Nog meer 35 jaar en ouder op dit forum?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by IkkieIk, Nov 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    @LolaJames
    Balen joh!
    Ik ga voor je duimen dat het niet nodig blijkt allemaal en dat je bloeddruk morgen weer keurig is.

@Tazzy
    Oh wat is ze al "groot" aan 't worden, zeg.
    Een schatje hoor.
    En wat een bofkonten zijn jullie, zo'n makkelijke dame...

Ben ook vurig aan 't hopen dat bib een betere slaper wordt dan de peuter die we hebben. Die sliep pas door met 22 mnd...

@Maaike
    Geen ervaring, sterkte.

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    @lolajames: duim voor je dat je bloeddruk binnen de marges blijft!
    @Tazzy: wat een scheetje! En wat heerlijk dat ze s nachts al zo goed slaapt!
    @Maaike: ook geen ervaring
    @Suus: welkom!
    Hier: nog een week voor NOD...

3. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Suus welkom!
    Kyra ik ga weer duimen!!!!
    Lolajames en katenhond, het is heerlijk dat ze zo doorslaapt maar ze is vanaf het begin een goede slaper snachts geweest, kwam maar 1x en slaapt nu dus nagenoeg door. Soms komt ze rond vier uur half vijf maar na een flesje slaapt ze dan ook weer meteen door dus ook dat is prima. Ze heeft wel in de avonduren haar huilmomentje hoor, dan kan ze echt wel een paar uurtjes huilerig zijn maar ach, liever dan als snachts ;)
    En lolajames, we zijn zeker super trots op onze prachtige dochter!! Ik zeg ook altijd, wie het woord perfectie heeft bedacht, die had ons dochtertje voor ogen:p

4. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Dat vind ik een hele mooie uitspraak!!! Lief...

Kom net uit het ziekenhuis, bloeddruk nog steeds te hoog. Aan de ctg gelegen en bloedonderzoek gedaan, maar ziet er allemaal goed uit. Mijn bloeddruk daalde ook naarmate ik langer lag dus het advies is NOG minder doen. Ook is ze nog steeds niet ingedaald... Nu al eigenwijs!!!! :)

5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Lolajames: verplicht hele weekend series kijken ;)
    Hoe voel jij je verder?
    Heb je geen zogenaamde witte jassen hypertensie?|
    Dus dat je bloeddruk juist hoger wordt als 'ie wordt gemeten in het ziekenhuis?
    Wat kan is om er 1 te lenen en dan zelf een paar keer per dag je bloeddruk te meten. Zo "wen" je er misschien aan?
    Maar als je hier juist zenuwachtiger van gaat worden werkt t natuurlijk averechts....
    Wanneer moet je weer op controle komen?
    En wat gebeurd er eigenlijk als ze niet verder gaat indalen?
    Sterkte ieg met de laatste loodjes!

6. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Haha nee, hij was bij de verloskundige al de hele week hoog. Daalde juist in het ziekenhuis :) Had dus beter daar kunnen blijven! :)

Sommige baby's dalen pas tijdens de bevalling. Het enige is dat als mijn vliezen breken ik direct moet gaan liggen omdat de navelstreng sneller rond het nekje kan gaan. Dus niet zo snel iets om mij zorgen om te maken. Vind het vooral vervelend omdat ze een aantal weken terug zo goed als ingedaald was maar dus weer omhoog is gefloept. Monster...

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    @ tazzy wat een mooi moppie. Daar ben je gewoon verliefd op. En wat heerlijk dat ze al doorslaapt. Het is misschien ook makkelijker te hebben als ze 's avonds huilt omdat ze 's nacht doorslaapt.

@LolaJames. De laatste loodjes. Hopelijk daalt de kleine weer. Lekker rustig aandoen. Al die onderzoeken daar word je bloeddruk ook niet beter van

@ Suus welkom.

@ Kyra ik ga weer duimen

@ Maaike ook geen ervaring mee

8. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    @Lolajames
    Nou dan ML maar een schop onder zijn billen geven en zelf lekker op de bank blijven hangen;)
    Nee, vervelend joh, maar anderzijds... wie weet komt ze wel vlug:D.
    Ben benieuwd of je vliezen van te voren breken... hier zijn ze echt vlak voor 't hoofdje geboren werd, handmatig gebroken.

@Tazzy
    Dat is wel heerlijk genieten, zo'n kindje dat zo fijn slaapt.
    Ach ja, die huiluurtjes 's avonds...

