Idd de tijd vliegt. Toen ik net zwanger was dacht jeetje nog 8 maanden en nu is het al bijna zover. 8 weken alweer. Vliegt echt
Lolajames , dat is balen meid. Gelukkig was je al een eind op weg in je zwangerschap. Succes en hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt. Wie weer worden onze ukjes wel op dezelfde dag geboren, hier ook vanmorgen gestart met inleiding. Erg spannend! @alle andere, ik las nog steeds mee maar door de zwangerschap steeds weinig puf. Druk geweest met bekkenfysiotherapeut en om de dag CTG's omdat ik de kleine niet voel. Door deze en andere klachten vond de gyn het mooi geweest dus vandaar de inleiding al. Als het lukt zal ik straks nog reageren op de rest, zodra ik op de laptop kan. Zal vast zo een vaart nog niet lopen hier.
Wat gezellig Mir! Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig. Heb wel wat krampen, maar allemaal goed te doen. Hopelijk zet het snel door.
@LolaJames en Mir78: spannend voor jullie nu!! Ik wens jullie allebei een mooie vlotte bevalling zonder complicaties en dat jullie maar spoedig een mooi gezond kindje in jullie armen mogen hebben!!! @Tazzy: 2maanden al weer! Ja, tijd gaat soms ook wel erg snel! @ meisje: nog een paar dagen werken en dat met verlof! Ben je er aan toe??
@Mir en Lolajames Ik wens jullie een goede bevalling en oh straks heerlijk genieten van dat kleine schatje in je armen! @Meisje Misschien krijgt bib nog wel een groeispurtje als je met verlof bent, dat schijnt toch nog wel te gebeuren?
Lolajames, succes en hopelijk een voorspoedige bevalling!! En ja het is echt, alle clichés kloppen gewoon!!!!!
Hoe is het Mir? Vanmorgen zijn mijn vliezen gebroken, ruim 1 cm ontsluiting. Wel weeen, maar zetten nog niet echt door. Ga lekker een rondje lopen
Oh wat spannend, ook al nog geen echte weeën in ieder geval ben je weer een stapje dichterbij👍. Hoeveel pillen heb ke gehad voor je ontsluiting kreeg? Hier nog geen ontsluiting helaas, gisteren twee pillen gehad maar doordat ik te veel harde buiken had met te weinig tussenpauze mocht ik geen derde en moest ik eerst de nacht afwachten. Ze waren bang dat de kleine meid het anders te zwaar zou krijgen. Ze hebben ook voor de zekerheid een waaknaald voor evt infuus geplaatst voor het geval ze medicatie moesten toedienen. Vandaag weer gestart met een pil dus nu weer " geduldig " afwachten. Toi toi toi, het zou voor jou zomaar vandaag gebeurd kunnen zijn! Ben benieuwd!
ik had maandag bij de zwangerschapsgym iemand die had al 2 dagen last van haar rug. Zelf dacht ze aan verrekte spier. Bleek ze dinsdag 3-4 cm ontsluiting te hebben bij 36 weken. Maar het zette niet door dus is ze weer naar huis gestuurd
Die waaknaald heb ik sinds maandag. Heel vervelend!!! Gisteren 3 pillen. Wilde eerst ook de laatste niet geven maar heb ze Overtuigd Maar mijn baarmoedermond was al zo goed als verstreken op dinsdag. Dat scheelt. Vanmorgen weer een pil en als her noh niet voldoende ontsluiting is, om 12 uur nog een pil. Voel me nog steeds prima, dus volgens mij heeft die kleine geen haast! Helaasch
Kan ineens snel gaan, Lolajames! Bij mij braken mijn vliezen spontaan om 02:00 uur snachts (36+1) en ik voelde me de hele dag erna kiplekker tot om 17:30 uur de weeën begonnen, doorzetten en om 0:15 uur had ik volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen. 40 minuten later was mijn kleine man geboren! Ik duim voor je dat de weeën ook bij jou goed gaan beginnen en doorzetten! Voor jou ook Mir!
leuk! maar alle begrip: als de weeën echt goed gaan doorzetten en als jullie kindje er eenmaal is, dan heb je wel even wat anders aan je hoofd!
ff spieken of er al nieuws is!!! Ben heeeel benieuwd!! Maarre dames, nog maals alle begrip als jullie er niet aan toe komen hier te posten. Ben alleen zooooo nieuwsgierig!