thanks meiden! dacht net wat te voelen, maar nog niets. ben aan het werk en heb voor de zekerheid een tampon ingedaan. kan me anders slecht concentreren op mijn gesprekken. morgen miss toch maar testen maar vind die negatieve testen zo depri.... pfff kortom spannend hier!
Oh ik hoop het zo voor je!! Ik ga hard duimen. Ben zo benieuwd naar de hoogzwangere of ex hoogzwangere
Nou dames. Sinds maandag in het ziekenhuis. Kapot. Heel heftige week achter de rug. Zwangrschapsvergiftiging, inleiden, 12 uur weeenstorm met rugweeen en uiteindelijk spoedkeizersnee (met ruggenprik!! Geen algehel narcose gelukkig). Maar het resultaat mag er zijn!!! Lola is geboren en ze doet het hartstikke goed! 3136 gram en we zijn totaal verliefd!!!
Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Heel veel geluk gewenst en voor jou vooral een goed en voorspoedig herstel!
Hallo meiden, Allereerst Lolajames, gefeliciteerd met jullie dochter. Jeetje, heftige bevalling geweest zeg. Gelukkig geen algehele narcose, dat lijkt me echt heel vervelend. Doet jullie meisje het goed? Mooi meisje hoor! Zo te zien aan de foto ligt ze in ieder geval bij je op de kamer. Hoe voel jij je? Hier ook even mijn update, zoals al had geschreven woensdag inleiding, de nacht geen medicatie door te veel harde buiken en donderdag ochtend hebben ze deze weer herstart. Om half 12 bleek ik ontsluiting te hebben, wel pas 1,5 maar het begin was er. Toen aan de CTG om te kijken of de volgende pil al mocht hebben, daarop bleek echter dat ons meisje door de hoeveelheid harde buiken erg dipte in haar hartslag. Echte weeën zou ze niet meer hebben aangekund dus is er besloten dat het een spoedsectio moest worden. Gelukkig hebben ze deze nog wel kunnen uitvoeren met een ruggenprik. Om 12.47 uur ( dond de 17de dus) uur is onze dochter Fenna geboren!! Ze doet het gelukkig goed!! Ze is 48 cm en weegt 3025 gram. Wij zijn super trots. En wat bljjkt nu, nadat ik de foto van LolaJames zag kon ik maar 1 ding vaststellen... Het is een kleine wereld!!! We liggen in hetzelfde ziekenhuis Lola!!! Misschien zijn we wel buren, echt te toevallig dit. Ze zijn dus in hetzelfde ziekenhuis geboren, schelen heel weinig in geboortetijd ws ook ( na mij waren nog twee keizersneden). Echt heel grappig
Haha meen je niet wat gezellig!!! Misschien zijn we wel buren! Lola ligt nu te huilen. Hoor je haar? Zo vervelend dat nog niet op mag staan om haar zelf te pakken. Onnatuurljk! Wat een lieve mensen werken hier he? Maar jeetje ook al zo'n onverwachte ervaring! Baalde er wel even van maar had echt geen andere keuze. Ik was op en zij ook. Mag je snel naar huis??
Ja zouden zo maar buren kunnen zijn, ik heb wel paar kindjes horen huilen maar grotendeels zal onze meid het overstemd hebben . Maar er liggen momenteel 14 baby's. Voor de avonddienst waren er twee medewerkers extra ingezet om dat het zo extreem druk is. En ondanks de drukte en er nog een hoop niet lekker loopt vanwege de nieuwbouw zijn ze stuk voor stuk fijne verpleegkundig, en ook qua artsen niks te klagen. Tijdens opname aantal weken teug een botte getroffen maar die zal ik niet meer treffen. Wat lastig hè dat je zo onthand bent en niet zelf de kleine kan pakken. Waarom mag jij nog niet zelf haar pakken? Ik sinds vanmiddag vrij van infuus etc, maar nog lastig uit de voeten komen. Ze zeiden donderdag dat evt zondag naar huis mogen. En jullie?
Ik ben pas gisteren bevallen dus mag vanaf vandaag weer rechtop. Blij! Hoorde al dat het hier spitsuur was met bevallingen. Alle kamers liggen vol en donderdag en vrijdag waren het vooral keizersnedes. Zat er iets in de luxht ofzo...?! Haha ze zijn hier inderdaad ook steeds alles doordat ze net open zijn Ook af en toen echt niet bij! Ach, als ze mijn kind maar niet kwijtraken ik maandag naar huis. Wordt door de zwangerschapsvergifting en de koorts de laatste 2 uur van mijn bevallimg heel goed gecontroleerd en Lola ook. Mijn bloeddruk daalt en koorts ook. Alleen leek lola gisteren een beetje koud. Kan infectie zijn, maar was nog niet alarmerend. Kruikjes opwarmen, uurtje bij mijn en ze ligt alweer een tijd je heerlijk warm te slapen. Kan niet ophouden met naar haar te kijken! Wat een liefde jenkunt voelen voelen voor zo'n klein mensje zeg... Om over mijn vriend maar te zwijgen Borstvoeding gisteren 2x gelukt. Hopelijk zet dat door. Word ik ook goed bij geholpen. Hoe gaat het verder met alle dames?!
wat toevallig! Mir ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Super dat ondanks de zware bevalling en de ks dat alles naar omstandigheden goed gaat! Ja, die liefde voor je kind is echt nergens meet te vergelijken en die liefde wordt in de loop van de tijd ook alleen nog maar dieper! @hier: nog steeds niet ongesteld?? Maar had donderdagmiddag 2 weken geleden mijn positieve ovulatietest. Dus als dan tussen de 24-48 uur mijn eisprong zou hebben plaats gevonden, zou ik dus ook vandaag ongesteld kunnen wordn. We wachten nog maar even af....
Whoehoeeeeeee, twee baby's lees ik! Beide onwijs gefeliciteerd met jullie meisjes enne mir, leuke naam voor je meisje, zelfde als ons dochtertje Nu de genietmodus aan, het is zo verschrikkelijk leuk!!