Wat fijn Julia, dat alles goed was. Dat groeien haalt ze vast wel in. En inderdaad, het blijft leuk die echo-foto's Gisteren de 3D foto erbij gepakt en ik herken haar er echt in! Bijzonder
Mooie echo Julia! En je ziet aan mij ik heb ook een achterstand zolang de baby maar zijn/haar eigen curve volgt
@Julia Fijn dat alles goed gaat met jullie bib! @Meisje Geniet van je verlof, vooral met dit weer, want 't is echt nog een mooi stukje najaar zo. @Lolajames Fijn dat je thuis bent. Heerlijk! @Mir Is er een speciale reden dat je trager geneest? Maar 10 dagen is ook al kort denk idd. Je lichaam heeft gewoon tijd nodig. @hier Maandag is besloten om mij in te leiden omdat de echo's steeds minder "goed" werden. Dinsdag opgenomen en na een behoorlijk pittige bevalling woensdagochtend bevallen van een zoon! Dik 5,5 pond en 51 cm lang. Extra check-up gehad ivm de uitslag van de SEO en GUO, maar gelukkig is alles goed. As we speak, ligt ZL bij mij te slapen in de draagdoek, want hevige krampjes en misselijk. Inmiddels ben ik bijna 43 uur wakker... dus hoop ik dat ZL straks even kalmeert en dat ik ook even mag slapen.
Katenhond..gefeliciteerd met je zoon! Fijn dat hij er is. Nu hopen dat hij zich ook snel beter voelt zodat jij even kunt bijkomen. Post je nog een fotootje ook? Ben heel benieuwd
gefeliciteerd katenhond!! Pittige bevalling, maar ik hoop toch dat je er fijner op terug kijkt dan de bevalling van je dochter. Heel veel geluk samen!!
@julia: fijn dat de 20 wk echo goed was! Mooie foto! @LolaJames: wat een schatje!! Fijn dat jullie thuis zijn! @Mir: fijn dat ook jullie thuis zijn en dat alles goed gaat! @meisje: het aftellen is voor jou echt begonnen, hè! Dat vind ik toch wel heel leuk aan dit forum: Het topic begint eigenlijk dat we allemaal bang zijn dat zwanger worden niet meer lukt op onze leeftijd en moet je nu toch zien!! Allemaal lieve beebjes geboren! Super! @hier: wachten op mijn eisprong....
Katenhond, gefeliciteerd!!! Dat is ineens snel gegaan! Lekker gaan genieten nu. Ben je ook gelijk van je misselijkheid af?
@ katenhond gefeliciteerd. Kom lekker bij van de pittige bevalling maar bovenal geniet ervan. @ Kyra ik hoop dat het jou ook snel gegund is. Hier inderdaad aftellen. En geniet idd van het verlof. Wat een heerlijke dag.
Bedankt allemaal! Het is hier echt met volle teugen genieten. DL pakt het ook zo goed op. Ben ik blij om, voor haarzelf en voor ons natuurlijk ook. De misselijkheid is er nog (en blijft ook nog wel even, vermoed ik), maar neemt wel in hevigheid af, en dat is zo een grote opluchting. Maar vooral erg opgelucht dat ZL he-le-maal gezond ter wereld is gekomen en dat de onzekerheid op dat vlak voorbij is. Gisteren de vk op de controle gehad. Die gaat de afspraak van mijn uitstrijkje combineren met mijn controle over zes wk bij de gyn. Ook fijn. Dan hoef ik maar één keer heen. @Kyra Ga voor je duimen, meis! @Jellabean Welkom
@katenhond: Wat fijn dat alles goed is!! Nu ga ik heel hard voor je duimen dat het ook allemaal mee valt met je uitstrijkje!
Hoe gaat het hier met iedereen?? Ik ben vanmorgen met Fenna op bezoek geweest bij de meiden waarmee we in het ziekenhuis lagen. Zo leuk om te zien hoe de kleintjes al veranderd zijn. De foto is van tien weken geleden en van vandaag :
Jeetje wat gaat dat snel! Ongelooflijk. Leuk! Hier alles goed! Spugen doet ze af en toe wel (alles kwakt ze er dan uit) maar wil erna eigenlijk gelijk weer dooreten. En ze was aangekomen, nu 3410 gram. Dus ik denk dat we ons niet heel veel zorgen hoeven te maken. Zijn nu verschillende flessen aan het proberen. Avent heeft ze met 4 minuten leeg en kotst ze gelikk uit. Dr Brown is weer te langzaam. Diffax met 123 speen heeft ze nu ook door hoe ze die heel snel leeg moet krijgen. Wat een gedoe die reflux. Als iemand nog tips heeft....? Sinds gisteren wil ze overdag alleen maar bij mij liggen om te slapen! Heel gezellig, maar dan kan ik niet zoveel meer! Haha.
Hier wel ervaring met reflux..maar helaas geen oplossing voor je. Alleen de belofte dat het vanzelf overgaat. Duurde hier tot zoonlief 6 mnd was en meer vast voedsel kreeg. Ik gaf trouwens borstvoeding dus van flessen geen verstand..tenminste niet in relatie met reflux.
Dank je Julia. Wel fijn dat het overgaat... Hopelijk bij Lola ook binnen 6 maanden! Vind het zo sneu... Ook voor mezelf, ik blijf wassen!
@Tazzy Wat een verschil idd, leuk die foto! @Lolajames Geen advies mbt flesvoeding, want geef bv, maar wel een dame met heftige reflux gehad. Je zou eens een lactatiekundige kunnen raadplegen? Die kunnen namelijk ook heel goed advies geven over flesvoeding. Wat bij ons erg hielp: vaak voeden (elk uur), telkens kleine beetjes. Tijdens het voeden hield ik haar bijna verticaal en direct na 't voeden in de draagdoek. DL heeft het eerste half jaar zo een beetje in de draagdoek gewoond, hierdoor. Pittige tijd, vond ik het. Reflux klachten zijn pas na een 14 maand verdwenen hier. Hier is de kraamzorg morgen alweer voor 't laatst. Heel lieve en goede zorg gehad, maar vind het ook fijn dat we straks als gezinnetje kunnen gaan settelen. Het was even de vraag of we ZL thuis konden / mochten houden (heel erg kanariegeel), maar is gelukkig net goed gegaan.
@Tazzy: wat een verschil! Gaat hard hè met die kleintjes! @Lolajames: geen ervaring met reflux @katenhond: pff fijn dat ZL thuis kon blijven. Hier: nog steeds in afwachting van een postitieve ovulatietest. Ben begonnen op cd 10 met testen en nog niets. Testen lopen op en dan weer af, maar nog geen knaller??? Nu op CD 17. Testen nog maar weer vrolijk door...
Lolajames ik zou de MAM fles proberen als ik jou was. Gewoon verkrijgbaar bij de kruidvat. Je zou tevens even kunnen overleggen de huisarts om johannesbroodpitmeel door de voeding te kunnen geven. Dat helpt goed tegen reflux. Je maakt de voeding dan wat dikker.