Ik vond 't wel pittig moet ik zeggen, maar goed, DL had reflux, dus die huilde wat meer dan gebruikelijk en ik sta er 's avonds en 's nachts eigenlijk altijd alleen voor en juist dan vond ik het weleens zwaar.
    Enfin, deze bib heeft hopelijk geen reflux en gaat ook braaf slapen haha.

9. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    goedemorgen dames. Alles goed met iedereen?

Ik moest gisteravond ivm klachten weer naar het ziekenhuis en aan de ctg en weer bloedonderzoek. Bloeddruk is nog steeds te hoog en er was een spoortje eiwit in mn urine dus ze hebben me een nachtje gehouden en vannacht ook. Moet urine verzamelen en ze checken mij en de kleine om de zoveel uur. Misschien word ik ingeleid.
    Gisteren was wel mijn baarmoedermond wel al bijna helemaal verstreken! Das dan wel weer positief :) Wel een gevoelig onderzoekje!! Auwww

10. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

Jun 1, 2014
    1,885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Lolajames..een inleiding mt jouw termijn kan geen kwaad hoor. En t lijkt me veiliger dan met een te hoge bloeddruk doorlopen. Hopelijk snel je kindje in je armen!

11. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Van mij hadden ze het hele urine onderzoek over mogen slaan en direct mogen inleiden :) Maar helaas. Alle waardes zijn randje slecht dus nog geen spoed. Maar geloof dat ze niet heel lang willen wachten met inleiden. Zeker omdat ik al zo goed als 40 weken ben.

12. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    @Julia
    Hoe gaat het met jou?
    Kun je al een beetje meer vertrouwen hebben in deze zwangerschap?

@Lolajames
    Spannend joh.... ik ga voor je duimen. Misschien vindt ze 't zelf wel een prima dag om geboren te worden en krijg je straks gewoon weeën! Dat zou super zijn natuurlijk!

13. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Dat zou het mooiste zijn! Liever alles zonder medisch ingrijpen, maar helaas heb je dat niet altijd in de hand. Better safe than sorry.

Is de kleine bij jou al gedraaid katenhond?

14. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    @ Julia: hoe is het met jou?
    @ LolaJames: spannend! Lig je nog in het ziekenhuis? Hopen dat je snel je meisje veilig in je armen mag houden!
    @katenhond: hoe is het met jou?
    Hier: braaf op het wachtbankje: heb er deze ronde echt geen vertrouwen is... Geen symptomen anders dan andere rondes en toen werd ik ook steeds gewoon ongesteld..

15. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    Dat zou balen zijn, maar ik blijf toch nog maar ff voor je duimen!

Hier net terug van controle.
    Bib vliegt nog alle kanten op, dus dat is wel ff een puntje. Het lijkt zelfs nog niet vaag op indalen o.i.d., in tegendeel, tijdens de echo werd er zo druk gegymd dat de positie voortdurend veranderde...
    Derhalve het advies meegekregen om dicht bij huis te blijven en als de vliezen onverhoopt breken of de weeën beginnen, direct aan de bel te trekken.

Ik denk overigens dat bib, net als peuter, overtijd gaat zijn, maar je weet 't maar nooit;)

Mijn bloeddruk is ook aan 't oplopen, dus daar baal ik wel een beetje van. Nu moet ik volgende week weer terug voor controle, want zit net op de grens van acceptabel.
    Kreeg het advies mee om rustiger aan te doen, maar euh... ik doe al bijna niets:)

16. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Wordt echt spannend nu lolajames!!!

17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Spannend katenhond. Baby luister even ga goed liggen!
    Hopelijk zakt je bloeddruk nog
    Sterkte

18. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Ik had gisteren controle en groei echo. Beeb heeft een kleine groeispurt gemaakt. Weegt 2 kg. Wrs bij de bevalling ca 2500 gram

Dindsag as mijn laatste werkdag. Ben echt aan het aftellen

19. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Ah lekker meisje1977, echt aftellen nu!!
    Gaat voor jou ook ineens snel he. De tijd vliegt echt!! Fenna is alweer acht weken morgen!!

20. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Meisje, gaat snel ook bij jou!!!fijn dat ze gegroeid is.
    Katenhond, hopelijk zakt je bloeddruk.
    Tazzy, jeetje! De clichés zijn waar. Wat gaat het snel!

Ik had helaas eiwit in mijn urine, dus zwangerschapsvergiftiging. Word nu ingeleid! 1e tablet is ingebracht en over 4 uur de 2e. Spannend!!! Morgen exact 40 weken :D

Share This Page