Fijn dat je een leuke vakantie had, Kyra. En spannend... ik ga voor je duimen hoor! @Meisje Je kunt al lekker aftellen naar je verlof, dus! @Lolajames Hoop voor je dat ze spoedig anders gaat liggen Hier is 't echt aftellen... aftellen... aftellen... Het lijkt wel een liedje, maar ben gewoon zo misselijk en benauwd. Ben halve nachten op, dat gecombineerd met bekkeninstabiliteit en de normale dingetjes van 't laatste trimester, en een zeeeeer intensieve peuter, die bijna hele dagen huilt... pffff
Dat schiet aardig op Meisje! Fijn! En goed te lezen dat de kleine het op haar tempo goed doet. Katenhond, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.... Hopelijk heb je toch nog een paar weken met blije peuter en minder misselijkheid! Sinds 4 uur klaarwakker.... Pffff, slopend. En mijn vriend sinds 3 uur! Zwangert lekker mee Volgens mij snurk ik hem wakker. Ook zo'n leuk zwangerschapskwaaltje. Snurk mezelf wel eens wakker, hahaha
net weer ongesteld geworden... ieg worden mijn cyclus weer net zo regelmatig als voor mijn zwangerschap. Toen had ik ook cycli van 28-30 dagen nu al 3 rondes strak 28 dagen. maargoed.. was natuurlijk niet de bedoeling om ongesteld te worden.. op naar ronde 9. en nu een roseetje in de tuin!
Hallo dames, ik ben 36 jaar en probeer zwanger te worden van mijn 5e kindje. We zitten nu in ronde 2. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik in 1x zwanger. Zal wel aan de leeftijd liggen.
welkom littleus7! Ik hoop dat je snel een positieve test hebt! @ leeftijd. Dat kan natuurlijk, maar het hoeft niet altijd even snel te gaan. Bij mijn eerste werd ik "per ongeluk" zwanger op mijn 36e en nu zit ik alweer in ronde 9 voor een 2e kindje..
In mijn 4 zwangerschappen hiervoor was ik in 1x zwanger. @Kyra77 hoop dat jij ook snel een pos test krijgt.
De leeftijd kan meespelen maar hoeft niet perse. Ik ben 38 en zwanger van de eerste, binnen ca 3 maanden na het ervoor gaan
Welkom Littleus7! Hopelijk snel een positieve test in handen. Vandaag 37 weken zwanger en vind het nu wel zwaar worden. Buik zit in de weg, slaap slecht door maagzuur en pijn aan mijn buik en heupen als ik lang op dezelfde zij lig. En elke dag dezelfde vragen beantwoorden begint me ook te irriteren. Erg hè... Iedereen toont superlief veel interesse en ik denk alleen maar " weeeeer dezelfde vraag!" Ontzettend last van het indalen. Beurs schaambeen en ik waggel inmiddels ook ipv lopen! Ach, de laatste loodjes.. Nog max 5 weken! (Hopelijk komt ze eerder!)
Dat zijn geen leuke bijkomstigheden. Meestal na het indalen wordt het zuurbranden minder. Hoop dat dit voor jou ook geldt. Oja en dat waggelen ken ik ook nog ja. Je voelt je dan net zo'n eend. Hopelijk komt je meisje snel en mag je haar in je armen hebben.
Oef LolaJames dat is niet fijn om zo van je laatste loodjes te genieten. Hopelijk heb je je meisje snel in handen
@LolaJames Niet fijn joh, met recht de laatste loodjes. Aftellen en ik hoop dat je een mooie en voorspoedige bevalling mag hebben! @Littleus Welkom @Kyra Ik ga weer voor je duimen hoor! @Julia Gaat alles nog goed met bibje en jou? @Tazzy Lekker aan 't genieten? Hier een hectische, beetje enerverende week gehad. Vanaf afgelopen zondag moest ik elke dag naar het ZH voor CTG, ivm minder leven voelen. Vrijdag afgesloten met uitgebreid onderzoek en echo. Het valt gelukkig allemaal erg mee (ik maakte me ook niet heel erg zorgen, maar 't zit natuurlijk wel in je hoofd). Ze vermoeden dat bib zó overactief is (dat belooft wat... he he) dat mijn baarmoeder daar voortdurend op reageert. De CTG liet ook zien dat mijn baarmoeder voortdurend "hard" is. Kennelijk voel ik daardoor de baby minder goed bewegen. Dat is een beetje een puntje, omdat ik nu niet zelf kan onderscheiden wanneer bib niet te voelen is, of wanneer bib niet beweegt. Enfin, ik mag onder voorbehoud weer terug naar de vk, dus daar ben ik blij mee. Alleen is bib een dwarsligger en dat schijnt op deze termijn niet zo gunstig te zijn. Een draagpoging met 36 wk gaan ze uiteraard wel proberen, mocht 't zover moeten komen, maar omdat mijn buik zo hard is en de ligging van de bib niet eens te voelen is, geven ze de draaipoging ook niet veel kans van slagen. Dus ik zal nog even een stevig gesprekje voeren met bib, kijken of die nog even netjes in hoofdligging wil gaan draaien...
