Hier vandaag een hectische dag. Vanmorgen voor echo. Idd klein kindje wel 100 gram gegroeid in een week. Was net thuis toen werd ik gebeld moest toch naar de gynaecoloog. Dus kon ik weer terug. Daar aangekomen bleek ik aan het ctg te moeten, zegt de vpk dat doen we nooit met 27 weken. Schrok mij dus een hoedje en met de hormonen is dat geen combi Ctg was zeer goed. Baby heeft het naar z'n zin Voor nu moet ik mij niet teveel zorgen maken. Donderdag as wel guo voor nakijken navelstreng. Deze was vandaag wel binnen de nomaal waarden maar wel wat aan de bovengrens daarvan. Na de guo nog even naar de arts. Volgende week naar de gyn terug
En hoe is dit nu allemaal voor jou meisje 1977?? Maak jij je nu geen zorgen meer? En hoe mag je al die onderzoeken interpreteren? Is het goed nieuws?
ik ben wel meer gerustgesteld. Als het niet goed was hadden ze mij niet laten gaan, maar gezien de ondergrens blijf ik wel bezorgd. Gyn zei voor nu geen zorgen maken sommige babies worden 4,5 kg en sommige maar 2,5 kg. Zowel mijn vriend als ik zijn niet groot. De gemiddelden zijn de op de gemiddelde Nederlander gebaseerd
@tazzy: ja voor jullie is t nu echt aftellen! @lolajames: fijn dat alles goed is! Meisje: ja, dat is ook zo. Als je straks een gezond kindje in je armen mag krijgen en hij/zij is "maar" 2,5 kg. Waarom zou 2,5 kg minder goed zijn dan 4,5 kg?!
@Meisje Een baby van 5 pond is toch ook een "gezonde" baby? (en bekijk 't van de zonnige zijde, dan kunnen ze tenminste wat langer in dat schattige maatje 50 ) Hier was peuter ook een ondermaats babietje in gewicht, dus bijna twee maanden in maat 50 gelegen... toen kon 't echt niet meer (want wel een lang kind) Fijn dat de echo verder goed was! En wat bijzonder dat de vpk tegen jou zegt dat ze geen ctg's maken met 27 wk? Dat vind ik niet zo tactvol. In elk geval... nog één dagje en dan hopelijk ook meer duidelijkheid over de navelstreng. Maar als je kindje gegroeid is, doet "ie" 't in elk geval wel! @Lolajames en Tazzy Lekker aftellen Hier einde van de middag de groeiecho. Ik heb in elk geval al een paar bizarre nachtmerries gehad , sloeg echt nergens op, maar goed, kennelijk ben ik er toch wel erg mee bezig. En hoop ik dus niet dat ze uitkomen, dan zit ik straks met een kleine "Goliath" ofzo....
@meisje, wordt vast een klein maar gezond baby'tje! @katenhond, succes vandaag!!! Hopelijk verschijnt er geen Goliath op het scherm
Een Goliath! Ik zie het al voor me! Hier is het spannend. Nog een paar dagen voor mijn NOD (gezet op een gemiddelde van rond de 30 dagen), maar dat zegt niet zo veel. Ik heb na de geboorte van mijn zoontje geen regelmatige cyclus meer(tussen de 26 en 35 dagen), maar ik denk eigenlijk dat ik precies 2 weken geleden mijn ovulatie heb gehad, want toen had ik met afvegen een streepje bloed... Ik wacht tot het weekend en dan zal ik er eens een testje tegen aan gooien!
Nou de echo viel gelukkig reuze mee. Je zal altijd zien... Bib is geen goliath... neuh waarschijnlijk meer een kaboutertje... Geen idee waarom mijn baarmoeder zo groot is, want ook niet veel vruchtwater ofzo, maar bib groeit dus bescheiden. Ze vond 't een klein, fijn kindje en dacht dat het ergens tussen de zes en zeven pond zou worden. Dus opluchting hier! @Kyra Spannend meis!
nee katenhond dat was de opmerking die de waterlanders deed opzetten. Fijn dat jouw echo goed was, 6-7 pond is heel netjes. Zijn ze nog gewoon zo lekker frummelig En idd ik hoef geen peuter als baby, als het maar gezond is Spannen Kyra ik duim Tazzy hou je het nog vol?
Kyra ik ga weer voor je duimen!! Katenhond, fijn dat de echo goed was!! Mijn laatste dag zonder ons wondertje zit erop!! Morgen is de grote dag! Nu in bed maar of ik zal slapen dat betwijfel ik
Jeetje wat spannend Tazzy. Morgen is ze er gewoon!!! Heel veel succes en snel genieten van die kleine. Slaap lekker!
Spannend Tazzy!! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat we je kunnen feliciteren met jullie mooie gezonde dochter!!