Nog meer 35 jaar en ouder op dit forum?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by IkkieIk, Nov 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    Hele slechte tuurder hier, maar volgens mij zie ik iets hoor!
    Spannend meis!

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

Jun 1, 2014
    1,885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Kyra..hoe ziet je test er nu uit? Na drogen? Heb je ook een scherpere foto? Spannend...

Mir en Lolajames! Van harte met jullie dochters!! Doe rustig aan alsjeblieft. Ik heb 3 KS gehad en t blijft heftig..rustig aaaaan.

3. Mir78

Mir78 Bekend lid

Nov 21, 2014
    838
    81
    28
    Female
    #1303 Mir78, Sep 19, 2015
    Last edited: Sep 19, 2015
    Ik zie ook wat, spannend !! Ik ga duimen

Allemaal bedankt voor de felicitaties!

Tazzy, jaaa zelfde naam inderdaad. Moest ook wel lachen toen je je berichtje plaatste van de geboorte van jullie dochter dat we dezelfde naam hadden gekozen.

Katenhond, hoe is het met jou. Als ik het zo even lees was jou zwangerschap ook verre van prettig. Wanneer ben je uitgerekend?

Lolajames , hoe is het? Koorts al aan het zakken? Verlost van toeters en bellen? Kwam je koorts door zwangerschapsvergiftiging? Is de temp van Lola al weer op temperatuur, hopelijk was het alleen door dat ze gewoon nog moeite hebben om op temp te blijven. Grappig dat jij je naam van je dochter al als gebruikersnaam had, :). James was voor een evt zoon? ;)

Julia, 3 keizersnedes, dat is niet niks. Rustig aan is heel belangrijk merk ik ja, kreeg al op mijn kop dat ik het nogal onderschatte. Wilde alleen maar ijsberen door mijn kamer terwijl de vpk mijn bed verschoonde maar kon beter gaan zitten zei ze... Ik zat net op tijd weer, echt apart hoeveel impact het heeft.

4. LolaJames

LolaJames Bekend lid

Nov 5, 2014
    694
    181
    43
    Ja gaat beter! Mijn temp en bloeddruk zijn volledig onder controle, kwam inderdaad door de zwangerschapsvergifiging. Haar temp is goed maar is omtzettend misselijk en drinkt daardoor niet goed, dus begonnen met bijvoeden met cupjes. Was ook beetje geel vandaag dus even in de zon gezet :) Gelijk een mooiere kleur op haar toet. Kinderarts komt moegen voor de zekerheid haar even checken.

Ik heb vandaag gedoucht en alleen naar de wc geweest! Feestje!! Vraag me niet hoe, lekker wel een kreupele bejaarde! Hahaha. Hopelijk morgen weer een beetje beter. Jij morgen lekker naar huis??

5. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    Lief dat je dat vraagt (terwijl jij helemaal op je roze babywolk zit) ;)

Ik moet nog 3 weken (of meer ha ha).
    't Gaat.
    Vind het best zwaar en ben weer heel erg misselijk, dus dat doet mentaal wel wat met je :).
    Nu de bevallingsdatum meer in zicht komt, ga ik mij ook meer druk maken om het uitstrijkje dat ik straks weer moet gaan doen, omdat de uitslag niet goed was en ik nog steeds (zelfs nu nog) bloed verlies.
    Dat heb ik heel lang geprobeerd weg te zetten (omdat je er toch niks mee kon), maar nu de datum nadert, gaat de spanning ook weer oplopen.
    Maar goed, desondanks probeer ik 't los te laten, want aan 't eind van de rit kan ik er zelf niets aan veranderen en wil ik dat het in huis voor onze peuter ook nog een beetje een gezellige boel is.;)

Ik zou 't idd maar een beetje rustig aan doen, als ik jou was (dus braaf luisteren...:p).
    Een keizersnede is niet niks om van te herstellen,denk ik zomaar, en daarnaast ook al die mentale en hormonale veranderingen...
    En daarnaast.... nu loopt iedereen nog voor je, daar moet je ook even van genieten, dat gaat straks ook weer over namelijk;)

Ik stond overigens na de bevalling van mijn dochter met mijn eigenwijze hoofd, dag 2 te stofzuigen... nou toen ging ik dus wel fijn van mijn stokje (dus wat dat betreft, begrijp ik je wel hoor).:D.
    ML heeft mij bezworen dat ik dit soort acties deze keer niet mag uithalen. Maar goed, vorige keer had ik al 10 weken platte bedrust achter mijn kiezen, dus ik was mentaal een beetje doorgeslagen in zelfstandigheid, denk ik.

@Lolajames
    Fijn dat je vitale functies weer goed hersteld zijn.
    En heerlijk, zelf douchen!