Ha Katenhond! Wat een moeilijke week heb jij gehad. Nu dus wat geruster? Hier na een onrustige periode nu in wat vertrouwder vaarwater. Ik ga zelfs proberen mijn wekelijke echo over te slaan komende week. Heb wel een doppler en daarmee luister ik zo om de 2-3 dagen even of beebje dr nog is.
Jeetje Katenhond, dat is niet fijn!! Fijn dat de kleine het goed doet, maar wel vervelend dat je minder leven voelt... Vertrouwen in hebben dat het goed gaat dus. Julia, als dat je rust geeft dan is het heel fijn de angelsound. Geeft je net dat beetje zekerheid! Vandaag een surprise high tea van mijn vriendinnen gehad, superlief! Zag hem ook echt niet aankomen. Zelfs mijn vriend zat in het complot en die heeft helemaal niets verklapt. Is hij normaal niet zo goed in
Ja, dat is super! Maar, als ik vragen mag, wat betekent "3x ivf en pgd mislukt" in je onderschrift? Ik had een beetje aangenomen dat je al een heel traject achter de rug had? @katenhond: pff spannende week dus. @julia: fijn dat alles nog steeds goed gaat! @Lolajames: dat is een leuke verassing! Hier net weer terug na een heerlijk weekend naar Zandvoort met mijn familie. Heerlijk strandweer en de kleine man heeft genoten van het eindeloos spelen met zand! Gisteren weer begonnen met ovulatietesten.. Maar nog hartstikke negatief. Morgen ook een afspraak met de huisarts, want ik wil eens gaan bespreken om een door verwijzing naar het ziekenhuis te krijgen. Ik voel mijn biologische klok echt als een tijdbommetje in mijn lichaam tikken.. Niet zo relaxt dus...
Hier weer terug na een week Luxemburg. Nog 3 weken werken en dan verlof Kyra wij hebben 3 behandelingen ivf icm pgd ( gezonde embryo's terugplaatsen) gehad. Dat is niet gelukt He katenhond wat een schrik. Ik zou er onzeker van worden. Gelukkig mag je laagdrempelig bellen. Hopelijk draait de kleine nog vanuit zichzelf Leuk dat je bent verrast Lolajames dat zijn de leukste verrassingen. Hoezo wekelijkse echo overslaan Julia?
Ha Meisje1977.. Ik kreeg wekelijks echos omdat ik het zo spannend vond vw mijn vorige MA. Maar ik wil er nu ook een beetje op gaan vertrouwen dat t goed zit. Dus dacht ik maar eens een week over te gaan slaan en me thuis met de doppler te redden. Het zal een goede oefening zijn
@Meisje Lekker aftellen naar je verlof! Lukt 't werk nog een beetje of wordt 't wel zwaar intussen? @Julia Super dat 't voor nu allemaal goed gaat met bib en jou! Ik hoop echt dat je een mooie zwangerschap mag hebben. Nog last van kwaaltjes? @Kyra Succes bij de HA. Dat tikken van die klok... heel vervelend. Soms zou je de tijd wel willen dwingen om stil te staan, maar ja... @Lolajames Wat lief van je vriendinnen en goed van VL dat hij zijn mond heeft gehouden Hier vanmorgen weer bij de vk geweest. Bevalplan doorgesproken en ook even over de opties ivm keizersnede gehad. Maar ik ga er nu even vanuit dat bib gewoon fijn in bad ter wereld wil komen en heb dus 't bevalbad gekocht en ga intussen heel hard duimen dat bib gewoon heel netjes in hoofdligging gaat draaien. Ga mij even verdiepen in Moxa therapie en wat informatie opvragen over event. draaipogingen. Ik woon in de buurt (binnen 30 min. reizen)van veel ziekenhuizen... dus opties genoeg
Ja werken lukt nog wel. heb een zittend beroep dat scheelt. Soms wel stress dus daar moet ik wel opletten van mijzelf. Kyra succes bij de ha. Hopelijk werkt ie mee