weken ons meisje al in onze armen hebben! Kijk nu ook echt heel erg naar haar uit!! Voor nu ga ik heerlijk genieten nog even van het gevoel in mijn buik, wat zal het straks leeg voelen.
Heerlijk gaan genieten van je verlof Tazzy!!! Ja zal wel even wennen worden, dat gezellig getrappel dat je niet meer zal voelen. Maar denk dat het nog meer genieten wordt als ze er is
Hallo dames! Ben ik weer even. Heerlijk genoten van een weekje weg samen! Wel op de heetste dag heel hard gehuild! Was het zo zat die plofhitte.... Warm, dikke pijnlijke voeten, opgezwollen handen, lopen deed zeer en was het te warm voor. Klaagklaagklaag. Ach, mag best een keertje toch? Was de 1e huilbui van de zwangerschap Tazzy, schiet nu op he! Spannend! Ben je aan het genieten van je verlof? Ik inmiddels 30 weken en 5 dagen en in het bezit van een enorme buik. Dat icm bekkeninstabiliteit maakt het slapen niet makkelijker. Pfff omdraaien is echt een heel project! Ik voel haar steeds meer bewegen onder in mijn buik. Hadden jullie dat ook?? Over een week weer afspraak bij de verloskundige. Hoe is het verder met jullie??
Tazzy geniet je van je verlof? Lolajames fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Je kunt nu lekker gaan aftellen. Hier gaat het wat minder. Bij de 20 weken echo liep de baby 3 dagen achter. Gisteren extra echo, achterstand is opgelopen naar ca 9-10 dagen. Baby weegt 734 gram. Ik wil mij gen zorgen maken maar doe het wel. Moet nu volgende week naar het ziekenhuis voor een extra echo
Wat vervelend! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hebben ze nog gezegd waar het aan kan liggen?
ja aan van alles, te hoge druk in navelstreng, niet goed werkende placenta, virus bij mij, of geen oorzaak
Hé meisje wat is dat nou!! Begrijp dat je je zorgen maakt. Positief blijven!! Lolajames een huilbui mag best hoor Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Ik geniet inderdaad van mijn verlof al moet ik ook eerlijk bekennen dat ik het nu al een soort van lange dagen vind hahaha. Mijn moeder gaat als een gek door mijn huis dus in de afgelopen dagen is alles heerlijk gesopt en op orde gemaakt zowel de binnen als buitenboel. Zalig!! Ik hang vooral op de bank, heb binnen no time dikke voeten dus hou ze liever wat in de hoogte. Tevens begint langzaam het besef te komen dat we straks met zijn drietjes zijn. Dit is de laatste volledige week zonder ons meisje. Kan nu ook niet wachten om haar te ontmoeten Verder gaat het prima al zijn het wel letterlijk de laatste loodjes, ben het wel zo'n beetje zat ondertussen.
@meisje 1977: snap dat je je wel zorgen maakt! Is zo makkelijk gezegd natuurlijk om het niet te doen. Misschien helpt het iets om te bedenken dat je kleintje ieg een kans maakt als er gekozen zou moeten worden om de kleine al te halen. Pff heftig hoor! Sterkte! Zal hard voor je duimen dat de kleine nog gewoon tot minimaal week 37 veilig in je buik blijft zitten! @Tazzy! Ja, nu echt de laatste loodjes hè! @Mir78: jeetje, dat is ook schrikken! Hoe was je housewarming? @LolaJames: Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! Hier nog 1,5 week werken en dan heerlijk vakantie!! We gaan, als het weer meezit naar Zeeland kamperen en een week met mijn familie kamperen in Ommen. En dan nog een paar dagen thuis of ergens anders. Ik heb een eigen bedrijfje en sinds ik ben begonnen in 2011 heb ik nooit langer dan 2 weken vakantie gehad...
Kleine update van mijn kant.. Vandaag 3e echo gehad.. Alles nog in orde. Weer even opgelucht. Tazzy..spannend meid..je leven gaat voorgoed veranderen Meisje1977.. Wat een onzekerheid. Hopelijk binnenkort hier met beter nieuws. Knuffel.