6. Mir78

Mir78 Bekend lid

Nov 21, 2014
    838
    81
    28
    Female
    Wat fijn dat bloeddruk en temp onder controle zijn. Lekker dat je al mocht / kon douchen. Ik ben vandaag voor het eerst weer geweest. Ik weet hoe je je voelt wat lopen betreft, echt lastig rechtop te komen :(. Liep vanmiddag stukje gang. Ging zo sloom, en was stuk daarna haha. Lengte van 5 kamers zeg maar en weer terug.. Leek de marathon wel :). Goed dat ze Lola even nakijken nog voor de zekerheid.

7. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    @hier: houden we het nog even spannend.
    Nog steeds niet ongi en negatief getest met de dipstick zwangerschapstest van zwanger en kids en met een oude predictortest van een vriendin. Toch maar weer die van de Action te voor schijn gehaald en in mijn haast per ongeluk de ovulatietest te pakken. Hier verschijnt een licht streepje (normaal test ik hier spierwit mee, tenzij begin LHpiek). Toen als nog de zwangerschapstest en hier kan ik met heeeeeel veeeeeel moeite een schaduw waarnemen, maar mag eigenlijk geen naam hebben.
    Las elders op het forum dat er ook dames zijn juist s middags sneller postief testen, dus ik gooi er vanmiddag nog maar een Action test tegen aan en nee heb geen Kv 2v5 meer in huis.
    Dus we wachten het nog maar weer even af.
    Toch denk ik wel dat ik zwanger ben: moe en ik ruik opeens heel goed. Die salami ligt altijd in de koelkast, maar ik heb nooit geweten dat die zo kon stinken!
    Inmiddels onderin de kast toch nog een kv2v5 test gevonden en vanavond om 19 uur gedaan. Maar na 5 minuten spierwit. Na 20 minuten konden we met moeite een schaduw waarnemen, maar het mag ook geen naam hebben.
    Nog steeds niet ongesteld.

8. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Dit is een duidelijkere foto van de test van gisteren

Attached Files:

9. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Pff kat en hond: geen woorden. Wat heftig dat je na de geboorte van je baby die onzekerheid hebt van je uitstrijkje!
    Hoe is het met die eigenwijze sterrenkijker? Inmiddels netjes gedraaid?
    @ meisje: nog 1 dagje werken en dan heb je verlof!!
    Geniet er van!
    @lolajames en mir78: hoest bij jullie? Was de controle door de kinderarts goed? Wanneer mogen jullie naar huis?

10. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Oh ik zie hem!! Is dit een zwangerschapstest?? Zo ja dan lijkt het dan toch echt raak te zijn!! Ik hoop het zo voor je!! Duimen draaien overuren!

11. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

Jun 1, 2014
    1,885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Spannend Kyra. Wanneer denk je je ei gehad te hebben? Jij doet niet aan FF he..vind ik altijd zo makkelijk lol..spieken waar iemand zit in dr cyclus.

12. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    En, en, en, kyra, nog getest??? Ben zo benieuwd!!

13. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    thanks ladies!
    Ja, test is een zwangerschapstest.
    En als ik naar de testen kijk die ik gisteren heb gedaan zijn ze ook duidelijker opgedroogd. Ik heb nu niets meer in huis.
    Maar goed, we blijven de spanning er nog maar even in houden, want de knaller heb ik nog niet gehad.

14. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    @Julia: nee, ik temp niet maar heb wel ovulatietesten gebruikt en ik had mijn knaller om 17:30 s avonds donderdag 3 september cd 15

15. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Spannenddddd!!!! Foto!!!

16. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Lastig om tuurtesten fatsoenlijk op de foto te krijgen.
    Hierbij mijn poging:

Attached Files:

17. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Ik zie op allemaal een streepje!! Hopelijk gaan ze oplopen!!!! Ik duim verder!

18. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    Ik moet morgen weer heen, dus dan weet ik 't zeker, maar zelf denk ik dat de dwarsligger nog lekker dwars ligt...;)

En ja, die onzekerheid over mijn uitstrijkje begint nu wel een beetje killing te worden en overschaduwd ook wel wat van de leuke "babywolk".

Ik zie toch wel streepjes op je testen hoor!
    Spannend.
    Misschien even zo een digitale tegenaan gooien? Die zijn toch heel duidelijk met zwanger of niet zwanger?

19. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Helaassss
    Net helder rood bloedverlies.....
    Zat het wrs niet goed. Verklaart denk ik ook wel die rare testen...

20. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Sterkte morgen katenhond!
    Duim voor je dat je baby nu toch netjes gedraaid is!!

Share This Page