Nog meer 35 jaar en ouder op dit forum?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door IkkieIk, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    idd wat een model kind. Fijn voor je!

Lola james schiet ook al bijna op. Volgende week met verlof of pas bij 36 weken?

Wij hebben 2 intensieve weken in het ziekenhuis gehad met veel controles. Gisteren nog een groei echo gehad. Mag nu 2 weken wegblijven. Ze houden het op een genetisch klein kindje. Mijn vriend en ik zijn ook niet groot

2. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Wat fijn dat ze je even medisch binnenstebuiten hebben gekeerd en dat er niks geks gevonden is. Hopelijk krijgt de kleine nog een groeispurt!

Mijn contract is niet verlengd dus per 1 juli zonder werk. Maar ben nog wat aan het freelancen en ga 20 augustus officieel met verlof. Ben er ook wel aan toe. Vandaag na een klein stukje lopen harde buik en steken. Mijn lijf is niet meer wat het geweest is helaas.....

3. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Voor jullie gaat ook het ook opschieten lolajames en meisje1977.
    Is het nog een beetje te doen met die warme dagen? Ik kon daar op het laatst slecht tegen. Hield heel veel vocht vast, gelukkig is dat nu weer helemaal verdwenen.

4. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Ik zit hier met 2 olifantenvoeten... Niet normaal! Kan ook heel slecht tegen de hitte, dus morgen wordt een pittige dag. Veel koude voetenbadjes! Goed om te horen dat dat na de bevalling verdwijnt! :)

Nog maar 4 tot 8 weken! :) Ze trapt nu al een week tegen dezelfde plek aan, heel pijnlijk. Dus hopelijk dient ze zich snel aan!

Hoe voel je je verder Tazzy? Al een beetje gewend?

5. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    @meisje
    Wat fijn dat alles goed is mbt de groeiecho.
    Een genetisch klein kindje is niks mis mee, natuurlijk;)

@Tazzy
    Wat een luxe,een kindje dat maar eenmaal per nacht komt;)

@Lolajames
    Vervelend dat je contract niet verlengd werd:(.
    Sterkte vandaag met de warmte!

Ik kan gelukkig goed tegen de warmte en daar ben ik nu heel blij mee.
    't Is toch ff anders ditmaal, de vorige maal was ik al bevallen voor 't warme weer aankwam;)
    Dadelijk ff zwembadje opzetten voor peuter, parasol, stoeltje klaarzetten, zandbak klaarmaken... en voor we 't weten is 't weer avond:D

6. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Lolajames, we komen al lekker in een ritme. Het gaat prima. Het is zo ontzettend genieten. Als we de deur uitgaan is het nog wel een heel geplan en een hele onderneming maar ook dat begint al te wennen. Vanmiddag hebben we een newborn Fotoshoot, ben zo benieuwd. Jullie sterkte met deze warme dagen, die olifantenpoten heb ik ook gehad, vreselijk maar echt, straks is het ook zomaar weer verdwenen!

7. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Groetjes uit een zonnig Ommen!
    Met dreumes opa en oma, tante, oom nichtje 6 en neefje 4 jaar op de camping. Heerlijk!!!
    Gefeliciteerd Tazzy! Wat een dotje!
    Fijn andere dames dat alles goed gaat!
    Sterkte met de warmte!

8. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Dat geeft hoop Tazzy! Over een paar weken heb ik mijn poezelige voetjes weer terug ;) Vandaag maar zo min mogelijk gedaan. Klossen opgehaald en boodschappen gedaan. Verder beetje thuis aan het rommelen. Als ik de weersvoorspelling zie, zien mijn komende dagen er ook zo uit.... Veeeeeel te warm!

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik kan gelukkig goed tegen de warmte en heb nauwelijks last van gezwollen enkels.
    Maar als je er niet goed tegen kunt dan is het erg vervelend.

Lolajames gelukkig gaat het voor je opschieten!

Kyra je treft het. geniet lekker van je vakantie en de familie

Tazzy hoe was de shoot?

10. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    De shoot was echt super leuk!!! Ze was de hele tijd wakker maar zo lief, we hebben erg veel foto's om uit te zoeken. Zal er hier twee plaatsen :

11. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Superleuk Tazzy! Wat een wijs koppie heeft ze al!
    Met al jouw fijne berichten en foto's kan ik nu echt niet wachten tot ze er is... :)

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ohh wat lief en mooi Tazzy. Ik kan ook niet wachten als ik e foto's zie

13. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Tazzy, hoe gaat het met jou en de kleine? Al een beetje gewend?

Hoe is het met de rest?

Heb al mijn freelance werk afgerond en ben dus sinds vandaag officieel met verlof. Fijn! Niks meer moeten, alles mogen :) nog 5 weken tot de uitgerekende datum. Gaat snel, maar niet snel genoeg haha.

14. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ja het gaat hartstikke goed. We zitten in een fijn ritme ondertussen en Fenna is echt een schatje. Ontzettend lieve baby. Ze komt 's nachts maar 1x dus we slapen prima, zij slaapt ook echt heel de nacht. Meestal is ze dan in de loop van de ochtend een aantal uurtjes wakker maar huilt eigenlijk nooit, ligt lekker om haar heen te kijken en we knuffelen dan heel wat af. Verder heeft ze dan in de avond nog een paar wakkere uurtjes. We zijn ook al verschillende keren met haar op pad geweest wat ook prima gaat, ze is zo makkelijk. Het is echt volop genieten hier :D

15. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Klinkt als een sprookje Tazzy! Hoop dat onze dochter een beetje op die van jullie lijkt :)

Ze is een kleine kickboxer nu ze minder ruimte heeft. Echt, wat er af en toe in mijn buik gebeurd! Mijn vriend zit er vol verbazing naar te kijken! Maandag hebben we een liggingsecho en het bevallingspraatje.

16. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hopelijk blijft het ook zo, dit gaat super zo!!

Spannend maandag, wordt nu echt aftellen voor je. Zo rare gewaarwording als ze ineens niet meer in je buik zit maar je haar daadwerkelijk vast kunt pakken. Ik dacht dat ik mijn buik erg ging missen maar dat heb ik nog niet. Dit is zoveel leuker!!

17. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Hier weer thuis na een heerlijke vakantie.
    En met deze regen ben ik heel blij dat ik niet meer op de camping sta!
    Nu de laatste dagen op het wachtbankje..
    Spannend en bang voor weer een teleurstelling..
    @Tazzy: wat een mooie meid en schitterende foto's! Vooral de onderste waarop jullie haar allebei vasthouden.
    Fijn dat het zo goed gaat en dat ze jullie lekker laat slapen!
    @LolaJames: Hoe was de liggingsecho?
    Geniet van je verlof! Nu is het echt aftellen!
    @meisje77 hoe voel jij je? Hoelang werk jij nog door?
    @katenhond, Mir78, Julia1979: hoe is het bij jullie?

18. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Hopelijk mag je snel van het wachtbankje af! Spannend.

Bij mij is ze helaas weer een beetje omhoog geschoten! Eigenwijs ding... Dat verklaart wel de heftige pijn in mijn schaambeen want daar ligt ze nu gezellig op met haar hoofd. Heel leuk om weer een echo te krijgen. Ze is zoooo mooi! We zijn nu al verliefd :) Hopelijk daalt ze snel weer in, dat loopt, zit, ligt wat makkelijker ;)

19. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    oei.. met haar hoofdje op je schaambeen..
    dat klinkt erg pijnlijk!
    nog een paar weken ( of misschien al wel eerder...) dan mag je je meisje in je armen sluiten! Mooi vooruitzicht!
    Mijn zoontje werd met 36+2 geboren... dus wie weet:D;)

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Poosje niet actief geweest. Kreeg geen emails meer dat er wat was geschreven.

Tazzy wat heerlijk. Zo'n baby wil.ik ook wel.

Lolajames schiet nu op. Hopelijk daalt ze snel in zodat de pijn iets minder wordt.

Ik heb een medische indicatie gekregen. Afgelopen weken veel in het ziekenhuis gelooen. Baby groeit nu gied op zijn of haar lijn maar blijft klein . Artsen zijntevreden dus dat is wel een zorg minder.

Ik werk door tot 36 weken. Heb nu en volgende week vakantie en daarna nog 3 weken werken

Deel Deze Pagina