Het gaat zo ontzettend snel. Dat pakje op de bovenste foto past ze allang niet meer, dat is een maatje 50 en nu zit ze al in 62 en dan te bedenken dat het nog maar tien weken geleden is dat die foto gemaakt is!!
Jeetje 14 maanden.... Heftig! We voeden haar inderdaad rechtop en houden haar ook zo tot een half uur na de voeding. En ze krijgt nutriton door haar melk. Nog een beetje zoeken wat de juiste hoeveelheid is. Te dik krijgt ze last van haar darmen.... Het is echt een beetje hogere wiskunde inmiddels om haar te voeden!! De MAMfles kende ik nog niet. Stuur gelijk mijn vriend op pad! Dr Brown weigert ze nu uit te drinken, dus sinds vannacht de difrax weer in gebruik. Na 10 slikken trek ik hem uit haar mond en krijgt ze mijn pink. Werkt tot nu toe best goed. Maar voor hoelang?!
Tazzy wat een schatje!!! Mooi meisje zeg! Meisje, wanneer ben je ook alweer uitgerekend? Wij hebben de kampioen gekke bekken trekken En op de andere foto is ze zo knap.. Al zeg ik het zelf
Hahaha voor je het weet is het zover Ben je nu niet heel benieuwd wat het is, een jongetje of een meisje? Knap dat je daar zo op kunt wachten daar ben ik echt veel te nieuwsgierig voor
Mooie foto's! @Meisje aftellen, spannend hoor! Hier gister en vandaag ff veel bezoek gehad. Vinden allemaal dat ZL piepklein is en veel haar heeft.
Alles nog rustig hier. Ben druk met het genieten van mijn verlof dagen We zijn natuurlijk heel nieuwsgierig maar die max 3 weken houdenn we ook nog wel vol
Wat een mooie kindjes! Hoe is het met jou Mir78 en je kleine meid? Ja, meisje bij jou is het nu echt aftellen!!! Hier: moe, moe, moe. Echt niet normaal. Ik ben al bezig mijn agenda leeg te maken, keuzes te maken op sociaal vlak. Kan de hele dag wel slapen! Vreselijk. Als ik nu nog zwanger was geweest had het een reden gehad of zou het ook door die vroege miskraam kunnen komen?
Hallo iedereen Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ben 37 jaar. Moeder van een zoontje van 4. Vorig jaar zwanger geweest maar ik heb de zwangerschap vanwege mijn gezondheid moeten afbreken (slechte combi van medicatie) en daardoor liep ontwikkeling achter. Sinds die laatste zwangerschap die eigenlijk onverwacht was is mijn gevoel weer aangewakkerd en zou ik toch graag willen proberen voor een tweede. Mijn medicatie zit nu binnen de normen dus daar ben ik erg blij mee.
Welkom en jeetje dat zal ook pittig zijn geweest zeg! Ik hoop dat je snel een mooie positieve test in handen mag hebben!
Ik wil me ook graag aansluiten. Eiram, 35 jaar (bijna 36) en een zoon van bijna 2. Sinds begin dit jaar bezig, zwanger maar MK met 9 weken in maart. En sindsdien niks! Moet vrijdag naar de gyn om resultaten van cyclusmonitoring te bespreken. Hoop aan de ene kant dat alles goed is maar eigenlijk ook dat ze me kunnen helpen. Zit nu in de 7e ronde na MK en van MK in ronde 3 zwanger dus ja het ongeduld begint aardig toe te nemen.
Welkom nieuwe meiden! Pff pittige verhalen weer! Hopelijk hebben we snel een positieve test in handen! Hier ookal in ronde 10.. @ Eiram duim voor je morgen!