@Julia Super joh, ben heel blij voor je @Kyra Fijne vakantie @Tazzy Lekker aftellen naar bub! @Meisje Bah... kan mij voorstellen dat je je heel erg zorgen maakt. Niet leuk, bij onze peuter hadden wij een dergelijke situatie, heel spannend en niet fijn. *knuffel* en sterkte! Morgen weer controle bij de vk. Ben benieuwd. Heb een paar keer op 't punt gestaan om te bellen, maar vond ik dan toch weer overdreven van mezelf, dus morgen even wat dingetjes bespreken, die me niet helemaal prettig zitten (qua zwangerschapskwaaltjes).
@Tazzy: Nu is het echt aftellen!! Nog 3 nachtjes slapen!! Geniet nog maar even van je nachtrust @katenhond: Hoe was de controle bij de vk? @meisje: hoe is het nu? Wanneer heb je weer een groeiecho? @Julia: Fijn! Weer een stapje verder!! Hier druk met de laatste loodjes op mijn werk en mijn vriend loopt mee met de Nijmeegse Vierdaagse. Ben dus ook alleenstaande mama deze week. Lekker druk weekje dus. Is ook wel fijn, want ik heb tussen woensdag en zondag ergens mijn NOD.. Temperatuur niet en doe ook geen ovulatietesten meer, dus weet het niet zeker. Zelf denk ik woensdag, aangezien ik woensdag de 8e vlgs mij een ovulatiebloeding heb gehad.. Lekker veel afleiding dus gelukkig!
@ Tazzy succes met de laatste loodjes! @Katenhond hoe was het bij de vk? Waar heb je last van? @ Julia altijd weer fijn als alles goed is. Ik keek toch altijd een beetje teen de controles etc op. Ik heb morgen de groei echo. Was redelijk rustig deze week, maar nu begint de spanning weer te komen. Van het weekend wel lekker weg geweest met een vriendin. Vanmiddag met een andere vriendin high-tea en en morgen om 9:15 moet ik in het ziekenhuis zijn.
@Meisje Ik hoop dat de groeiecho goed is! En geniet van de high tea @Kyra Ik ga voor je duimen, spannend weer. Ik krijg woensdag een groeiecho. Ben heel benieuwd. Mijn baarmoeder loopt ruim 6 weken voor op de groei, en omdat mijn buikspieren heel erg sterk zijn, is er dus weinig flexibiliteit en ruimte bij mijn buik. (je kunt nog nauwelijks zien dat ik zwanger ben) Baarmoeder zit zo hoog, dat ik alleen nog maar zittend kan slapen (en dat kan ik niet, dus heel erg slaap te kort). Maar erg benauwd en eigenlijk moet ik dus rechtop zitten voortdurend maar vanwege behoorlijke BI is liggen juist weer handiger. En dan die misselijkheid... bleh Enfin, ik ben benieuwd. Krijg erge nachtmerries van tien pond zware babys, hoewel dat helemaal niet hoeft volgens de vk, vooral niet omdat mijn eerste een P10 kindje was (ver beneden 't gemiddelde). Maar omdat mijn buik zo hard is, kunnen ze de ligging en grootte van 't kindje niet voelen, dus ben heel benieuwd woensdag.
Jeetje, je krijgt het wel voor je kiezen katenhond! Lange 9 maanden voor jou.... Hopelijk alles goed en een lekker klein kindje
@meisje: ik duim voor je morgen! @katenhond: Nou, je krijgt het idd wel voor je kiezen! Hoelang mag je nog? 3 maanden? Ben je nog wel aan het werk? @LolaJames: Hoe was de controle bij de vk vanavond?
Net terug en alles gaat perfect. Groei, hartslag, mijn bloeddruk, ligging. Ze is al aan het indalen. Heb ik het toch goed gevoeld van de week! Fijn dat ze het zo goed doet! Hopelijk gaat de bevalling ook zoals het hoort
Dat rechtop slapen heb ik helaas ook gehad doordat ze zo hoog ligt. Nog steeds in een soort zittende houding, waardeloos!! Hier daardoor veel last van maagzuur gehad maar dat is sinds een aantal weken goed onder controle door de omeprazol. Ben benieuwd weer naar de echo's die gepland staan!! Hier de laatste echo met foto afgelopen vrijdag gehad. Nu op naar de laatste dagen! Komt nu echt dichtbij.